کد خبر: ۲۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۹۲۵۶
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
مرگ سه کودک در انتهای برنامه خاله شادونه در خرمدره، هنوز اتفاق شوک آوری است. گفته شده به دلیل حضور مادران و کودکان در این مراسم، هیچ تصویری از آن وجود ندارد.اما این تصویری است که گویا در یک وبلاگ منتشر شده.
خبرآنلاین:
      


برنامه خاله شادونه در خرمدره



بهاره شادمهر



نگار صالحی



مهدی مولایی
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
9
78
چقدر نازن اينا
حالا كي جوابگوي مادران داغديده اين بچه هاست؟
آدم متاسف ميشه آخه تا كي سهل انگاري؟؟؟؟؟؟؟ واقعا تا كي؟؟؟؟؟
خدا بهشون صبر بده
UNITED STATES
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
9
57
با نظر سارا جون موافقم واقعاً هیچ کس نمی تونه حتی تصور کنه که چه بر سر این خانواده ها اومده. از کسی که منفی داده تعجب میکنم!!!!
پاسخ ها
نظر نسرين1 (نسرين)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
sahar جان بعضي ها دوست دارن همه جا ساز مخالف باشن؛ عادتشونه
نظر Sanaz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اره ... واقعـــا !!!
منم تعجبم میشه !؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
3
25
سارا جون متأ سفانه بايد از كلمه ى "بودند"استفاده كنى...
اين بچه ها گناهى نداشتن جز اينكه در مملكت ما به اصول تجارى بيش از اصول امنيتى و جانى توجه ميشه...
متأسفم براى پر پر شدن اين بچه ها ،غم خانواده هاشون تا ابد قابل تسلا نيست...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
6
26
اولا اصل تقصیر باخاله شادونه ست چراکه اوگفته بچه ها به ردیف جلو بیایند بعداز برنامه هم از درب مجزا میرود و3000طفل معصوم میمانند سرگردان به دنبال مادرانشان..مقصربعدی مدیر برنامه وبرگزار کنندگان طماع هستند که 2برابرظرفییت سالن بلیط فروختند..وسوم خود ما که از بی اسطورگی دست به دامان یک شخصیت تلویزیونی شده ایم که فقط بلد است با لب خوانی برای بچه هایمان شعر تکرار کند...خدا به خانواده هایشان صبربدهد
پاسخ ها
نظر maha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
منفی جون نظرت کاملا مثبته+ اگه خاله خانم نمیفرمودن حالا همه بچه ها برن پیش مامانشون شاید اون ازدحام ناگهانی پیش نمیومدو...مسئولان هم که اینجورمواقع کاملا بی مسئولیتن متاسفم هم برای اونا هم برای خودمون که اجازه میدیم شخصیتای پوچ و مسخره برامون بت بشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
1
23
خدا به خانواده شان صبر بده .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
0
12
سالنو نگاه ! آدم تو این سالن میترسه حتی ورزش کنه چه برسه بچه ها رو بیارن برنامه اجرا کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
9
این فاجعه عظیم رو باید به همه تسلیت گفت.متاسفم واسه یه سری آدم سودجو که به خاطر یه مقدار پول (که قدیمیا ی ما بهش چرک کف دست می گفتن)جون بچه های ایرانی رو به بازی گرفتن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
0
8
خیلی سخته ،بیچاره خانواده هاشون.همش تقصیر مدیر برنامه طماعه که جون این بچه ها رو به پول فروخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
1
9
میدونین چیه این شخصیتای به درد نخور فقط و فقط به خاطر منافعشون به فکرهیشکی نیستن یادشون رفته اگه هوادارا نباشن به درد لای جرز هم نمیخورن پیزوریا؛ واقعا قلبم تیرکشید وقتی این گزارشو خوندم؛ تسلیت میگم؛
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
8
واقعاً سخته براي مادران طفل از دست داده خدا صبرشون بده.براي شادي روحشون فاتحه قرائت كنين
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
روح اونا پاک تر از این بود که نیاز به فاتحه داشته باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
6
واقعاً سخته براي مادران طفل از دست داده خدا صبرشون بده.براي شادي روحشون فاتحه قرائت كنين
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
3
4
با تاسف فراوان،دوستان گفتنیها را گفته اند، این تفریحات از سالن پالادیوم روم قدیم تا سالن نمایش خاله شاهدونه از این خاطرات غم انگیز داشته است، حالا دیگر چه فرقی میکند که چه کسی مقصر و چه کسی سهل انگاری نموده است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
1
2
che etefaghi baese fote in bachehaye naz shode dalilesh ro nagoftin torokhoda yeki bege chi shod?
پاسخ ها
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
انگار زیر دست و پا له شدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
3
2
من در عجبم ورودی چطور بود که منجر به مرگ بچه ها شد؟
طفلک بچه ها حتما آرزو داشتن آقا دکتر و خانم معلم بشن مثل همه بچه ها مثل ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
4
من خودم یه دختر ناز 4 ساله دارم.اگه خدایی نکرده برا من اتفاق میفتاد دیگه قادر به تحمل دیدن جای خالیش نبودم .اگه به قیمت زندگیم هم تموم میشد مثل همون عامل انقلاب تونس تا آخرش میرفتم وعاملین این حادثه رو ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
1
3
واسه ما فکرش ناراحتمون میکنه خدا به خانوادشون صبر بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
1
5
واقعا متاسفم واسه مسئولین باید عذاب بکشن هرچند میدونم عین خیالشون نیست باید محاکمه بشن هرچند چشمم اب نمیخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
1
2
به خانواده هاي داغديده تسليت ميگم.واقعا دردناكه از دس دادن فرشته هايي به اين نازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
2
4
ناراحتم و اشک در چشمام جاریست. واقعا نمیدونم چی بگم ولی بازم سهل انگاری تا کی باید مسئولین بی فکر عمل کنند و هیچ امنیتی رو مد نظر بگیرند نه اینکه در مجامع عمومی همیشه اتفاق میفته چه به رسه به بچه هائی که نمیدونند و فقط شادند که خاله شادونشونو میبینند . خاله خانم مقصری چون فقط به فکر خودت بودی مسولین این برنامه هم همینطور واقعا نمیدونم چی بگم و چه کسی رو مقصر بدونم .اما باید تمام مسئولین برنامه و مجری پشت صحنه و شهردار خرمدره و مسئول ورزشگاه همه محاکمه بشند بابت فرشته هایی که ناحق عمرشون و ازشون گرفتند.
خدا به خانواده هاشون صبربده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
2
2
من اول برای خودم متاسفم که توی مملکتی زندگی میکنم که یه سری افراد سودجو که برای رسیدن به پول، پولی الان دستشونه بوی خون میده خون فرشته های از دست رفته،و واقعا برای مسئولان برنامه متاسفم که باید تاوان سختی رو پس بدن.امیدوارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
1
2
واقعا متاسفم... خدا به خانوادشون صبر بده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
2
2
هرکه هندونه خورد پایی لرزش باید وایسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
2
سلام من با شنيدن اين خبر واقعا متاسف شدم واميدوارم كه خداوند به خانواده هاشون صبر عنايت فرمايد.
به نظر من وقتي ميبينن سالن پر ازبچه هس و كنترل اون مشكله چند نفري ميذاشتن واسه كنترل رفت وآمد بچه ها وهمچنين تقصير سازندگان و مديران اين سالنه كه وقتي ميخوان سالن بسازن به اين فكركنن كه بچه هاي كوچولو هم قراره يه روزي مهمون اين جا باشن واينجا شلوغ ميشه و چند تادرب بذارن كه اين جور اتفاقا نيفته خاله شادونه هم بي تقصير نيست نه تنها ايشون بلكه همه همه همكارانشون،مسئولين ومديران سالن هم مقصرند.وبايد ايشون از برنامه تلويزيونيشون انصراف بدن چون وقتي خونواده هاي اون عزيزان واهالي خرمدره او رو ميبينن ياد بچه هاشون و اون روز نحس وحضور اين خاله براشون تداعي ميشه....آيا واقعا سه كودك معصوم ارزشش فداشدن در راه بي احتياطي وبي فكري اين مسئولان و مديران وخاله و عمو تلويزيوني داشت؟؟؟كي ميخواد جواب بده ..تاكي بايد اين جور اتفاقا بيفته؟؟؟؟ ... چرا اين قدر مديران همش به فكر پول و تشريفاتن بسه ديگه تاكي تاكي اين همه غفلت كاش يه كم فقط يه كم از اين پول پرستي ووظيفه نشناسيتون ميزديد وبه انسانيت ووظيفه تون عمل ميكرديد كاش .... !!! ميدونم اين حرفا فايده نداره بالاخره يه آخرتي هس كه جواب اين كاراتونو بده...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
1
فقط بغض تو گلومه همین ....!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
0
0
واقعا برای خانوادشون متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
0
0
چیزی برای گفتن باقی نگذاشتن فقط میشه گفت که خدابه همه خانوادهاشون صبربده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
0
0
مقصر مدیر برنامست بعد نیروی انتظامی چون اگه بخواد موتور بگیره 20 تا سرباز میریزه خیابون اما واسه این همه ادم 2تا سرباز نبوده مواظب نظم سالن باشه واقعا که...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
0
0
فوههههههههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
پاسخ