۲۳۳۳۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بازار مبل ايران در آتش سوخت /عکس

حريق بازار در چهار طبقه رخ داد كه سقف بازار نيز به دليل كاذب بودنش تخريب شد.

خبرگزاری ایسنا: آتش‌سوزي در بازار مبل تهران در عملياتي ۶ ساعته در روز پنجشنبه توسط آتش‌نشانان ۱۳ ايستگاه آتش‌نشاني مهار شد.

سيدعليرضا علوي‌رضوي در تشريح عمليات شش ساعته آتش‌نشانان ۱۳ ايستگاه در اطفاي حريق بازار مبل ايران گفت: با تلاش آتش‌نشانان، سرانجام اين حريق پس از گذشت ۶ ساعت مهار شد.

بازار مبل ايران در آتش سوخت /عکس

وي در تشريح عمليات آتش‌‌نشانان افزود: در ساعت ۱۳:۱۰ اولين تماس مبني بر وقوع حريق در بازار مبل ايران در مركز فوريت‌هاي ۱۲۵ به ثبت رسيد كه ايستگاه ۷۰ ظرف مدت دو دقيقه در محل حادثه اعزام شد.

مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران با بيان اينكه مجموع آتش‌نشانان ۱۳ ايستگاه در مهار حريق بازار مبل نقش داشتند،‌ گفت: حريق بازار در چهار طبقه رخ داد كه سقف بازار نيز به دليل كاذب بودنش تخريب شد.

وي افزود: سقف بازار از داخل با رابيز و گچ و از بيرون با سفال پوشانده شده بود كه اين مواد نيز كاملا اشتغال‌زا و غيراستاندارد هستند.

علوي گفت: آتش‌نشانان ۱۳ ايستگاه براي اطفاي حريق اين بازار به محل حادثه فراخوانده شده بودند كه با توجه به نوع حادثه و وسعت آن از چند ايستگاه ديگر نيز درخواست كمك شد.

بازار مبل ايران در آتش سوخت /عکس

اين بازار ناايمن بود

وي با رد برخي اظهارات در مورد علل آتش‌سوزي به بازديد هفته گذشته رييس پيشگيري منطقه ۵ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران از بازار مبل اشاره كرد و گفت: اين كارشناس به علت نوع سيم‌كشي و همچنين برخي موارد ناايمن ديگر به مديريت بازار اعلام كرده بود كه اين بازار ناايمن بوده و احتمال وقوع حريق يا حادثه ديگر در اين بازار وجود دارد.

مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران با بيان اينكه در ماه گذشته نيز چندين بار كارشناسان پيشگيري سازمان آتش‌نشاني ضمن بازديد از بازار مبل ايران تذكرات لازم را در مورد ساختار غيراستاندارد اين بازار به مديريت اعلام كرده بودند، گفت: نبود راه‌هاي استاندارد، نصب نكردن خاموش‌كننده در معابر، عدم‌آموزش پرسنل و انتظامات در هنگام ايجاد حريق از جمله موارد مورد انتقاد سازمان آتش‌نشاني به مديريت اين بازار بود.

بازار مبل ايران در آتش سوخت /عکس

موضوع آتش‌سوزي در بازار به آتش‌نشاني دير اطلاع داده شد

علوي با بيان اينكه متاسفانه موضوع آتش‌سوزي در بازار به آتش‌نشاني دير اطلاع داده شد، گفت: مالكان سعي كردند كه خودشان آتش را خاموش كنند، اما موفق نشدند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر با اطفا و لكه‌گيري بازار كارشناسان پيشگيري براي تعيين ميزان خسارت و علت وقوع حادثه در محل مشغول به كار هستند، گفت: معاون خدمات شهري شهرداري تهران و رييس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران از دقايق اوليه حريق در محل حضور داشتند.

مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران افزود: شهردار تهران نيز پس از اطلاع از وقوع حريق در بازار مبل به صورت پيگير و از طريق تماس‌هاي مكرر تلفني با رييس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران در جريان روند اطفاي حريق قرار داشت.

بازار مبل ايران در آتش سوخت /عکس

مصدوميت چهار نفر در آتش سوزي بازار مبل

همچنين حسن عباسي مدير روابط عمومي اورژانس تهران با اعلام اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: اين آتش‌سوزي چهار مصدوم بر جاي گذاشت كه به صورت سرپايي در محل درمان شدند.

وي با بيان اينكه يكي از مصدومان از آتش‌نشانان اعزامي به محل حادثه بود گفت: اين آتش‌نشان از ناحيه دست دچار پارگي شد كه توسط تكنيسين‌هاي اوژانس تحت درمان قرار گرفت و سه مصدوم ديگر اين حادثه كه به علت دودزدگي دچار تنگي نفس شده بودند، در محل درمان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج