۲۳۳۳۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تهیه کننده خاله شادونه: به ما ربطی ندارد!

این مراسم از جمله برنامه‌هایی بود که ربطی به صداوسیما نداشت و یک شرکت خصوصی با مجری برنامه تماس گرفته بود و ازدحام جمعیت و کم‌بودن فضا، منجر به مرگ سه کودک شد.

خبرگزاری ایسنا : ازدحام برای خروج از محل برگزاری مراسمی که ملیکا زارعی ـ خاله شادونه ـ اجرای بخش‌هایی از آن را در خرم‌دره بر عهده داشت، مرگ و آسیب‌دیدگی چند کودک حاضر در این مراسم را در پی داشت.

برای اطلاع یافتن از جزئیات این حادثه‌ی ناگوار گفت‌وگویی را با تهیه‌کننده‌ی برنامه «خاله شادونه» داشت که وی تاکید کرد، این مراسم خارج از برنامه‌ای که تحت عنوان «خاله شادونه» در صداوسیما تولید و پخش می‌شود، در خرم‌دره استان زنجان برگزار شده است.

علی اکبر ذاکری گفت: این مراسم از جمله برنامه‌هایی بود که ربطی به صداوسیما نداشت و یک شرکت خصوصی با مجری برنامه تماس گرفته بود و ازدحام جمعیت و کم‌بودن فضا، منجر به مرگ سه کودک شد. این سالن برای برگزاری مراسم مورد نظر، فضای کافی نداشته و به دلیل اینکه دو در خروجی برای خارج شدن کودکان وجود نداشته، این اتفاق افتاده است.

این تهیه‌کننده‌ی تلویزیون سپس خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاد، اصلا ربطی به برنامه «خاله شادونه» و صداوسیما ندارد؛ یک مراسم خارج از صداوسیما برگزار شده که حتی بدون هماهنگی با تهیه‌کننده و خود صداوسیما بوده است. ظاهرا برگزارکننده‌های اینگونه برنامه‌ها به خاطر درآمد بیشتر از مکان‌هایی استفاده می‌کنند که ظرفیت لازم را ندارند و باعث چنین اتفاقاتی می‌شوند که تاسف‌بار است.

ذاکری در پایان گفت: به عقیده‌ی من مقصر اصلی این اتفاق، برگزارکننده‌ی این برنامه و انتظامات بوده که به خاطر ظرفیت کم سالن، نتوانسته‌اند جمعیت را کنترل کنند و منجر به چنین اتفاقی شده است. آخرین صحبتی که با خانم ملیکا زارعی (خاله شادونه) داشتم، گفت که بعد از اتمام برنامه، عصر روز گذشته ـ پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت ـ این اتفاق افتاد که به خاطر درهای خروجی کم، نتوانستند جمعیت حاضر را کنترل کنند و موجب فوت سه کودک و زخمی شدن چند تن دیگر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • samane

      rast mige dg

    • عصبانی

      باید این آقای تهیه کننده رو به روش لوئی پونزدهم اعدام کرد تا بفهمه "به ما ربطی ندارد" یعنی چی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج