۲۳۳۶۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افخم: حوادث بحرین با ایران ارتباطی ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای تکراری وزارت کشور بحرین در خصوص ارتباط حوادث داخلی آن کشور با جمهوری اسلامی ایران را بی پایه دانست و افزود: منابع صدور تروریسم و فرهنگ خشونت شناخته تر از آن هستند که این ادعاها کسی را فریب دهد.

خبرگزاری ایسنا:سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای تکراری وزارت کشور بحرین در خصوص ارتباط حوادث داخلی آن کشور با جمهوری اسلامی ایران را بی پایه دانست و افزود: منابع صدور تروریسم و فرهنگ خشونت شناخته تر از آن هستند که این ادعاها کسی را فریب دهد.

مرضیه افخم در گفت و گویی اضافه کرد: وزارت کشور بحرین متعاقب استقبال دولت ها و کشورهای منطقه از توافق هسته ای، به شکل ناشیانه ای سعی دارد بر خلاف جریان دیپلماتیک سازنده منطقه گام بردارد و بهتر است از فضای موجود بین ملتها و دولتهای منطقه به نحو شایسته برای حل بحران داخلی خود استفاده کند.

خبرگزاری دولتی بحرین (بنا)، روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور عوامل انفجار اخیر در شهر ستره را بازداشت کرده‌اند.

این خبرگزاری در گزارشی به نقل از وزارت کشور بحرین ادعا کرد که برنامه‌ریزی و حمایت مالی از این انفجار توسط عناصر مرتبط با ایران انجام شده است.

انفجار ستره در تاریخ ۲۸ ژوئیه رخ داد که مقامات بحرین گفتند بر اثر آن دو نیروی پلیس کشته و شش نفر دیگر مجروح شدند.

پیش از این معارضان بحرین بارها اعلام کرده‌اند که دولت بحرین برای سرپوش گذاشتن بر سیاست سرکوب مخالفان، مکررا معارضان را به اقدامات تروریستی متهم می‌کند و بدون ارائه مدرکی، مدعی دخالت ایران می‌شود.

در خبر خبرگزاری بحرین آمده است که هفت نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده‌اند و ادعا شده که آنان به ارتباط داشتن با ایران اعتراف کرده‌اند.

در ادامه نیز ادعا شده است که سه نفر دیگر که با این افراد در ارتباط بوده‌اند، به ایران مرتبط هستند اما خبرگزاری بحرین برای این ادعا مدرکی ارائه نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج