۲۳۶۴۸۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زمان ارائه لایحه بودجه ۹۵ به مجلس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با ابراز امیدواری به اینکه دولت در دو سال آینده اقتصاد کشور را به ثبات بیشتر برساند، گفت : دولت تلاش دارد لایحه بودجه سال ۹۵ را قبل از ۱۵ آذر و احکام برنامه ششم توسعه را در شهریور به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با ابراز امیدواری به اینکه دولت در دو سال آینده اقتصاد کشور را به ثبات بیشتر برساند، گفت : دولت تلاش دارد لایحه بودجه سال ۹۵ را قبل از ۱۵ آذر و احکام برنامه ششم توسعه را در شهریور به مجلس ارائه کند.

محمد باقر نوبخت در مصاحبه با رادیو گفتگو افزود : اصلاح نظام اقتصادی در کنار دیگر اصلاحات در بخش‌های مختلف مورد توجه دولت است و دولت این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

سخنگوی دولت در بخشی از صحبت‌های خود به کاهش درآمدهای دولت ناشی از درآمدهای نفتی اشاره کرد و گفت : درآمد دولت در سال ۹۰ از درآمدهای نفتی حدود ۱۱۰ میلیارد دلار بود که سال ۹۲ به حدود ۵۲ میلیارد دلار بالغ شد و اکنون به حدود ۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در آن مقطع زمانی سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی نیز کاهش پیدا کرده بود، ‌افزود: دولت تدبیر و امید می‌دانست که ریشه مشکلات کجاست و تلاش کرد اصلاحات را از همین بستر آغاز کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: اصلاحات اساسی در حوزه اقتصاد کشور صورت می گیرد و ما خوشبختانه توانستیم نرخ تورم را کاهش دهیم ، اگرچه همچنان شاهد رشد تورم در کشور هستیم.

نوبخت با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و رضایت مردم از این طرح گفت : از سیاست‌های دولت اجرای قانون یارانه‌ها به شکلی صحیح و درست است و اگر در سال گذشته بخشی از درآمدهای یارانه‌ها به بخش بهداشت اختصاص داده شد امسال به موضوع تولید هم در این فرآیند توجه می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی وارسته چقاقزانی

      باسلام.انشالله همیشه این برنامه بودجه درهرسال زودبه مجلس آورد ه تاکشوربه سمت پیشرفت حرکت کنه باسرعت بیشترخدایاکمک کن تاایران رابسازیم.ازبسیجی پاسدار هادی وارسته چقاقزانی.ازتهران.میدان خراسان

    • بدون نام

      بودجه 94 چه غلطی کرد تا بودجه 95 بکند فقط پدر مردم در امومد تیر ماه امسال گفتن پولی ددر بساط نیست این چه بودجه ای است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج