۲۳۳۲۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فروش طلای ايرانی به اسم برند ايتاليايی!

محمد کشتي آرا در رابطه با اين که گفته مي‌شود طلاي ايتاليايي در بازار زياد شده و سهم فرواني نيز از بازار داخلي را در دست گرفته، گفت: بسياري از طلاهايي که در داخل ويترين‌‍هاي مغازه‌ داران با نام طلاي ايتاليايي فروخته مي‌شود در حقيقت ساخت داخل کشور است، البته مصنوعات طلاي خارجي در داخل ويترين‌هاي داخلي وجود دارد، اما مقدار آن کم است.

خبرگزاری نسیم: محمد کشتي آرا در رابطه با اين که گفته مي‌شود طلاي ايتاليايي در بازار زياد شده و سهم فرواني نيز از بازار داخلي را در دست گرفته، گفت: بسياري از طلاهايي که در داخل ويترين‌‍هاي مغازه‌ داران با نام طلاي ايتاليايي فروخته مي‌شود در حقيقت ساخت داخل کشور است، البته مصنوعات طلاي خارجي در داخل ويترين‌هاي داخلي وجود دارد، اما مقدار آن کم است.

وي با اشاره به اين که در دست داشتن ۶۰ درصد بازار داخلي توسط طلاهاي وارداتي را تأييد نمي‍کند، گفت:۱۰ تا ۱۵ درصد بازار داخلي، طلاهاي خارجي و ايتاليايي است و اين مقداري نيست که زياد باشد و بتواند بحراني را ايجاد کند. از طرفي طلاي واقعي ايتاليايي آن قدر گران است که نمي‌تواند چندان مورد استقبال قرار بگيرد.

رئيس اتحاديه طلا و جواهر بيان داشت: در گذشته مردم تمايل بيشتري به طلاهاي داخلي داشتند اما الان کمي سليقه شان عوض شده و بيشتر تمايل دارند.

تا از طرح‌هاي ايتاليايي استفاده کنند. همين هم باعث شده تا برخي طلاي ايراني را به اسم طلاي خارجي بفروشند.

کشتي آرا افزود: در حال حاضر اکثر کارهايي که در ايران ساخته مي‌شود قابل رقابت با محصولات ديگر کشورها است به همين دليل است که ما به ساير کشورها نيز صادرات داريم.

وي در رابطه با وجود ماسک‌‍‎هاي طلايي در بازار گفت: اين موضوع مهمي نيست، زيرا همان طور که النگو در بازار وجود دارد، ماسک طلا نيز مشتريان خودش را دارد و اين چيز عجيبي نيست و در استان‌هاي جنوبي نيز رواج دارد، منعي نيز براي وجود اين کالا وجود ندارد.

وي در پاسخ به اين که چرا خلاف اين که گفته مي‌شد پس از لغو تحريم‌ها شاهد شوکي در بازار طلا خواهيم بود، اما تغيير چنداني صورت نگرفت، به نسيم بيان داشت: اين روزها طلا جاذبه خود را از دست داده و مصرف طلا به شدت کاهش يافته است، از طرفي به دليل کاهش قيمت جهاني طلا و همچنين طلاي داخل، ديگر تمايل به داشتن طلا مانند گذشته نيست. لذا نه تنها پس از لغوتحريم‌ها بلکه با هر اتفاق ديگر نيز نمي‌توانيم شاهد تغيير چنداني در بازار طلا باشيم زيرا جذابيت طلا کاهش يافته است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: بازار فعلا در رکود به سر مي برد و اين رکود پس از شهريور و با شروع محرم و صفر شديدتر نيز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج