۲۳۳۹۸
۸۰ نظر
۵۱۸۹
۸۰ نظر
۵۱۸۹
پ

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

یکی از مهمترین مشغله‌های فکری افراد جامعه انتخاب شغل مناسب است، زیرا ما برای چرخاندن زندگی به شغل نیاز داریم و زمان زیادی از عمر خود را به کار کردن می‌گذرانیم. ما باید بازار کار کشور را بشناسیم و بتوانیم از طریق کار، درآمد کافی برای زندگی داشته باشیم.

برترین ها: یکی از مهمترین مشغله های فکری افراد جامعه انتخاب شغل مناسب است، زیرا ما برای چرخاندن زندگی به شغل نیاز داریم و زمان زیادی از عمر خود را به کار کردن می گذرانیم. مهم ترین فاکتور در انتخاب شغل مناسب، استعداد و علاقه است. ولی این به تنهایی کافی نیست. زیرا افراد زیادی در جامعه هستند که در رشته های مختلف تحصیل کرده اند ولی نمی توانند از آن استفاده کنند. این امر به راحتی از نرخ بالای بیکاری در کشور و فارغ التحصیلانی که یا بیکارند یا در رشته ای فعالیت می کنند که به تخصصشان مرتبط نیست، مشهود است.

ما باید بازار کار کشور را بشناسیم و بتوانیم از طریق کار، درآمد کافی برای زندگی داشته باشیم. بازار کار کشور همیشه ثابت و به یک شکل نیست. مثلا 10 سال پیش، بساز بفروش ها در ایران بیشترین درآمد را داشتند. اما امروزه بازار ساختمان کساد شده و این شغل دیگر درآمد بالایی ندارد. یا مثلا با افزایش قیمت دلار گردشگری و صادرات، بازارشان بسیار گرمتر شده.

در ایران فوتبالیست ها، بازیگران، مدرسان کنکور و واسطه گران درآمد بالایی دارند که به آنها نمی پردازیم. در ادامه مشاغلی را معرفی می کنیم که در حال حاضر و آینده ی نزدیک در ایران بازار کار خوبی دارند.

۱- شغل های حوزه ی علوم پزشکی

چند نمونه از شغل های حوزه ی علوم پزشکی عبارتند از: جراح، دندانپزشک، پرستار، دارو ساز، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، پرستار سالمند و ...

اگر اهل درس خواندن باشید، شغل های حوزه ی علوم پزشکی به دلیل خدماتی بودن، همیشه جزء شغل های مورد نیاز ایران و جهان است و درآمد بسیار خوبی دارد. پردرآمدترین شغل در ایران و جهان جراحی زیبایی است! با این تفاوت که در ایران جراحی بینی درآمد بالاتری دارد، ولی در کشورهای دیگر جراحی زیبایی شکم و ...

همانطور که خودتان در جریان هزینه ی بالای دندانپزشکی ها هستید، دندانپزشک ها درآمد خوبی دارند و شغلشان در ایران بسیار موردنیاز است. در حال حاضر تعداد دندانپزشکان عمومی در ایران حدود 18000 نفر است که فقط 3000 نفر از آنها در این رشته متخصص هستند. یعنی تقریبا به ازای هر 27000 ایرانی، یک دندانپزشک وجود دارد که همین شانس آنها برای درآمد بالا را بیشتر می کند.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

رشته داروسازی ممکن است از دید خیلی ها جذابیت پزشکی را نداشته باشد، اما در عوض مزایایی دارد که می توان به عنوان یک شغل خوب و پولساز روی آن حساب کرد. اگر در این رشته فارغ التحصیل شوید می توانید در کارخانه های داروسازی مشغول به کار شوید و اگر سرمایه ی خوبی دارید یک داروخانه تاسیس کنید. سرانه مصرف دارو در ایران حدود ۵۰ دلار است و این گردش مالی ۴میلیارد دلاری، ظرفیت قابل توجهی برای کسب درآمد دارد.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

ایران با رشد سریع جمعیت سالمند روبروست. رشد جمعیت سالمند کشور، 4 برابر رشد جمعیت است! به همین دلیل در حال حاضر و در آینده ی نزدیک مشاغلی مثل متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی و پرستاری از سالمندان بسیار موردنیاز است.

۲- شغل های حوزه ی کامپیوتر و اینترنت

چند نمونه از شغل های این حوزه عبارتند از: برنامه نویسی، راه اندازی وبسایت، ایجاد اپلیکیشن، طراحی سایت و طراحی گرافیک، بازاریابی اینترنتی و ...

بدلیل رشد تکنولوژی، فراگیر شدن استفاده از اینترنت و موبایل و تغییر سبک زندگی مردم، شغل های حوزه ی کامپیوتر و اینترنت به سرعت در ایران و جهان در حال پیشرفت است و بازار کار خوبی دارد. راه اندازی این شغل ها هم به نسبت ارزان است. برای شروع این شغل ها فقط نیاز به دانش و کامپیوتر دارید. حتی بسیاری اوقات باتوجه به کارتان می توانید در خانه پای کامپیوتر بشینید و از راه دورکاری پول خوبی به دست بیاورید.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

برنامه نویسان نرم افزار بخصوص برنامه نویسی برای اپلیکیشن و بازی های موبایل، آینده ی بسیار روشنی پیش رو دارند.

کسب و کارهای مبتنی بر وب سایت هم به سرعت در ایران در حال پیشرفت است. سایت های مختلف خبری، آموزشی، فروشگاهی و... . برای مثال سایت هایی مانند برترین ها، دیجی کالا، مامان پز، زومیت، کجارو و ... در این زمینه موفق بوده اند.

3- صنعت گردشگری

امروزه صنعت گردشگری یکی از مهم ترین راه ها برای کسب درآمد کشورها و مردم جامعه است. کشورهایی مانند آمریکا، اسپانیا، فرانسه، چین، ایتالیا، تایلند، بریتانیا، استرالیا و ترکیه بیشترین درآمد را از جذب توریست کسب می کنند. ایران در گذشته به اندازه ی کافی به این صنعت توجه نداشته، ولی در حال حاضر و در آینده ی نزدیک باتوجه به پیشینه ی تاریخی و استعداد زیادی که کشورمان در زمینه ی بوم گردی و... دارد و درآمد خوبی که می توان از این راه بدست آورد بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

با توجه به تفاوت زیاد قیمت دلار و ریال و افزایش ورود گردشگران به کشورمان فرصت بسیار مناسبی برای تور لیدرها ایجاد شده است. به خصوص که تورلیدرها به دلار پول می گیرند و به ریال خرج می کنند. تورلیدرها با دانش کاملی که از نقاط گردشگری شهر و اطلاعات تاریخی و پیشینه ی محل دارند، به گردشگران توضیحات خوبی می دهند و آن ها را سرگرم می کنند.

علاوه بر تورلیدرهای داخلی که با گردشگرانی که در داخل کشور سفر می کنند سر و کار دارند، برخی تورلیدرها هم هستند که در زمینه ی اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری و مدیریت سفر گردشگران خارجی فعالیت می کنند. آن ها می توانند با تسلط بر یکی از زبان های خارجی مرجع خوبی برای گردشگران خارجی باشند.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

۴- کشاورزی و دامپروری

در گذشته کشاورزی در ایران بسیار پرزحمت بود و درآمد کمی داشت. کشاورزان از روش های سنتی و سخت استفاده می کردند و به اندازه ی کافی مورد حمایت قرار نگرفتند. به همین دلیل بسیاری از روستائیان کشاورزی را رها کردند و به شهرها مهاجرت کردند. امروزه به دلیل پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه ی کشاورزی، اشباع شدن شهرها، قیمت بالای محصولات کشاورزی و دام ها و زمین های مناسب فراوانی که در کشورمان وجود دارد کشاورزی و دامداری شغل های مناسبی به نظر می رسند.

در این رشته مانند رشته های دیگر اگر امکانش باشد می توانید در ادارات دولتی یا بخش های خصوصی که در شهرها وجود دارند استخدام شوید. ولی برای کارآفرینی در این رشته نیاز به علاقه به کشاورزی و روستاها و نباتات، دانش کافی در این رشته و آشنایی با روش های نوین کشاورزی و سرمایه ی اولیه است.

تولید مرغ از شاخه های این رشته است که این روزها بازار خوبی دارد و همیشه موردنیاز است.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

5- تعمیرکارها

شاید برایتان عجیب باشد که تعمیرکاری جزو شغل های پردرآمد باشد. ولی تعمیرکاران خودرو که در این رشته حرفه ای هستند درآمد بالایی دارند و حتی ممکن است تا ماهی ۵۰ میلیون تومان هم حقوق داشته باشند. درست است که تحصیلات دانشگاهی لازمه ی این شغل نیست، ولی مهارت و تجربه در آن حرف اول را می زند. بخصوص در حال حاضر که قیمت همه چیز بالاست و توان خرید مردم کمتر شده، مردم گرایش بیشتری به تعمیر کردن وسایل قدیمی خود دارند و به تعمیرکاران خودرو و موبایل بیشتر نیاز است.

پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟

منابع:

https://snn.ir/fa/news/
https://faradeed.ir/fa/news/
https://12ceo.ir/

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اختلاس رو یادتون رفت بنویسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا احمقانه بود حوزه پزشکی رو درست گفته ولی ما بقی مسخره بود شما یه احوالی از صرافی ها بپرسید یا مغازه دارهای پاساژ های مطرح تهران وکلا وغیرع از هر کدوم یه نمونه دور و برم بوده

      • ترنم

        !لایک داری بابا. اصلا زدی تو هدف

    • mahsa

      پس شغلهای دولتی و حقوقی چرا جزوشون نیست؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزارت، نماينده ي مجلس و ...

      • بدون نام

        مگه وزارت شغله؟! شغل یعنی فرد کاری انجام بده اونها کاری انجام میدن؟ همش که خوابن

    • بدون نام

      شغلهای علوم پزشکی جراح ،دندان پزشک و پزشکهای فوق تخصص بله درامد بالا داره ولی پرستارها که مثل کارمندهای دیگه حقوق میگیرن شرکتهای برق و شرکتهای نفتی اگه کارمند رسمی باشه خیلی خیلی بیشتر از پرستار رسمی حقوق میگیره

    • بدون نام

      خیلی مقاله مضخرفی بود
      در ایران آرایشگرای خانم میلیاردرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره یه کسی میشناسم بعد فقط کاشت ناخن انجام میده اونم تو جنوب شهر تهران با هم نرخ های جنوب شهر دو ساله کار میکنه میانگین روز یه تومن در میاره ..ما با فوق لیسانس و ده ساعت کار تو شرکت روزی ودیست تومن میگیریم ..نمیخوام بگم حقش نیست ففط میگم برا اونهتیی که هنوز راه جلوشوم باز هستش انتخاب شون رو درست انجام بدن

    • armita

      والا مدرسان کنکور دو بنظرم یادتون رفته بنویسید
      باور کنین درامد اینا از خیلی از دکترا بیشتره

      پاسخ ها

      • aramesh

        آره دقیقا

    • بدون نام

      شغل هاي سياسي
      اقازاده بودن
      داماد مسئولين بودن
      اينا رو جا انداختيد

    • نرگس

      دلالی.ربا.اختلاس.شعار کاریم.تو نخوری بقیه میخورن.مال خودمه.توهم بلدی برو دزدی کن.

    • بدون نام

      در ایران ففط اختلاس و دزدی از بیت المال درآمد دارد بقیه هیچ......

    • بدون نام

      طراح لباس عروس
      مدرسان کنکور
      فوتبالیست ها
      آرایشگر عروس
      عکاسان و فیلمبرداران عروسی ها
      نمایندگان مجلس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمبندگان مجلس رو خوب اومدی

    • بدون نام

      مشاور املاک و خرید فروش ماشین

    • بی نام

      متاسفم برا این مملکت....کشوری که دآمد دکتراش بیشتراز مهندساش باشه هیچوقت توسعه و پیشرفت نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خیر کشوری که دکتر و مهندس هاش از مدیرای لایقش خیلی خیلی بیشتر باشه

      • بدون نام

        در همه جای دنیا پزشکان درآمد بیشتری دارند

    • امیرحسین

      پیمانکاری

    • بدون نام

      دكترها تو ايران پول چاپ ميكنند 1 ريال ماليات نميدهند هيچ نظارت و مزاحمي هم براي كم كاريشون ندارند
      چند روز پيش براي يك جوش پوستي به يك دكتر اورولوژ خانم خيابان دكتر قريب طبقه 4 مراجعه كردم معاينه نكرده و نديده گفت بايد سيستوسكپي مثانه بشي و 600 تومن هزينش هست وقتي فهميد اطلاعات پزشكي و اقوام پزشك دارم رنگش پريد از ترسش زود پول و پس داد ضمنا اين نسخه رو براي تمامي مريضها ميپيچيد و با داروخانه زير ساختمان هم دست بود

    • بدون نام

      دكترها تو ايران پول چاپ ميكنند 1 ريال ماليات نميدهند هيچ نظارت و مزاحمي هم براي كم كاريشون ندارند
      چند روز پيش براي يك جوش پوستي به يك دكتر اورولوژ خانم خيابان دكتر قريب طبقه 4 مراجعه كردم معاينه نكرده و نديده گفت بايد سيستوسكپي مثانه بشي و 600 تومن هزينش هست وقتي فهميد اطلاعات پزشكي و اقوام پزشك دارم رنگش پريد از ترسش زود پول و پس داد ضمنا اين نسخه رو براي تمامي مريضها ميپيچيد و با داروخانه زير ساختمان هم دست بود

    • محمد

      عقل و شعور مردم رو به مسخره گرفتید

    • بدون نام

      کشاورزان تو ایران جز طبقات مرفه هستن همه این ویلا ها و املاک بالاشهر تهران هم برای اوناس
      اقازاده ها هم مثل حمال برای کشاورزان کار میکنن

    • امیر

      پس شغل وکالت چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو رشته حقوق فقط فقط سردفتران اسناد رسمی بیشترین میزان درآمد رو دارن ماهانه خالص میانگین 70 تا 100 میلیون درآمد دارن . کمترین میزان تحصیل وکمترین خرج رو بین دیگر مشاغل داره

      • بدون نام

        پسر عمه من تو تهران دفتر خونه زده الان بهترین امکانات و بهترین زندگی و بهترین ماشین رو داره چهار تا هم خونه داره تو سعادت آباد .مرزدارن. که همشون رو اجاره داده بقول خودش میگه صافی ماهی صد میلیون در آمد داره

    • امیر

      تو ایران فقط به نفر پول در میاره اونم جراحای دماغ

    • محقق

      پردرامدترین مشاغل در حوزه سلامت تعمیر تدریس و سردفتر اسناد رسمی دارالترجمه رسمی و ارایشگری هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ح7غچ548

    • رضا ملکی هستم از اصفهان

      سلام ببخشید اینا میگم ولی تو ایران باید پارتی داشته باشی همه جا
      یا اینکه اختلاس و دزدی بلد باشی
      یکی مثل من که نون حلال خورده سر سفره پدرش و جای هم پارتی نداره حتی برای اینکه بره تو یه شرکت باید بره بمیره
      بخدا چند ماهه هر روز دارم دنبال کار میگردم ولی همون که گفتم چون پارتی ندارم کار پیدا نشده

      باور کنید برای حراصت یک شرکت رفتم من با 190 قد 90 کیلو وزن را نگرفتن چون پارتی نداشتم بعد یکی را گرفتن که یه سروگردن از من کوچکتره و فکر کنم 60 کیلو بود

      پاسخ ها

      • رضا

        عزیزم خدا بهت سلامتی بده امیدوترم شرایط برای همه زود درست بشه

    • مطلع

      مدل شدن شغل پردرامدی هست

    • بدون نام

      همه سخت در اشتباه هستید شغل سردفتری اسناد رسمی بهترین و پر درآمد ترین شغل ها هست ماهانه 80 تا 120 میلیون به راحتی درآمد دارن میزان تحصیلات لیسانس برای این شغل کافیه و کم خرج ترین شغل هم حساب میشه . اسم بنده خدا دکتر ها بد دررفته . البته تنها شغلی هست که نه رکود اقتصادی نه تورم نه چیز دیگه توش تاثیر نداره . من خودم یک سر دفتر بازنشسته هستم

      پاسخ ها

      • عباس زاده

        اره والا یه ماشین بنام میزنن برای یک تیکه کاغذ که دست مردم میدن 500 هزار تومان بابت حق التحریر پول میگیرن . مالیات و غیره به کنار حالا حساب کنید تو روز 10 تا سند ماشین بزنه حساب کار دستتون میاد . بهترین شغل و پر پول ترین شغله دکتر ها هم فقط متخصصین بنام خوب پول درمیارن بقیه زندگی معمولی دارن با اینهمه درسی که خوندن و بی خوابی که کشیدن

      • بدون نام

        من کارمند اداره ثبت هستم تو تهران درآ»د اکثر دفاتر اسناد رسمی ماهانه 80 تا 100 میلیون متغیره بعضی ها هم تا 130 میلیون هم میرسه میزان درآمدشون درماه . بهترین شغل و کمترین خرج و همیشه پول هست

      • بدون نام

        ماشین رو نگو نپرس برای یک ماشین رفتم دفتر خانه 2میلون از من پول گرفت 500 هزار تومان هم حق سردفتر به اسم تحریر سند قطعی گرفت . واقعا چرا این همه پول به جیب یک نفر باید بره

      • همدانی

        چرا بابت نوشتن و پرینت یک برگه این همه پول دریافت میکنن مگه چاپ یک برگه چقدر هزینه داره که این همه خرج رو دست مردم میزارن کجای دنیا اینجوری پول میگیرن و منت هم میزارن برای یک وکالت کاری که ده دقیقه هم طول نکشید از من دویست هزار تومان پول گرفتن آخه چرا اینجوری هزینه دریافت میکنن .مگه درآمد مردم چقدر هست. شما درست میگید فقط اسم دکتر ها بعنوان پولدار ها بد دررفته سر دفترای اسناد رسمی بیشترین درآمد رو دارن

      • بدون نام

        سردفتری اسناد رسمی شغل پر درآمد ی هست که فقط تو ایران اینجوری هست اگه شغل بدی بود سر دفتر هیچوقت حاضر نمیشد فرزندش بعد خودش جانشینش بشه

      • زاغی

        درآمد چند صد میلیون تومانی سردفتران در سال 98 که بیشترش هم از نقل انتقال خودرو هست . واقعا درآمد عالی دارن و روز به روز با حمایت مجلس و دولت تو این وضع اقتصادی کشور پولدار تر میشن . درآمد سردفترا حتی از یک قاضی و از یک پزشک هم بیشتره . شغل پرسودی هست . وقتی هم بازنشسته بشن امتیاز دفترشون رو میلیاردی میفروشن . حقوق دولت رو هم میگیرن

    • Mahdi

      اره شما به علم پزشکیتون بنازید اخه بدبخت ها یه فکر کنید ببینید درامد کدوم بیشتره من ینفرو مبشناسم که مکانیک بود اول ی دونه رنو دربهداغون داشت بعد 5 ماه یه سمند خرید و بعد 1سال یه سانتافه نیو خرید که الان 800میلیون پولشه اون ماشین قبلیش رو هم داره الان هم ی خونه 8 طبقه تو زعفرانیه تهران داره و چنتا زمین تو تبریز اخه کارشم نسبت به پزشکی راحته حالا نمیگم درامدش زیاده ولی کم هم نیست برابرانخ. خودتون قضاوت کنید

      پاسخ ها

      • علی

        مطمئنی فقط مکانیک بوده?
        شاید در کنارش تفریحی یه موادی هم میفروخته ....

    • بدون نام

      عالی بود

    • محقق

      پردرامدترین شغل تاسیس مدرسه غیر انتفاعی هست

    • راحی

      شغل محضر داری یا همون دفاتر اسناد رسمی بیشترین درآمد رو دارن دایی من سردفتر تو تهران راحت بی در دسر ماهی 80 تا 100 میلیون رو درآمد داره بگفته خودش . شغلی هست که همیشه مشتری و پول توش هست . درضمن بعد از بازنشستگی هم امتیاز رو کلی میفروشی میری یک عمر راحت زندگی میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عموی من تو تهران دفتر خانه داره تو پنج سال بهترین ماشین و بهترین زنگی رو روبه راه کرده

      • مهسا

        همکار من شوهرش سردفتره میگه شوهرم تو 4 سال دو تا خونه خریده یک ماشین مدل بالا خریده و یک ویلا تو رامسر خریده درآمد خوب شغل سردفتری بقدری عالی هست که همیشه پول نقد و همیشه مشتری هست

      • بدون نام

        شغلی پر پول و همیشه نقد و همیشه تو شهر های بزرگ سود آور . البته به نظر من تنها شغلی هست که از نا آگاهی . تنبلی و قانون اشتباه دارن پول درمیارن و گرنه هیچ کجای دنیا اینجوری برای یک برگه از مردم پول نمیگیرن

      • بدون نام

        عالیترین شغل و پرسود ترین شغل تو ایران با کمترین میزان تحصیلات . نه سختی پزشکی رو داره . نه ورشکستگی و دزد بری مشاغل دیگه . نه تحریم اثر داره نه رکود اقتصادی . همیشه درآمدش عالی دارن

      • کارمند

        دفاتر اسناد رسمی هم درآمدشون از یک پزشک بیشتره هم اینکه کلا شغل پرسودی هست . کدام شغل رو سراغ دارید در ماه چند صد میلیون درآمد داشته باشه و کمترین هزینه ها رو بکنه من کارمند ثبت هستم از ساعت 8 صبح تا 3 عصر بکوب کار میکنم با مدرک فوق لیسانس با اضافه کاری و کارانه 4700 دریافتی دارم با کلی سابقه کار . اما یک سردفتر نشسته پشت میزش ماهانه این همه پول در میاره. حتی ریس ثبت هم حقوقش مثل یک سردفتر نیست

      • بدون نام

        واقع تنها شغلی هست که دولتی هست و درآمد عالی دارن . همه تو پایش دیدن که مردم دروغ نمیگن و در»آمد 500 میلیونی و حتی بیشتر در ماه دارن . مخصوصا در تهران

    • ناشناس

      اقا درسته ک شغل های حوزه پزشکی درامد خوبی میتونه داشته باشه اما نباید میون مردممون شغل باکلاسی رواج پیدا کنه شما حساب کن کشوری ک دکتراش بیشتر از مهندساش باشن نشون دهنده هیچ چیزی جز اینکه بیمار تو اون کشور زیاده نیست. شما حساب کن تو ژاپن برترین شغل پر درآمد و آینده دار معلمی هستش اما تو ایران......... ممنون

    • اسی

      اصلا ولش کنید این مملکتو.
      همه جوره ظلمه اونوقت اسم داعشی بد در رفته

    • بدون نام

      فقط سردفتری اسناد رسمی از پزشکی هم بهتره درآمد نجومی ماهانه 150 تا 300 میلیون در تهران . اسم پزشکی بد درفته متاسفانه

    • بدون نام

      کار خوبه خدا درس کنه پول خوبه خدا درس کنه زندگی خوبه خدا درس کنه گور پدر پارتی و ...تا خدا نخواد درس نمیشه جوش نزنین حرسم نخورین توکلته الا الله

    • هانیه

      به نظر من پر پول ترین شغل تجربی؛ خواننده ووکالت جز اون هیچ.این روزا اگه دنبال علاقه ات بری به جایی نمی رسی شایدم رسیدی اما به نظر من اگه هوشت خیلی بلا باشد به یه جایی مرسی
      دنبال هوش برتر باش موفقیت دنبالت می یاد.

    • اسماعیل

      واقعا من ک دارم از بیکاری و بیپولی زجر میکشم

    • محقق

      پردرامدترین مشاغل 1پزشکی 2دندانپزشکی3بینایی سنجی4ارتزپروتز5کلینیک دامپزشکی 6ازمایشگاه دامپزشکی و انسانی7داروخانه انسانی و دامی8 دفاتر اسناد رسمی9 دارالترجمه رسمی زیر نظر قوه قضاییه10ترخیص کار گمرک11مرکز فیزیوتراپی12 کاردرمانی13کلینیک شنوایی سنجی14کلینیک های دندانسازی15 برخی وکلا16اعضای هییت مدیره شرکتهای دولتی17 برخی مدرسین کنکور18برخی وکلای شهرهای بزرگ19ازمایشگاه و کلینیک گیاهپزشکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دفتر اسناد رسمی رو خوب اومدی خدای . از یک برگ کاغذ ماهانه کلی پول در میارن

    • محقق

      20برخی ازمایشگاه سنگ های قیمتی21سخنران موفیقت کنکور مالی خانواده22برخی مشاورین املاک که ترفندشون از راه بالا بود ملک هست23مراکز خدمات پرستاری در منزل24برخی متخصصین تغذیه25مشاوران بدنسازی26 ارایشگران و تتو کار حرفه ای27 مشاورین سرمایه گذاری

    • محقق

      28 کلینیک گفتار درمانی29اب درمانگر30 برخی کارشناسان رسمی قوه قضاییه

      پاسخ ها

      • محقق

        31 دفاتر خدمات قضایی 32 دفاتر پلیس به علاوه ده 33 مراکز خدمات تامین امنیتی که فقط به پلیس های باز نشسته میدن 34 موسسات اموزش عالی که فقط به اعضای هییت علمی میدن35 مدارس خصوصی که فقط به فرهنگیان میدن 36 افرادی که به عنوان مدل فعالیت میکنند

    • بدون نام

      به نظر من الان دلالی و قاچاق حرف اول رو میزنه تو درامد

    • ford

      چی بود بی ربط چرت پرت جز مکانیکی همه چرت همون مکانیکی هم که در امد بالا داره خیلی کمن تو شهر چون هم اونا فوق تخصصین هم گاراژ دارن یا جای بزرگ هم ابزار درست حسابی که خودش برا شروع با جاش 10میلیارد به بالا سرمایه میخواد بعد هم کسی که بخواد تا دکترا بخونه باید حقوقش خوب باشه کل عمرشو صرف درس کرده دیگه گفتن نمیخواد همه اینو میدونن

    • بدون نام

      به نظر من سردفتری اسناد رسمی یا همون محضر داری خودمون درآمد ماهانه چند صد میلیون. و سود خالص و همیشه پول نقد هست .

    • hadi

      به نظر من تعممیر کار و دکتر و پرستارا گزینه عالی هستن ولی من بیشتر تعمیر کارو دوست دارم که هم در آمدش بیشتر و هم کارش به حرفه زیادی نیاز داره که من دوست دارم

    • بی نام

      سر دفتری مدرک تحصیلیشون چیه؟؟اون کار دولتی؟؟چی ب چیه؟؟توضیح میدین؟؟

    • کشاورز

      مقاله خیلی ناقصه بهتر بود نمیزاشتین

    • کارمند دفتر خونه

      دفاتر اسناد رسمی ازمونش هر از ده سال برگزار میشه و درصد قبولیش فقط یک درصده میفهمید فقط یک درصدددد پارسال که ازمونش برگزار شد واسه شهر تهران فقط یک نفر میخواستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردفتری اسناد رسمی همه تو برنامه پایش دیدم که ماهی 500 میلیون در آمد دارن . والا نه سختی کار پزشکا رو دارن و نه مسولیت پزشکا رو . حتی مسولیت قضات رو / مخصوصا تو تهران در آمد عالی دارن . امتیازشونم بعد از بازنشستگی میلیاردی میفروشن

    • محقق

      فک کردین مغازه دارها کم درامد دارن مغازه داغون شیش متر مربعی ماهی سه میلیون تومن صافی داره مغازه با سرمایه کم شامل سبزی و میوه ساندویچی املاک فلافلی جکرکی ذرت مکزیکی ابمیوه ایستگاه شارژ موبایل کله پاچه آش فروشی بیرون بر لباس زیر شال و روسری سوپرمارکت یا مشاغل فنی مثل تعمیر کمسول بازی و موبایل و لپ تاپ و ماشین آرایشگری یا مشاغل اینترنتی مثل خرید و فروش اجناس دست دوم دیوار و شیپور یا اینکه جنس عمده بخرید و توی دیوار و شیپور بفروشید

    • بدون نام

      شغل دفتر خانه داری یا سردفتری اسناد بهترین شغل از لحاظ درآمدی هست مخصوصا تو شهری مانند تهران و دیگر شهر های بزرگ یه ماشین بنام میزنن 700 هزار تومان مستقیم بجز مالیات به جیب سردفتر میره

    • جانم فدار رهبرم

      بنده خدا این اتش نشان ها که از جونشون مایه میزارن،حقوقشون یک میلیون و پانصده آیا این انصافه!؟؟؟

      پاسخ ها

      • هدیه

        نه

    • احمدرضا

      آیا بوتیک درآمد خوبی داره

    • احسان

      یکی از راههای پولدار شدن گرفتن دیه از بیمه ها هست

    • زهرا

      راه پولدار شدن فروختن کلیه و اعما و احشام بدن هست

    • بدون نام

      یکی از راههای پولدار شدن مهاجرت به کشورهای پردرامد هست

    • بدون نام

      همین جراحی زیبایی که میگید بالاترین در امد رو داره فوق تخصصش نمیتونه یه خونه 80 متری بخره با این قیمتای نجومی و وضعیت مملکت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج