۲۳۴۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنجال دوباره دخیا و فان‌خال

بر اساس ادعای نشریه مارکا جنجال دوباره‌ای بین دخیا و سرمربی منچستریونایتد در گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، چندی پیش بود که سرخیو رومرو پس از توافق با منچستریونایتد از سامپدوریا ایتالیا راهی لیگ جزیره شد تا د‌ر‌وازه‌بان ذخیره داوید دخیا باشد.

از سویی دیگر دخیا نیز مورد توجه ر‌ئال‌ ماد‌رید قرار داشت. او تمام تابستان در انتظار نهایی شدن قراردادش با قوهای سپید بود، اما اکنون که تنها پانزده روز به پایان نقل و انتقالات اروپایی باقی‌ مانده است دخیا هنوز در ترکیب منچستریونایتد قرار دارد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد در دو دیدار نخست لیگ برتر انگلیس از دخیا در چارچوب دروازه تیمش استفاده نکرده است. او در گفت‌و‌گویی پس از پیروزی مقابل تاتنهام در هفته‌ نخست لیگ برتر اعلام کرد دخیا دیگر آن د‌ر‌وازه‌بان فصل گذشته نیست و به همین دلیل در ترکیب تیمم جایی ندارد.

چندی بعد بود که فرانس هوک، مربی د‌ر‌وازه‌بان‌های منچستریونایتد هم اعلام کرد پس از مشورت با داوید دخیا او را از ترکیب یونایتدها خارج کردیم. هوک تاکید کرد پس از گفت‌و‌گو با فان خال به دخیا گفتیم که آیا دوست دارد در ترکیب تیم بازی کند یا نه، که دخیا نیز در پاسخ اعلام کرد ترجیح می‌دهد که روی نیمکت بنشیند.

حال مشخص شد که دخیا به هیچ وجه به مربیانش نگفته که دوست ندارد در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود. با توجه به این که دخیا در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد، فان خال هم نمی‌تواند روی او به عنوان د‌ر‌وازه‌بان نخست تیمش حساب کند. د‌ر‌وازه‌بان جوان اسپانیایی منچستریونایتد می داند که چنین انتخاب‌هایی می‌تواند به منفور شدن او در میان هو‌اد‌ا‌ران این تیم منجر شود. به همین دلیل او دوست ندارد چنین خبرهایی در باره اش منتشر شود.

با توجه به شرایطی که دخیا در آن گرفتار شده، فان خال نیز ترجیح داده برای حفظ آمادگی این د‌ر‌وازه‌بان او را به تمرین کردن با تیم دوم منچستریونایتد مجبور کند. شاید این مساله دخیا را زودتر از آنچه تصور می‌شود به درهای خروجی منچستریونایتد نزدیک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج