۲۳۳۴۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

این هفته خبری از کنسرت نیست، از هفته ی بعد اجراهای زنده شروع می شوند و تا پایان شهریور تعداد زیادی از خواننده های پاپ رو استیج خواهند رفت.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته





برترین ها - ایمان عبدلی:

تماشاخانه :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

«پپرونی برای دیکتاتور » عنوان نمایشی است به کارگردانی "خسرو احمدی" که این روزها در تالار ایرانشهر در حال اجراست ،با بازی هنرمندانی نظیر؛ ژاله صامتی ،خسرو احمدی ،پژمان جمشیدی و محسن کیایی ،نمایش بر اساس فیلم فرانسوی «اسم »ساخته شده و در ژانر کمدی می گنجد ،به هر حال جزو پرفروش های این روزهاست و موفق شده لبخند را لب ها بیاورد،جالب اینجاست نمایش "اسم" به کارگردانی لیلی رشیدی هم دقیقا روایتگر همین داستان است با تفاوت هایی در اجرا که در مجموعه ی ایرانشهر و در مجاورت همین نمایش به روی صحنه رفته است.

تلویزیون :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

شبکه آی فیلم ،«از کرخه تا راین » را در نوبت پخش پنجشنبه شب قرار داده ، ملودرامی سوزناک در مورد جنگ و تبعات بعد از آن و قربانیان بمب های شیمیایی ،فیلم جزو آثار درخشان ابراهیم حاتمی کیا است، بازی های خیلی خوبی هم دارد در راس آن :هما روستا و علی دهکردی،موسیقی اش را هم که حتما شنیده اید در مجموع اثر قابل قبولی است و به سختی رنگ کهنگی میگیرد.

اکران :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

آنهایی که «اعترافات ذهن خطرناک من» را دیده اند، آنقدر راضی هستند که تماشای دوباره ی آن را توصیه می کنند، فیلم در جشنواره ی فجر به مذاق مخاطبین سختگیر تر سینما خوش آمد ،فیلمی ساخته ی "هومن سیدی" با بازی بازیگزانی نظیر؛ سیامک صفری ،نگار جواهریان ، عباس غزالی و... می گویند سیمرغ بهترین بازیگر،شایسته ی سیامک صفری بوده ، فیلم این روزها در گروه "هنر و تجربه" در حال اکران است و ابعاد فنی آن نظیر : طراحی صحنه ،تدوین ، فیلمبرداری و همچنین فیلمنامه مورد توجه قرار گرفته است هر چند که گرته برداری از یک فیلم امریکایی است.

کیوسک :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

هفته نامه "صدا" کاری از تیم رسانه ای "محمد قوچانی" به مرورجایگاه بهتری پیدا می کند ،صدا در این شماره با طرح روی جلدی جذاب که اشاره به جنگ رسانه ای احمدی نژاد و اسحاق جهانگیری دارد، پرونده ای خواندنی در مورد این موضوع عرضه کرده است،طرح موضوعاتی در باب لیبرالیسم از دیگر مطالب این شماره ی هفته نامه ی نزدیک به کارگزاران است ،همچنین صدا تلاش کرده از موضوعات عوام پسندانه تری چون کلیپ تازه منتشر شده ی "تتلو" غافل نباشد، مطالبی در باب اشعار کودکانه ی احمد شاملو هم در صفحات انتهایی رنگ دیگری به این هفته نامه ی عمدتا سیاسی داده است.

کنسرت و آلبوم :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

این هفته خبری از کنسرت نیست، از هفته ی بعد اجراهای زنده شروع می شوند و تا پایان شهریور تعداد زیادی از خواننده های پاپ رو استیج خواهند رفت ،اما شهرام شکوهی با آلبوم «تا نفس هست» تکانی به بازار موسیقی داده، سبک خاص موسیقی شکوهی که از تلفیق ملودی های اسپانیایی با تحریر های اصیل ایرانی حاصل شده ،طرفداران خاصش را گرد موسیقی او جمع کرده، این سومین آلبوم رسمی شکوهی است ، او در این آلبوم با افرادی نظیر؛ میلاد ترابی ،علی بحرینی و امین بامشاد دست به همکاری زده و یازده قطعه به مخاطبینش عرضه کرده است.

گالری :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

نمایشگاه عکس "عطا محمدی" در گالری مهروا(خیابان کریمخان زند) با عنوان «زن دگی » دایر است ،نمایشگاه تا ۲۶ مرداد هر روز از ساعت ۱۷ الی۲۱ برقرار است و ۱۴ اثر این هنرمند جوان را به نمایش می گذارد ،آثاری که اشیا را در مرکز توجه خود قرار داده و از ورای روزمرگی ها چیزهایی یادمان می آورد، مهدی حامدی هم در گالری هما دست به ابتکار جالبی زده با ارتباط میان ساختار بصری مینیاتور و ساختار کوبیک جعبه های سیگار تصاویر بدیعی خلق کرده است، او با این تمهید سعی دارد مخاطب را با زوال هویت هنر بومی مواجه کند «آنچه سخت ست و استوار دود می شود و به هوا می رود» نام متناسبی برای این نمایشگاه است.

کتاب :

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

نمایشنامه «داستان یک پلکان » - از متن کتاب :کارمینای فرزند : نمی تونم فرناندوی فرزند :چرا می تونی برای اینکه من ازت می خوام ما باید قوی تر از پدر مادرهامون باشیم، اونا گذاشتن تا زندگی شکستشون بده ،سی سال این پله رو بالا و پایین رفتن و هر روز بدبخت تر و کوچه بازاری تر از روز قبل شدن ،اما ما خودمون اجازه نمی دیم این محیط سوارمون بشه ،نه! برای اینکه از اینجا میریم به وجود هم تکیه می کنیم...نویسنده : آنتونیو بوئرو بایخو مترجم : پژمان رضایی ، نشر نی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج