کد خبر: ۲۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۶۹۹
تعداد نظرات: ۱۸۶ نظر
*یک خانم راننده برای پارک دوبله چکار می کند؟! 1) پس از شکستن چراغ عقب خودروی جلویی و چراغ جلوی خودروی عقبی به وسیله سپر ماشینش، با همسرش تماس می گیرد.

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله یکشنبه:

*خانم های راننده به کدام قسمت خودرو بیش از بقیه علاقه مند می باشند؟!

1) آینه ها؛ چون اگر در هنگام رانندگی کوچکترین خدشه ای در ظاهر آنها به وجود آید آنها را آگاه می کند.

2) پخش سی دی؛ چون آهنگ های ملایم آن استرس آنها را در هنگام رانندگی کاهش می دهد.

3) برف پاک کردن؛ چون خودش شیشه را تمیز می کند و نیازی نیست که برای تمیز کردن شیشه هم با همسرشان تماس بگیرند.

4) داشبورد؛ چون انواع و اقسام وسایل و ابزارآلات شخصی و هر آن چیزی که فکرش را هم نمی کنید داخل آن جا می شود.

*هنگامی که یک خانم راننده از داخل آینه مشاهده کند که یک آمبولانس در پشت سرش در حرکت است چکار می کند؟!

1) هول می شود و پایش را می گذارد روی ترمز و آمبولانس هم از عقب به شدت با خودرو او برخورد می کند.

2) جیغ می کشد و کنترل خودرو از دستش خارج شده و بعد از برخورد با خودروهای دیگر به داخل جوی آب و بعد با همسرش تماس می گیرد.

3) خودرو خودش و آمبولانس را وسط خیابان متوقف می کند تا بتواند بیمار داخل آمبولانس را ویزیت کند و یکسری دارو گیاهی و دوای خانگی برایش تجویز کند.

4) در حال حرکت فرمان را ول می کند و برای بهبودی بیمار داخل آمبولانس دست به دعا برمی دارد.

*یک خانم راننده برای پارک دوبله چکار می کند؟!

1) پس از شکستن چراغ عقب خودروی جلویی و چراغ جلوی خودروی عقبی به وسیله سپر ماشینش، با همسرش تماس می گیرد.

2) آنقدر منتظر می ماند تا راننده یکی از دو خودرو بیاید و ماشینش را بردارد.

3) به مخترع ماشین فحش می دهد که چرا ماشین را طوری اختراع نکرد که از بغل هم راه برود تا بشود با آن بین دو خودرو به راحتی پارک کرد.

4) از یک مرد عابر می خواهد که خودرو را برایش پارک کند.

*اولین اقدامی که یک خانم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست؟!

1) جیغ کشیده و بیهوش می شود.

2) با شوهرش تماس می گیرد.

3) می گوید: «آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم»

4) اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر پشت رل ننشیند.

*شما به عنوان یک مرد اگر خانم تان گواهینامه رانندگی اش را بگیرد و بخواهد که با خودروی شما رانندگی کند چه کار می کنید؟!

1) وقتی که او سوار خودرو می شود گوشی موبایل تان را خاموش می کنید.

2) کلا برای همیشه گوشی موبایل تان را خاموش می کنید.

3) اصلا گوشی و سیم کارت تان را باهم می برید می فروشید.

4) گوشی و سیم کارت و خودروتان را یکجا می فروشید و بعد هم خانم تان را طلاق می دهید.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: خانم ها ، مرد ، طنز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۶
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
51
47
کی این چرتو پرتا رو نوشته؟
معلومه یه فرد نزاد پرسته ضد زن از مجله برترینها بعیده همچین چیزایی رو چاپ کنه !
براتون متاسم
پاسخ ها
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
چرا ناراحت ميشي عزيزم.خوب بعضي مواردش كلا درسته مثلا پارك دوبل مشكل دارن بد جور
نظر mostafa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
سلام انقدر روی خودت فشار نیار نژاد نه نزاد
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
من خودم خانمم
ولی چندتا مشکل با رانندگی بعضی خانم ها دارم
1- وقتی اشتباه می کنند خیلی پرتوقع هستند و کوتاه نمیان مثلا طرف جلوی لاین عبور پارک اشتباه کرده بود تازه دستشو گذاشته زیر چونه حرکت نمیکنه همه فحش می دادن
2-اینقدر سفت فرمان رو میگیرن انگار اگه تعادل بدنشون حفظ شه حتما تعادل ماشین هم حفظ میشه- وقتی بابام بهم رانندگی یاد داد بهم گفت طوری فرمون نگیر انگار میخاد فرار کنه
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
من رانندگیم از صدتا مرد بهتره ........
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
وروجک واقعا شیطنت به خرج دادیا.........خیلی بااااااحااااااالی:)
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
اینکه اعتماد به نفس بالایی دااری خیلی خوووووبه شکیبا جان..........حالا اجازه میدی هندونه هارو از بغلت بگیررررررررررررررم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
39
41
عالییییی.
به غیر از 1% از خانوما که خیلی حال میکنم با رانندگیشون . پشت فرمون نشستن بقیه فاجعست.
پاسخ ها
نظر Sadaf
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
manke kheyli khandidam!!! vali kheyli az zana behtar az marda ranandegi mikonan!!!! S(++++++)
نظر محمد 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اره خب نضر شما درسسسسسسست ولي ي ي ي ي ي ي ...
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
36
27
اصلا بامزه نبود....عمرا تونسته باشی با این همه حرف دق و دلی سری های قبل رو سرمون در بیارید...ما خانوما با این حرفای چرت وپرت و دروغ اصلا نمی بازیم ...بازم میگم اینا تصورات غلطیه که شما مردا خودتون واسه روحیه دهی به خودتون درست میکنید وگرنه اینا هیچ کدوم واسه ما خانوما صدق نمیکنه........!
پاسخ ها
نظر MSM
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
ببین، درسته مطالبی که اینجا نوشته اغراق آمیز هست. ولی شکی در این نیست که رانندگی اکثر خانوم ها فاجعه است...
نظر aliRW
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
سلام
مگه شما خبر هارو نمی خونی؟؟؟؟/
چندی پیش نوشته بود یک زن فاصله بین دو شهر رو با دنده یک رفته بود!!!!
جالب نیست؟
نظر laya
| - |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
همه خبراتون دروغه مثل حرفای خودتون
نظر مهرداد
| - |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
لعیا جون تو خودشو ناراحت نکن. بلأخره خانمهام رانندگی یاد میگیرن
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
این مطلب صرفا یه مطلب طنزه
برای انتقاد از یه دسته از رفتارها
که طبعا برای انتقاد از آقایون هم این قبیل طنزها زیاده
شما هم اگه مایلید از انجام ندادن وظایف توسط آقایون می تونید انتقاد کنید
ولی نمی تونید اینو ربط بدید به رانندگی خانم ها !! هر کس حق نقد از وظعیت جامعه رو داره ولی در یه چارچوب خاص و مشخص و برای اصلاح و تصحیح نه تخریب
نظر شما اینه که این نوشته از چارچوب طنز خارج شده و من هم محترم میدونمش ..
ولی اگر همین طنز رو در ارتباط با آقایون به کار می بردن آیا باز هم اینطور جبهه گیری می کردید که پایمال کردن دیگران و ... . یعنی می خوام بگم با خودتون روراست باشید
حالا انتقاد این بدبخت هم از رانندگی بد خانم هاست ... حالا شما اینو به فرهنگ، سیاست، جامعه، محیط زیست، ناسا، cnn یا هر جای دیگه که مایلید مربوط کنید !!
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
ئه ئه !!
این نظرم برای مطهره بود !!!
جناب برترین ها ! میشه یه برادری کنی انتقالش بدی به پایین !!
خیر ببینی جوون :)
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خودتو ناراحت نکن لعیا جان خوبه نوشته محض خنده ها اینقد جدی نگیر جکه دیگه............البته که تو ایران ما نمیشه درستو حسابی رانندگی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه نه خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر laya
| - |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
چشم نازنین جون به خاطر روی گل تو عزیزم
نظر laya
| - |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
مهرداد جون از تو انتظار نداشتم ..ما خانوما که بلدیم اگه احتیاج دارید واستون یه دوره آموزش بذاریم؟
نظر محمد 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
نه بابا.شما خانما واسه ما پسرا كلاس تكوزشي بذارين هه هه هه.مردم ازخنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
21
30
لازم نیست برای بالا بردن جنسیتت انقدر فکر کنی که بخوای یک همچین مطلبی رو بنویسی...یکم تلاش کن جای اینکارا برای اثبات خودت اقای محترم...میخوام بدونم چقدر مردی...چقدر میتونی به خانوادت آرامش بدی؟؟؟رانندگی خانوما به خودشون ربط داره میخوام بدونم وظایفی که به شما محول شده چطور انجام میشه؟؟هر کس در قبال کارای خودش مسئول
پس اگر ممکنه جواب منم بدید..
پاسخ ها
نظر hasti
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
gol gofti azizam...
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
چرا قاطی می کنی خانم !!
وظیفه ی مردها چه ربطی رانندگی خانم ها داره !!!!
نظر مهرداد
| - |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اینو بلد نیستم بعدی و بپرس
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اي خوشم مياد جنبه خانوما صفره.حالا اگه اين مطالب واسه مردا بود چه حالي ميكردين.حقيقت تلخه
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
منم دارام همینو میگم رانندگی خانوما چه ربطی به آقایون داره؟

بله آقای محترم به نظر منم حقیقت تلخه...کی گفته خانم ها با یه مطلبی مثل این درباره آقایون خوشحال میشن؟
شاید این چیزا جنبه شوخی هم داشته باشه ولی جدا آدما با زیر پا گذاشتن همدیگر به جایی نمیرسن...من تحقیر دیگران برای بالا بردن خودم رو هیچ وقت درست نمیدونم...با این کارم هم هیچ وقت ممکن به جایی نرسم...همیشه میگن:دست بالای دست بسیار.
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
من حرفتون رو قبول دارم...ولی معمولا آقایون از این جور مطالب استفاده سو می کنند نه خانوم ها.
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
نظری که دادم برای شماست آقا هادی.:)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
25
18
بهتره به جای طرح های ترافیکی , 1 خط ویژه برای خانم ها ایجاد شود, تا ترافیک به حداقل برسد.

البته 1 فکری هم به حال راننده تاکسی ها کنند, بد نیست.
پاسخ ها
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
تا به حال ندیدم خانومی از لاین خودش به لاین بقل تجاوز کنه...این یکی از دلایل اصلی ترافیک...به این موضوع رسیدگی شه به نظرم بهتره...:)))
نظر 120
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
منظور من تجاوز به لاین بقل نیست.
کلا همه چیز, اصلا وقتی خانوما پشت ماشین میشینند راحت نیستند و احساس ترس دارند.
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
به نظرم احساس ترس خانوم ها نه به شما ربط داره نه به ترافیک...:دی
از یک کارشناس ترافیکم بپرسید اینو مطرح میکنه نه آنچه که شما گفتید.
نظر 120
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
همین احساس ترس باعث بروز مشکلاتی از قبیل;
آهسته رفتن, رانندگی در خط سبقت,ترمز گرفتن نا بجا و .... میشود
نظر نرم اخلاق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
ببین متهره جان!!!!!!!!!؟؟
بغل، نه بقل!
اگه رانندگیتم مثل ادبیاتت باشه که .....
نظر مطهرہ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
متشکر..از کجا فهمیدی اتفاقا مثل همه...:)))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
6
33
خسته نشدین؟همش دارین دختر و پسر رو از هم جدا میکنین هم پسرا یه مشکلاتی دارن هم دخترا بسه دیگه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
باشه بابا باشه
بی جنبه
نظر MSM
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
باریکلا خیلی خوشم اومد.
نظر ghazal
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
eyval khosham omad:)
نظر نیکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
چه عجب یکی حرف حساب زد
نظر azad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
چه عجب یه آدم فهمیده این جا پیدا شد این بحث ها همشون بی خود و لوس بازی هست. مسخرشو در آوردین دیگه نی نی کوچولو ها
نظر زن=مرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
مرسی از حمایت دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
4
38
سلام به خانوما و آقایون
این مطلب اصلا درست نیست
هدفش فقط به جون هم انداختن دختر و پسرا و بالا بردن آمار بازدید کنند
پیشنهاد میکنم به نویسنده ضد حال بزنیم
دخترا از پسرا تعریف کنن وبلعکس
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
واقعا چرا باید همچین کسایی مثل تو وجود داشته باشن که آمار پسرارو خراب کنن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دختر خانم زیادی ذوق نکیند لایکا مال جمله پایینیست
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
movafegham(+)
نظر امیییییییییییییییییییییییییییییییر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
ok
نظر hasti
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
hamed jon manam bahatun movafegham...
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
نظر خوبیه
نظر مهرداد
| - |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اه اه چقدر چندشی حامد
نظر :دی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اوا چندشی از خودتون مهرداد جان...:دی
نظر azad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
آفرین بر تو
نظر nil8far
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
kamelan movafegham hamed jan bahat ...matlabe kamelan bi mohtava va maskhareii bud tamame likea mostaghiman baraye hamed.
نظر محمد 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اخه پسرا از چيه خانماااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعريف كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
20
11
دمت گرم دادا خیییییییییییییییییییلی باحال بود
قابل توجه خانمهای محترم ، حقیقت همیشه تلخه !
غیر چند نفر انگشت شمار بقیه همین جورین که گفته
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
واقعا چرا باید همچین کسایی مثل تو وجود داشته باشن که آمار پسرارو خراب کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
8
23
یه فکری چطوره بجای تیتر (کل کل های ازلی دختر پسر ها) تیتر بزنید:(اقایون بیاید که می خوایم بازم رانندگی خانم ها رو دست بندازیم.)
اشکالی نداره عقده هاتون رو خالی کنید.
که اگه یه وقت خالی نشه می زنه خدایی نکرده! خفه تون می کنه.
پاسخ ها
نظر zereshk
| UNITED STATES |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
are
aghayun up date beshan
dastaviz behtar peida konan
نظر سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
فکر خوبیه بهترین سوژه واقعی برای خندیدن و یه استراحت شاد هستش.
آفرین رها نظرت عالیه
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خیلی ممنون آقا سروش ولی همچینم که شما می گید برای خنده و استراحت دست انداختن رانندگی خانما خوب نیست هااااااااااااااا
نظر محمد 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
رانندي خانما هممممممممممممممممش سوژه واسه خندس مخصوصا وقتي هول ميشن هه
نظر امیر حسام
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
20
6
خطاب به خانم ها:باید بگم که واقعیت تلخ است و خواهشا جنبه داشته باشید. واقعیت!!!!!!!!!!
UNITED STATES
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
3
3
az inke nevisande oghdehee
bude shaki nist inam begam
ham aghayun ham khanuma
dastopa cholofti daran
hala amar kamo ziade dige
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
3
16
چرا منصف نیستید ؟ قبول کنید که اقایون احتیاط نمی کنند و چون شرایط جامعه خاصه تجربه ی بیشتری تو رانندگی دارند . تو بعضی اط جاها هنوز رانندگی خانوم ها جا نیفتاده و اقایون عامدانه باعث هول شدن خانوم ها می شن . و بعضی جاها هم برای اثبات عدم توانایی خانوم ها اونها رو تو موقعیت های بد قرار می دن !
نظر میهن دوست
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
3
18
دخترا و پسرای ایرانی فوق العاده باهوش هستند زنده باد هر دو جنسیت
-
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
11
8
بابا شما هم بی خیال این خانوم ها بشین دیگه....
این بنده گان خدا چه هیزم تری به شما فروختن
جز اینکه
زود هول میشن....
این برای یهزن طبیعیه.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
9
3
خیلی خوب بود .
چقدر خندیدم مخصوصا با آخریش
D:
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
0
1
Em vali tasadof hal midea:D hayajan dare makhsusan age azin pesar sekteia bashe ke ba mashineshun ezdevaj kardan hers bokhoran bad to bekhandi:D albate man kolan khosham miad hers dararam ykam bimaram vali inam ke arum beri bad be poshtsaritam rah nadi kheili hal mide:D a
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
2
9
شما هنوز داری دهه ی 20 زندگی می کنی برادر...!! با همون افکار.. پس دیگه حرفی نمی مونه...!
پاسخ ها
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آی گفتیــــــــــــــــــــــــــــــــ..
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
zz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ
0
2
aghaiy ke inaro neveshti ia iejeiy zendegi mikoni ke ranande nadidi ia 20 sal aghabi
mahze etela migam behetoon(khatab be aghaioon) bishtare tasadofati ke monjar be marg mishe male aghaioone na khanoomai
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ
0
5
bacheha chi mishe hamamon poshte ham bashimo be ham ehteram bezarim ha nabayad dostimono kharab konim mamnon misham az hamaton
پاسخ ها
نظر hasti
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
Melody jon manam bahat movafegham, nabaiad ejaze bedim chizi dostimono kharab kone...
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
mamnonam hasi jun are aziZam ma bayad dostimono hefz konim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ
2
9
خیلی بی مزه بود.مثلا این آقای نویسنده تو این نوشته می خواس بگه که خانوما غیر از جیغ کشیدن و بیهوش شدن و تماس گرفتن باشوهر کار دیگه ای بلد نیستن
نظر مهرداد
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
5
11
خانمهارو کمتر اذیت کنید. گناه دارن بنده خداها
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
.......اقایون دیگه یاد بگیرن
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
به به............چه عجب یکی پیدا شد از انجمن زنها هم دفااااااااااااااع کنه.........مر30 گل پسر
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خدااااااااااااااای من.............ما دخترای زود باااااااور........:( نکنه حرفت از روی ترحمه مهرداد خااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
نظر مهرداد
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
3
10
کمتر دخترهارو اذیت کنید گناه دارن
پاسخ ها
نظر laya
| - |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
وای مهرداد جان بازم تو ...مهربونی...بقیه اینطوری نیستن....می بینی چقدر اذیت میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر مهرداد
| - |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
عیبی نداره لعیا جون
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
mersi agha mehrdad (+)
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
3
10
توجه کنید دوستان عزیز....
توجه.... میخوام یه واقعیت رو راجع به آقایون اعتراف کنم اونم اینه که آقایون فقط تو سرعت رانندگی ازخانوما جلوترند وگرنه تو بقیه موارد هیچ هستند..............
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
20
20
20
هرچي 20 بگيري بازم كمه
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
آقامامینیمم نسبی شماماکسیمم مطلق
ما شیلنگ آب شما آبشار نیاگارا
ما بدبخت حقیر شماکورش کبیر
ما طرح مسکن مهرشما برج میلاد
ماکویرلوت شماجنگل بلوط
ما20:30شما شبکه خبر
خوبه؟
:دی
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
peyman motmaeni gofti shabakeye khabar?:Dha
نظر laya
| - |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پیمان جان خوشم میاد زود قانع میشی..ولی ما 20:30 شما شبکه خبر
نظر reyhoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پیمان جان ما تف شما ابشار نیاگارا و
ما 20:30 شما bbc
ما فولکس غورباقه شما bmw
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
اصلا شما BBC
دیگه چی؟
:D
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
ma vasher shoma arbabe halgheha
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
D:D:D:
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
1
0
Hamin k bazi aghayun herseshun dar miad mikhandim jaye khosh halie hers bokhorid khube khube ageam khastid geryeam mitunid bokonid ba ruye khosh esteghbal mishe
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
3
5
اين شعر از طرف فاران گفته شده روي اين لينک:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/24923
ما گرد هم هستیم چه ساناز و چه باران
لعیا و شکیبا و هدی و خود پیمان

اندیشه ی سارا و تبسم ، گل ریحون
ساسان و عسل ، آسیه و مریم و سلمان

محسن ز پی بابک و هیوا ز پی برف
الهام و فرشته پی نیلی و رها سایه ز اشکان

گویی همگی خالق این انجمن هستیم
آری دل این انجمن هم گمشده فاران

ممنون از همه ی شما خوبان
از دوستانی که نتونستم اسم اونا رو تو این چند بیت بیارم عذرخواهی می کنم ( ملودی ، سپیده ، غزل ، مستانه ، وروجک و ... ) .
من اينو ديدم گفتم اينجا بزنم که بيشتر حضور دارين احتمال ديده شدنش بيشتر باشه
با عرض پوزش از فاران بخاطر انجام اينکار بي اجازه
پاسخ ها
نظر laya
| - |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
امیر جان ممنون که بهمون گفتی وگرنه من اصلا اون لینک رو نگاه هم نمیکردم...لطف کردی
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
salam dostan on melody ham ke gofte vaghan bikaria man nistam be khoda khahesh mikonam poshte esmet alamat bezar mamnon
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
اتفاقا ملودی جان دیدم تعجب کردم.
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
ممنون امیر آقا. منم ندیده بودم.
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
وااااای چه قشنگ فکر نمیکردم اسم من تو این شعر باشه......البته لازمه بگم من دخترم اخه بعضیها داداش صدام کردن......بازم فاران جان ممنون امیر اقا دست شما هم درد نکنه
نظر آسیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
ممنون از شما برای نمایش این لینک.من اینو ندیده بودم و از همین جا هم از فاران عزیز تشکر میکنم.
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
are raha jon shoma ke mano mishnasi aziZam
نظر برف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
مرسی از آقا فاران و آقا امیر :))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
0
3
خانوما کمی محطاط هستند اما آقایون نه... ریسک پذیر هستند اما بیشتر اوقات در این ریسک ها گند می زنند و بندگان خدا رو نفله می کنند
GERMANY
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
0
0
چرا این خانما که اینجا پیام میدن هیچکدوم خودشونو جزو اون 1 درصد وارد نمیدونن.
شایدم رانندگیشون مثل 99 درصده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
1
4
ميدونين چرا رانندگي خانوما بد؟ چون هميشه از اول اختراع ماشين تا الان همشون راننده داشتن!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر ویروس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
باریکلا سمیرا خوشم اومد.
نظر mitra
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ranande hashonam agha budan!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
5
من یکی که اصلا حوصله دعوا کردن ندارم روحه لطیفم خدشه دار میشه (درست مث خدشه دار شدن ماشین آقاییون بعد از رانندگییشون! ) :)
همه پسرا که مث حامد جااااااااااااان منطقی نیستن !!!! ( +)
این موضوع هم بیش از حد تکراریه وقتی سوژه ای ندارن بنویسن به رانندگیه خانوما گیر میدن در حالی که آمار تصادفات مربوط به آقاییونه !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
3
5
به نظر من رانندگی خانما خیلی بهتر از آقایون طرف با ماشین سنگین زده به من میگه حواسم نبوده آخه خودتون قضاوت کنی کسی که پشت ماشین سنگین میشینه اگه حواسش به رانندگی نباشه تو جاده چه خبر میشه از اول بسم الله درو میکنه تا به مقصد برسه
بازم بگین رانندگی آقایون بهتر از خانماست عمرا اینجوری باشه
بزن اون دست قشنگرو به افتخار هر چی خانم رانندست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
4
كل كل خوبه با خانوما داشته باشي.ولي كلا دم خانوما گرم با رانندگيشون واقعا به قانون احترام ميذارن.البته جا نمونه بعضياشون داغون رانندگي ميكنن.خدايي پارك دوبلتون مشكل داره ديگه قبول كنين
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پارک دوبله رو که خود آقایون هم حوصله شون نمیگیره بگیرن. من که حال و حوصله شو ندارم می رم یه جایه دیگه پارک می کنم.
حالا از اینا گذشته مطمئنی خانوما فقط تو پارک دوبله مشکل دارن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
1
6
اصلا موافق نیستم که هیچ.کاملا مخالفم. من خودم جاده چالو س و گردنه حیران رو طوری رانندگی میکنم که آب تو دل سر نشینان تکون نمی خوره. به هیچ کس هم راه زوری نمیدم .
تازه بیشترین آمار تصادف ماله آقایونه.
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
این آخرین جملتو مطمئنی؟
نظر بحیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
بله محمد جان . کاملا مطمئنم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
6
baba gir nadi be khanoma khob ona jense latifan zod behshon bar mikhore ,bazi khanoma vaghan khob ranadgi mikonan bazi aghyonam hastan bad ranadgi mikonan pas hame mosavyan ok
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
OK:)
نظر azad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
ok ke oke vali motmaeni in pache khari nabood dg??????????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
1
5
اگه دستم به نویسنده این برسه...بیچارش میکنم با همین دستام خفش میکنم مسخره!!!!
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
reyhoon jun aziZam bekhial velesh kon on hala ye chiz nevesht
نظر reyhoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
اره ملودی جون راست میگی حالش خوب نبوده
نظر naghme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
تو حرص نخور ابجی بچه که زدن نداره.خون خودتو کثیف نکن عزیزم. اینا واسه روحیه دادن به آقایون یه چی میپرونن
نظر يه خانم
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
3
من كه در كل خيلي خنديدم، اما خدايي چند ساله كه راننده ام و هر روز پشت فرمون. تو شهر و تو جاده . تاحالا يه تصادفم نداشتم ، اما يه آقا پسري رو مي شناسم كه در عرض يك سال 3 تا تصادف وحشتناك داشته طوري كه هر 3 بار مجبور شده ماشينشو عوض كنه!!!!!!!!
حالا ما خانما هول مي شيم، شما آقايون كه ذاتا راننده ايد چرا !!!!!!!!
پاسخ ها
نظر مطهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
خوب بود.
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
وااااااااااااای یه خانوم نگو یه فرشته بگووووووووووو قربون دهنت یه خااااااااااانم..............خیلی خوب گفتا نه آقایووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟شما دیگه چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
3
زهی خیال باطل... . :))
نظر ناشناس
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
2
1
آهای دخترای باهوش آهای پسرای زرنگ از خواب غفلت بیدار بشید
فکر کنم مسائل مهمتری باشه برای نظر دادن!
بیاید اینجا خیلی مهمه!
http://www.bartarinha.ir/fa/news/25033
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
1
قابل توجه پسرها دست از توهین کردن به خانم ها (تا حدودی)بردارید.
قابل توجه خانم ها یکم میزان جنبه ی خود را بالا ببرید ما هم پسرها رو کم ضایع نمی کنیم.
پاسخ ها
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
آفرین هانیه..........همینه...گل دختر


چه قدم نظر داااااااااااااااااااادن واقعا خنده داره:)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
0
ای بابا انقدر خانم ها را دست کم نگیرید.باریکلا به بحیرا خانوم.منم مثل خودتم.البته با کمی تخفیف.یکمی ابه تکون می خوره تو پیچ.
نظر ناشناس
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
3
بعد بگید چرا جهان آخری هستیم؟
چرا عقب مونده ایم؟
چرا پیشرفت نکردیم؟
نون به این گرونی حیف نیست وقتمونو واسه این چرت و پرتا و ناراحت کردن هم دیگه تلف کنیم!
بس کنید ترا خدا و بیایید اینجا نظر بدید
http://www.bartarinha.ir/fa/news/25033
پاسخ ها
نظر ppeymanqq
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
عزیزم جوگیر نشو ما هم اونجارو دیدیم
اونجا فقط باید تعریف و تمجید کنی که ماهم اهلش نیستیم
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
ppeymanqq (+++++++++++++)
نظر reyhoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
ناشناس چرا گیر دادی به این مطلب مگه خودت نوشتی؟؟؟خوندیم استفاده کردیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
1
2
ای بابا رانندگیتون خوبه ولی زود جو میگیردتون گند میزنین به ماشین و سرنشین و پیاده و سواره---هفته پیش یه خانم محترم نزدیک بود ما رو شاخ به شاخ نفله کنه(بدلیل جو گرفتگی شدید) ما برای جلو گیری از شاخ به شاخ شدن زدیم به باقالیا حالا بفهمید چرا آمار تصادف پسرا بالاتره
پاسخ ها
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خوبه که زنده ای!!!!!!!!!!!!!!!!
ای آدم زررررررررررنگ!!!!!!!!:
ولی خودمونیما اون جو گیر شده بود یا چون دختره با کلاسی بود تو دیدیشو جو گیر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر reyhoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
وای چقدر خندیدیم!!!
نظر ghazal khanum
| UNITED STATES |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
کی میگه فردین مرده!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
1
baw bikhial ..iena va3 khandas !chera enghaaaadr jedi gereftin?????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
0
1
naztara ham jaleb bod ham khande dar vali aghayon ghabol konid nevisande khyli adame bi ensafie
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
2
2
با سلام.. خیلی بی مزه و مسخره بود کسی که این چیزا رو نوشته اصلا یه ذره هم فکر نکرده همین جوری از سر بیکاری یه چیزی نوشته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
8
1
بهترین کار را این عربستانیها میکنن که نمیذارن زنها تو کشورشون رانندگی کنن
پاسخ ها
نظر mahla
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
تو خوبی...!
نظر مستانه
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
1
4
مدیریت سایت! 1خواهش! لطفا واسه 2روزم که شده دست از سررانندگی این خانوما بردارین!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
1
Be yechiz jadid gir bedid hoselam sar raft:D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
2
Be yechiz jadid gir bedid hoselam sar raft:D
پاسخ ها
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
D:...................بعده این همه دعوااااااااااااااااا حرف راستو شما زدی سایه خاااااااانوم زدی به هدف........بااااااااااریک دختر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
من هم با مینا همعقیدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
5
می شه لطف کنید یک مطلب درباره لای کشیدن وگوش دادن موسیقی با صدای بلند و نگاه کردن به همجا به غیر از جلو برای رانندگی درباه اقایون هم بنویسید پیشاپیش از نوشته تون تشکر می کنم
پاسخ ها
نظر nazanin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
باور کن یه حرفی زدی که الان 15minاست که دارم میخندم اصلا گل گفتی چرا نمیگن مردا ده متر دهنشووووووووووون وا میمونه وقتی یه دختر خوشگل میبیننو از ذوقشون میزنن یکی رو میفرستن هوااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر maryam!!!!!!!1
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
khali az khanoma ham ranande gishon beh tar az mardast
shoma mitonin berin pist karting bebenin ke besozan bazi az pesaray felan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
آخرش میخواین بمیرین دیگه این حرفا چیه من نمیدونم
پاسخ ها
نظر شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
میفهمی الان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
3
0
از این که خانمها نمیخوان ایراد کارهاشون رو قبول کنن تعجب نکنین چون اگه بخوان سوتی خودشون رو قبول کنن دیگگه نمی تونن اینجوری تو روی مردا وایسن البته خودشون بهتر از همه میدونن چه خبره اما در نهایت پر رویی منکر ایراد خودشونن چون زن جماعت بهتر از خودشون رو سراغ ندارن حتی توی همجنسهای خودشون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
شرط میبندم اگه تو لاس وگاس درباره ی این موضوع شرط بندی میشد ما ایرانیااااااااااااااا اول میشدیم.

دخترای خوب یه کم جنبه به خرج بدین دیگه تا یکی مثل وروجک شیطون نقطه ضعف خانووووووومارو به رخ نکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
mamnon hamid jan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
0
2
shoma ha kei mikhaiid befahmiddd ke hame adama mesle ham nistan !!!!!!!!!!!!!!diiiigeeeeeeee dariiiiiiiid shoresho dar miariiiiidddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
پاسخ
2
0
ممنون جالب بود کلی خندیدیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
پاسخ
0
4
خیلی بی مزه بود. با توهین و تمسخر دیگران خندیدن کار درستی نیست.سعی کنید برای شاد کردن دیگران خلاقیت به خرج دهید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
3
1
ميان همه خانمهاي عزيز فقط و فقط سپيده خانم جنبه داشت و معناي طنز رو فهميد مثل هميشه ...ايول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
0
1
دخترا بعضی از آقایون مثل داستان قورباغه ها میمونن که همشون میخوان به ما زنها بگویند شما هیچکاری رو نمیتونید درست انجام بدید. ما باید مثه اون قورباغه خودمونو به کری بزنیم و سعی کنیم اشکالاتمونو برطرف کنیم. اینا حرف زیاد میزنن. توجه نکنین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
0
2
این مطلب صرفا"طنزبودو نبایدبه مادختران وخانوم های گرامی بربخوره.مافقط بایدبه این آقایون بخندیم که سعی دارن باجلوه دادن مشکلات خانومهانقابی به مشکلات خودشون بزنن.نوعی واکنش دفاعیه برای یک همچین آدمایی.درضمن خیلی ازآدم هاهستن که توی دنیاحرف چرت می زنن ولی حرف هاشون هیچ اهمیتی نداره.شمابه دل نگیریدفقط به دیدمنفی اونابخندید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
1
0
زهرا خانم حرف حق جواب نداره چرت همون حرف هایه که توی جمع خانمها میزنن اخر سر هم حرف همدیگه رو قبول نمی کنن و از هم ایراد میگیرن و مقصر همه ایرادات خود رو شوهران میدونن البته در نظر خانمها عامل منقرض شدن دایناسورها هم آقایونند بله شماها اصلا ایراد ندارین اصلا مرغ پا نداره
نظر چهارپایه
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
3
0
بابا چی کار به کار دخترا دارین دیگه بسه اینهمه حقیقت کشش و جنبه میخواد که اینها ندارن ول کنین بعد چند سال شر میکنن که حرفهای شما باعث شده دخترا عقده ای وسرخورده و افسرده بشن ها من گفتم یادتون باشه بعدا نگین نگفتین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
0
1
elina jan vaghean ki?mikhan befahman?hagheshone ye bar kaleshon ro bekhabonim ta gh bas konnan haaaaaaaaaaaaaaaaa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
0
0
وای خدای من چه خبر اینجا

چقدر جمعیت پسرا از دخترا کمتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
0
0
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa hhhh cheghad nazarrrrrrrrrrrrrrrrr
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
0
0
چهارپایه جان واقعا که اسمت برازنده نظرته!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
3
2
وای حوصله خوندن چرندیاتتون ندارم بیکارید اه
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
khob nakhon kasi majboret nakare ke bekhoni dar zemn to bikar nisti kafiye NASIM KHanom ya shayadam aghaye NASIM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
0
1
oni ke ino neveshte be janbe o zarfiate pesarao 2khtare in jam fk nakarde be khoda, baba ina bachean azin chiza nanevis mizanan khodeshono naghes mikonan miofte gardane shoma . khod dani.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
0
0
ح- گیردادیا
نظر چهار پایه
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ
0
0
عسل جون من ارادت دارم ناراحتی تمام خانومها ناراحتی ما ست ولی خدا یکیست مرغ دوتا پا داره زمین یه کمی گرده ماست سفیده واقعیت همینه که هست
وگرنه ما چیکاره ایم
نظر چهار پایه
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
0
0
نبووووووووووووووووووووووووووودددد
نظر چهار پایه
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
0
0
نبووووووووووووووووو ددددددددددددددددد
به سلامتی آقایون حتی آقا خروسه
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
0
0
سلام همتون خیلی بامزه این! بابا به خدا طنزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینقدر سخت نگیرین. دنیا دو روزه یه روزشم گذشته
نظر ناقلا خانوم
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
پاسخ
0
0
خیلی خیلی خیلی خیلی بی مزه بود....یخ کنین
نظر محمدجواد
| درباره کل کل های ازلی دخترا و پسرا! (3)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
0
0
جمیعا بکارهای خودتون برسید-انقددنیارو واس هم سخت نکنین با حرفای بی منطق.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
1
1
سلام به همگی توجه توجه 80درصد زنها گواهی نامه دارند و60 درصد مردها گواهینامه دارن :از80 درصد خانمها 10درصد رارندگی یاد دارن و20درصد شانسی رارندگی میکنن و40درصد به در و دیوار و... میزنند !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پاسخ
0
0
من خدم خیلی رانندگی میکنم.هیچ کدوم از ای اتفاقها برام نمیوفته.
ولی خداییش خیلی با حال بود واقعا لذت بردم.
ممنوووووووووووووووووون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
0
baziashon are moshkel daran manam ghabool daram
vali baziashoon fogholadan ghabool konin dg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
1
به نظر من هر دو طرف باید جنبه داشته باشند هم آقایون که سوء استفاده نکنند هم خانوما که یه طنز رو خیلی جدی نگیرند اما خب آقایون هم نباید خانوما رو به خاطر رانندگی یا هر چیز دیگه مسخره کنند چون حتما خودشونم یه نقطه ضعفی دارند
پاسخ ها
نظر محمد 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي گفتيااااااااااااااااااا.مرسي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
0
0
راننگي دخترا بهههههههههههههتر از خانوماست.خيلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
پاسخ