۲۳۳۱۷۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

دلیل سکوت هاشمی درباره پرونده مهدی

محسن هاشمی رفسنجانی درباره علت سکوت پدرش نسبت به پرونده مهدی هاشمی گفت: ايشان در مسائل قبل از انتخابات ۱۳۸۴ در عين اينكه نظرشان را گفتند، پيگيري نكردند و درباره عدم تاييد صلاحيت خود در انتخابات گذشته هم سكوت وتحمل كردند و درباره پرونده مهدي هم سكوت مي‌كنند، كه خداي نكرده مسائل شخصي ايشان وخانواده منجر به ضربه خوردن به انقلاب و ايران نشود.

روزنامه آرمان در گفت و گویی با محسن هاشمی رفسنجانی درباره علت سکوت پدرش نسبت به پرونده مهدی هاشمی نوشت: تا جايي كه من مي‌دانم موضع اصلي آيت‌ا... هاشمي، حل مساله مردم و حفظ كشور و نظام است و مسائل شخصي و خانواده ايشان برايشان در درجه دوم قرار دارد.

به همين خاطر ديديم كه ايشان هم در انتخابات ده سال قبل و هم در مسائل قبل از انتخابات ۱۳۸۴ در عين اينكه نظرشان را گفتند، پيگيري نكردند و درباره عدم تاييد صلاحيت خود در انتخابات گذشته هم سكوت وتحمل كردند و درباره پرونده مهدي هم سكوت مي‌كنند، كه خداي نكرده مسائل شخصي ايشان وخانواده منجر به ضربه خوردن به انقلاب و ايران نشود.

هرچند حرف‌های زيادي براي گفتن دارند و داريم. البته موضع آيت‌ا... هاشمي كه در ماه مبارك رمضان هم اعلام كردند، سكوت در اين موضوع است، تا تندروها به اين بهانه که در كشور در مرحله حساس اجراي توافق است، دعوا وتنش ايجاد نكنند.

اگر اين رويه يك مبنا در كشور بشود كه مسائل شخصي در درجه دوم وبعد از مصالح جامعه قرار گيرد بسياري از معضلات واتفاقات قابل حل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای هاشمی در قلب ماست و دوسشون داریم.
      سلام و درود بر مرد سازندگی آقای هاشمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادتون رفته همین شما اصلاح طالبای دوم خردادی کتاب عالیجناب سرخپوشو نوشتید؟!حیثیت این مردو بردید؟!
        الان در قلبتونه؟!
        تف به این دنیا!!!

      • هرمان

        دمت گرم مردخدا باور کنید روزگاری ایشان را سردار سازندگی نامیدند. نمیدونم چرا برخی ازما ایرانیان تا دستمون توی سفره ی طرف است در موردش به به چه چه می کنیم اما وقتی لقمه رفت پایین شروع می کنیم عیبجویی کردن که خدا شاهده این همه مشکلات بخاطر اینه که از دین فاصله گرفتیم

    • بدون نام

      آفرین به هاشمی که نشان داده یه انسان دلسوز و پخته ایه .

    • azad

      از جناب آقای هاشمی هم غیر این رفتار هوشمندانه انتظار نمیرفت
      خدا حفظشون کنه.

    • ali

      اقای هاشمی میداند که نمیتواند برای فرزندش کاری کند و سکوت را بهترین گزینه میداند.

    • بدون نام

      سکوت!!!!!!!!!!

    • هرمان

      سلام .باید بگم این بنده خدا را نباید بخاطر اشتباه فرزند ش مورد بی مهری قرار دهیم مگر ما خودمان کی هستیم آیا شما که در مورد ایشان نظر میدید خودتان خالص هستین هیچ اشتباهی فرزندانتان مرتکب نشده آیا روز قیامت خداوند پدران را مورد سوال قرار میدهد به خاطر اشتباهی که فرزند ش مرتکب شده آقایان به خاطر خدا این همه جو کشور را متشنج نکنید مگر شما مسلمان نیستین بابا این بنده خدا هاشمی اگه حرفی در مورد فرزندش بزنه میگیم چرا دفاع کرد حالا هم که هیچ حرفی نمیزنه میگیم چرا سکوت کرد بخاطر خدا و یه خاطر انسانیت دست بردارید از سر بندگان خدا و کار دادگاه را به دادگاه و کار خدا را به خدا واگذاریم

    • موکل

      جناب هاشمی رفسنجانی مرد بزرگی است متاسفانه اشتباهات افراد بزرگ هم بزرگ خواهد بود خوب بود ایشان صادقانه اشتباهات خودشان را قبول و از ملت عذر خواهی میکرد و این باب را به نام خودشان ثبت می کرد و آنگاه به بزرگی ایشان بسیار افزوده می شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج