۲۳۵۹۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قیمت‌های شگفت‌آور سیم‌کارت‌های خاص

امروزه سیم‌کارت‌ها با توجه به رند بودن و نبودن شماره با قیمت‌های متفاوتی فروخته می‌شوند که این قیمت‌ها گاه به قیمت‌های چندصد میلیون تومانی نیز می‌رسند.

اقتصاد نیوز: این روزها قیمت‌ سیم‌کارت‌ها کمی متفاوت شده‌اند و در بازار شاهد سیم‌کارت‌هایی هستیم که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. گاه این خطوط فروخته می‌شوند و گاه فروخته نمی‌شوند. البته گویا بعضی از این خطوط رند هستند و از نگاه برخی طبیعی است که با قیمت‌های بالایی فروخته شوند.

یکی از فروشندگان سیم‌کارت‌ها به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر قیمت سیم‌کارت‌های ۹۱۲ که با کد یک شروع می‌شوند از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. سیم‌کارت‌های همراه اول با کدهای ۲، ۳، ۴ و ۵ به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،‌ ۹۵۰ هزار تومان، ۸۰۰ هزار تومان و ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. قیمت‌ شماره‌های همراه اول با کدهای ۶، ۷ و ۸ از ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند. همچنین این شماره‌ها با کدهای ۹ و صفر را می‌توان به ترتیب از قیمت‌های ۳۰۰ هزار تومان و۲۵۰ هزار تومان تهیه کرد.

او گفت: حال اگر شما شماره‌ای که رند است را بخواهید بحث فرق می‌کند و بر اساس نوع رند بودن، مثلاً عدد ۱۰۰۰ داشته باشد یا رقم‌ها به نوعی تکرار شوند و... ، قیمت‌ها بسیار متفاوت می‌شود.

به گفته‌ یکی دیگر از فروشندگان سیم‌کارت‌ها در بازار تهران، در حال حاضر ارزان‌ترین سیم‌کارت همراه اولی که می‌توان با کد ۱۱۱ خریداری کرد ۱۹ میلیون تومان قیمت دارد.

او در این خصوص افزود‌: حال اگر اعداد شماره‌ای به صورت پله‌ای باشد یا ارقام شبیه به هم داشته باشد موضوع فرق می‌کند. برای مثال اگر در شماره‌ای، سه رقم مشابه باشد، بالای ۵۵ میلیون قیمت دارد و اگر چهار رقم آن پشت سرهم یکی باشد، آن سیم‌کارت با قیمتی بالای ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

او گفت: حال اگر بخواهید معمولی‌ترین شماره سیم‌کارت ۹۱۲ که کد یک باشد را خریداری کنید، حداقل باید ۲ میلیون و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای خرید آن هزینه شود.

او گفت: در حال حاضر شماره‌ای برای فروش وجود دارد که با ۱۱۱ شروع شده و چهار رقم انتهایی آن به صورت پله‌ای است. این شماره با قیمت ۴۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

فروشنده‌ای دیگر که در زمینه خطوط رند فعالیت دارد به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر مناسب‌ترین خطی که با قیمت پایین می‌توان خریداری کرد متعلق به خطوط ۹۱۲ با کدهای صفر و ۹ است که می‌توان خطوط رند آن را با یک میلیون تومان آن را تهیه کرد.

البته او معتقد است: خطوط با کد ۹۲۱ بسیار مناسب هستند و خطوطی است که بیشتر موردپسند خانم‌ها قرار گرفته است.

او گفت: قانون خاصی برای تعیین قیمت‌های خطوط رند وجود ندارد. البته کارشناسان در یک چارچوبی قیمت را تعیین می‌کنند و تغییر یک رقم در یک شماره در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. با این حال گاه فروشندگان خطوط، قیمت‌های بالاتری را برای خطوط خود در نظر می‌گیرند که گاه باعث می‌شود خطوط آنها فروخته نشود.

اما از آنجا که برخی از افراد معتقدند که باید قیمت سیم‌کارت‌های کد سه از کد دو و به همان نسبت قیمت سیم‌کارت‌های کد پنج از چهار به دلیل ورود زودتر، بیشتر باشد، برخی فروشندگان در این خصوص این طور پاسخ دادند که در ابتدا این‌گونه بود ولی در حال حاضر به این صورت نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج