۲۳۶۴۴۵
۴ نظر
۵۰۶۱
۴ نظر
۵۰۶۱
پ

انتخاب ریما رامین فر

اگر شما هم استایلی شبیه به ریما رامین فر دارید این مطلب را بخوانید.

انتخاب ریما رامین فر
مجله سیب سبز - ماهور نبوی نژاد: مهرباني از چهره‌اش مي‌بارد؛ لازم نيست او را از نزديك ديده باشيد تا به مهرباني چهره او پي ببريد. مرور عكس‌ها به خوبي نشان مي‌دهد او بانوي مهربان دنياي بازيگري است. در تحليل شخصيت افراد براساس فرم چهره هم كساني كه صورتي گرد دارند، افرادي زنده‌دل، پرانرژي، دانا و مهربان به حساب مي‌آيند. امير جعفري، همسر اين بازيگر مهربان، هميشه در حرف‌ها و مصاحبه‌هايش به نقش موثر همسر مهربان و با درايتش در موفقيت زندگي زناشويي‌شان اشاره مي‌كند. ريما رامين‌فر در گروه افراد درشت اندام قرار مي‌گيرد و همين امر انتخاب لباس‌هاي او را محدود كرده است.

انتخاب ریما رامین فر

پناه بردن به سادگي

ريما رامين‌فر كه در تلويزيون به‌مراتب بازيگر محبوب‌تري از عالم سينماست، عموما انتخاب‌هاي ساده‌اي در لباس پوشيدن دارد. او مانتو و شلوارهاي ساده با يك شال را براي حضور در برنامه‌هاي مختلف انتخاب مي‌كند؛ از عكاسي براي جلد مجلات گرفته تا جشن‌هاي سينمايي. شايد به نظر برسد اين انتخاب هميشگي، ناشي از اجبار و محدوديت به خاطر درشت اندام بودن اوست اما با حضور خياطاني كه هر لباسي را در هر سايزي مي‌توانند بدوزند، درشتی اندام دیگر محدوديت به‌شمار نمي‌آيد بلكه او با هوشمندي تمام مي‌داند پوشيدن لباس‌هاي شلوغ داراي تزئينات كمكي به او نمي‌كند. مثلا در جشن حافظ امسال كه براي دريافت جايزه روي صحنه رفت، يك مانتوی مشكي ساده با شال طرحدار به تن داشت؛ مانتويي با برش راسته كه به او كمك مي‌كرد كشيده‌تر از هميشه به نظر برسد.

شال، بهترین انتخاب

هماي سريال پايتخت، اغلب با شال ديده مي‌شود و در كمتر خاطره‌اي مي‌توان او را با روسري‌هاي چهارگوش به خاطر آورد. ريما مي‌داند كه استفاده از روسري باعث مي‌شود صورت توپر او در قاب روسري بيفتد و چهره او فربه‌تر به نظر برسد. لاغرترين اندام‌ها، وقتي چهره‌اي فربه داشته باشند، چاق‌تر به نظر مي‌رسند و لاغري اندام، تحت تاثير صورت گرد و گوشتي قرار مي‌گيرد. استفاده از شال، به دليل اينكه حالتي رها و آزاد در اطراف صورت دارد، چاقي صورت را برجسته نمي‌كند و بهترين انتخاب براي كساني است كه صورت‌هاي گرد دارند.

اصل رنگ‌هاي تيره

ريما رامين‌فر، يك نكته كليدي ديگر را هم هميشه در انتخاب لباس‌هايش رعايت مي‌كند كه باعث مي‌شود لاغرتر و كشيده‌تر به نظر برسد؛ اصل رنگ‌هاي تيره. او در انتخاب لباس‌هايش به‌خصوص مانتو سراغ رنگ‌هاي تيره مي‌رود. مانتوهاي مشكي را بيش از هر گزينه ديگري مي‌توان در لباس‌هاي ريما ديد. رنگ‌هاي تيره و روشن عملكردی متضاد هم دارند؛ هرقدر رنگ‌هاي تيره مثل مشكي، قهوه‌اي، سورمه‌اي، طوسي و. . . باعث لاغرتر به نظر رسيدن شما مي‌شوند، رنگ‌هاي روشن مثل سفيد، كرم و صورتي روشن شما را حجيم‌تر نشان مي‌دهند.

انتخاب ریما رامین فر

قوانین ساده دیگری هم در این حوزه می‌تواند به ریما رامین‌فر کمک کند تا خوش اندام‌تر به نظر برسد؛ مثلا استفاده از لباس‌هایی با خطوط عمودی. وجود راه‌راه‌های عمودی در بلوز ، پیراهن و مانتو باعث می‌شود هر کسی باریک‌تر به نظر برسد. خطوط افقی کار کردی مخالف دارند؛ یعنی با ایجاد خطای چشم باعث می‌شوند چاق‌تر به نظر برسید.

پیشنهاد به ريما

هرچند اين بازيگر با اصول اوليه لباس پوشيدن افراد با اضافه وزن آشنايي دارد ولي انتخاب‌هايش نشان مي‌دهد اينها سليقه شخصي اوست و از طراح يا مشاور استايل كمك نمي‌گيرد. امروزه تعداد اين افراد در جامعه زيادتر و در دسترس‌تر شده‌اند؛ اين افراد با دانشي كه در طراحي لباس و ست كردن لباس‌هاي مختلف دارند، مي‌توانند به افرادي مثل ريما رامين‌فر كمك كنند که در کنار رعایت اصول اولیه از لباس‌ها وپوشش‌ متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنند تا در کنار خوش پوشی از تکنیک‌ها و متدهای طراحان لباس برای کشیده تر به نظر رسیدن بهره بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid

      خوش بحال امیر زن خوب در این دنیا نعمتی بزرگی هست که متاسفانه 90 درصد ما مردها از آن بی بهره هستیم و فقط تعدادی از ما عرضه وجرات تلاق دادنشونو داریم .(بی سوارد نیستما ولی از کلمات عربی خوشم نمیاد).

      پاسخ ها

      • الهام

        حالا باز خوبه زن خوب حداقل یه کم هست . مرد خوب که اصلا وجود خارجی نداره . اهلا و سهلا .

      • زهرا

        سلام آی گفتی الهام جون قربونت این سخنت تو شهر ما که اصلا پیدا نمیشه .راستی من این شخصیت هارو خیلی دوست دارم خیلی خوب بازی میکنن

    • ی س

      زن وقتی خیلی خوب وبسازوآرام هست مرد ازش سواستفاده میکنه وبه بهانه محبت حق کشی وظلم میکنه دراین دنیا زن بودن یعنی تحمل کلی مکافات وبدبختی درآخرهم وقتی بمیری زمان گرسنگی به یادت میارن،...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج