جاباما
۲۳۳۰۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

منتظر معجزه نباشید!

برنامه بازی های هفته آخر لیگ برتر

پرونده رقابت های لیگ یازدهم حرفه ای، فردا با برگزاری ۹ دیدار بسته خواهد شد.

برنامه بازی های هفته آخر لیگ برتر

هفت صبح: پرونده رقابت های لیگ یازدهم حرفه ای، فردا با برگزاری 9 دیدار بسته خواهد شد. باتوجه به نتایجی که در هفته سی و سوم رقم خورد، سرنوشت تیم های قعرنشین کاملا مشخص شد و حالا تیم های بالای جدول هستند که برای رسیدن به جام قهرمانی و کسب سهمیه آسیا تلاش می کنند.

از 9 بازی هفته سی و چهارم تنها چهار دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و از همین رو این بازی ها با اعلام سازمان لیگ راس ساعت 19:20 و به صورت همزمان برگزار می شود. سپاهان، استقلال و تراکتورسازی تیم هایی هستند که در روز پایانی برای رسیدن به جام به مصاف حریفان خود می روند و صبای قم و نفت تهران هم تیم هایی هستند که برای رسیدن به آسیا رقابت بسیار نزدیکی با هم خواهند داشت.

برنامه بازی های هفته آخر لیگ برتر

سپاهان - مس سرچشمه / ساعت ۱۹:۲۰

فردا نگاه کل فوتبال ایران به ورزشگاه فولادشهر و بازی تیم های سپاهان و مس سرچشمه خواهد بود. در حال حاضر سپاهان با اختلاف سه امتیازی نسبت به تیم های استقلال و تراکتورسازی صدر جدول لیگ یازدهم را در اختیار دارد و نسبت به این دو تیم از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است. زردپوشان اصفهانی که امروز برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی خود تلاش می کنند باید رودرروی تیمی قرار بگیرند که تیم هجدهم جدول رده بندی است و از هفته ها قبل سقوطش به لیگ یک قطعی شده است. مس سرچشمه با اصغر شرفی در غیاب پنج بازیکن اصلی اش به اصفهان سفر کرده و این مساله کار سپاهان را برای رسیدن به جام آسان تر می کند. البته این را فراموش نکنیم که همین مس سرچشمه قعر جدولی هفته گذشته در کرمان از تراکتورسازی یک امتیاز گرفت تا سپاهان به جام نزدیک و نزدیک تر شود. شرفی که هفته گذشته یکی از سوژه های اصلی فوتبال ایران بود و داستان درگیری اش با امیر قلعه نویی حسابی سروصدا به راه انداخت، مدعی شد شاگردانش را با تمام توان به میدان می فرستد و به دنبال کسب پیروزی در اصفهان است اما باتوجه به وضعیت مس خیلی بعید است این تیم بتواند در اصفهان، سپاهان را شکست دهد. تیم کرانچار برای رسیدن به قهرمانی فقط و فقط احتیاج به یک تساوی دارد و باتوجه به قدرت این تیم، رسیدن به این تساوی چندان سخت نیست. سپاهان که در حال حاضر با سه عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر است، در صورت قهرمانی در لیگ یازدهم به رکوردی دست نیافتنی خواهد رسید و از سایر رقبا حسابی فاصله خواهد گرفت.

تراکتورسازی - ملوان انزلی / ساعت ۱۹:۲۰

در حال حاضر تراکتورسازی با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تیم دوم جدول رده بندی است و برای رسیدن به قهرمانی چشم انتظار نتیجه بازی سپاهان و مس سرچشمه است. تراکتورسازی در صورتی قهرمان لیگ یازدهم می شود که سپاهان در اصفهان ببازد و این تیم در تبریز ملوان را با اختلاف بیشتر از سه گل شکست دهد. امیر قلعه نویی که در لیگ هشتم در روز پایانی با یک معجزه در اهواز با استقلال به جام قهرمانی رسید، امیدوار است فردا هم چنین اتفاقی برای رخ دهد و با تراکتورسازی هم قهرماین را تجربه کند. همان طور که در صورت قهرمانی سپاهان در این فصل زردپوشان اصفهانی به رکوردی دست نیافتنی می رسند، در صورت قهرمانی تراکتورسازی هم امیر قلعه نویی به رکوردی فوق العاده خواهد رسید. درصورت رسیدن تراکتورسازی به جام، قلعه نویی به چهارمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر خواهد رسید و این در نوع خود یک رکورد بی نظیر خواهد بود. ملوان برای بازی فردا هیچ انگیزه ای ندارد چراکه سرنوشتش در این فصل مشخص شده است.

استقلال - نفت تهران / ساعت ۱۹:۲۰

دیگر تیمی که فردا اندک شانسی برای قهرمانی دارد، استقلال کهکشانی است. کار استقلال برای رسیدن به جام نسبت به دو تیم دیگر خیلی خیلی سخت است چراکه آبی پوشان پایتخت در صورت شکست سپاهان مقابل سرچشمه، باید نفت تهران با تفاضل گل بالا ببرند تا به جام برسند. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که برخلاف دو مدعی دیگر استقلال فردا به مصاف تیمی می رود که انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز دارد. نفت تهران با حسین فرکی فردا برای رسیدن به آسیا تلاش خواهند کرد و این مساله کار شاگردان مظلومی را سخت می کند. استقلالی ها برای قهرمانی فقط احتیاج به یک معجزه همانند لیگ هشتم دارند. البته امسال شرایط آبی پوشان با سه سال پیش کمی متفاوت است. جا لب اینکه استقلال هم درصورت قهرمانی به رکوردی فوق العاده خواهد رسید و تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر خواهد شد که در یک سال هم جام حذفی و هم لیگ را فتح کرده است.

فولاد - پرسپولیس / ساعت ۱۶

پرسپولیس بحرانی ترین روزهای خود را سپری می کند. تحمل شکست های پی در پی در ایران و آسیا و سقوط به رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برت رموید این نکته است که پرسپولیس بیمار است. سرخ پوشان که برای پایان این فصل کابوس وار لحظه شماری می کنند ناچار به انجام یک بازی دیگر در لیگ برتر هستند، دیداری که عصر جمعه در اهواز مقابل فولاد این شهر برگزار می شود. فولاد هم شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس ندارد و هشت هفته است که پیروز نشده. مجید جلالی که ظاهرا روزهای پایانی دوران حضور خود در فولاد را پشت سر می گذارد برای اینکه سرخ پوشان خوزستانی حسن ختامی خوب در لیگ برتر د اشته باشند، باید تیم خود را جمع و جور کرده و شکستی دیگر در کارنامه شاگردان دنیزلی ثبت کنند، کاری که ۱۱ تیم دیگر در فصل جاری موفق به انجام آن شده اند. فردا مصطفی دنیزلی هم روی نیمکت سرخ پوشان نخواهد بود و محسن عاشوری تیم را ارنج می کند. حالا باید دید در غیاب آقامصطفی هم پرسپولیس بازهم چهار گل می خورد یا نه!

سایر بازی های هفته ۳۴ :

داماش - شهرداری تبریز / ساعت ۱۷

راه آهن - شاهین بوشهر / ساعت ۱۷

مس کرمان - ذوب آهن / ساعت ۱۷

سایپا - نفت آبادان / ساعت ۱۷

فجر سپاسی - صبای قم / ساعت ۱۹:۲۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      به امید قهرمانی پرسپولیس

    • Shahnaz

      EShla Ss Ma GhahReMan MiShe :X

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج