۲۳۶۷۵
۱ نظر
۱۰۵۱۴
۱ نظر
۱۰۵۱۴
پ

ممنوع الکاری سیروان خسروی تا اطلاع ثانوی

خبر کشف قوطی های دردسرساز در پشت صحنه کنسرت سیروان خسروی در برج میلاد روی خروجی یکی از خبرگزاری ها رفت. خبری که در مدت زمان کوتاهی به شدت جنجال ساز شد و به مرور به ممنوع الفعالیت شدن این خواننده انجامید.

ممنوع الکاری سیروان خسروی تا اطلاع ثانوی

تماشا: اواسط سال گذشته بود که خبر کشف قوطی های دردسرساز در پشت صحنه کنسرت سیروان خسروی در برج میلاد روی خروجی یکی از خبرگزاری ها رفت. خبری که در مدت زمان کوتاهی به شدت جنجال ساز شد و به مرور به ممنوع الفعالیت شدن این خواننده انجامید.

با گذشت مدت زمان زیادی از انتشار خبر، این خواننده همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و انتشار آلبوم جدید او «جاده رویاها» و اجراهای زنده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در گیر و دار اتفاق برج میلاد و در اوج اخبار ضد و نقیضی که درباره سیروان خسروی به گوش می رسید، خود این خواننده در جلسه ای با رییس حراست دفتر موسیقی ارشاد، پیگیری ماجراها و حاشیه های حول و حوش خود شده بود که بنا به گفته تهیه کننده کنسرت هایش، وقتی با پاسخ مسوول مربوطه مقابل مبنی بر ممنوع الکاری اش رو به رو شد، با حالت تندی به جروبحث با این مدیر پرداخته بود که ظاهرا همین اتفاق به دلخوری بیشتر مدیران ارشد دفتر موسیقی منجر شده و ماجرا را وارد فاز جدیدی کرده است.

ممنوع الکاری سیروان خسروی تا اطلاع ثانوی

یک نگاه

با محمد حاتم پور تهیه کننده کنسرت های سیروان خسروی که برای ۸ اجرا در تهران با این خواننده قرارداد منعقد کرده صحبت کردیم. او در پاسخ به سوال خبرنگار تماشا مبنی بر اینکه دلایل ذکر شده از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای ندادن مجوز اجرای زنده به این خواننده چیست، گفت: «از همان اول خبر یکه در خبرگزاری پانا منتشر شده بود به عنوان دلیل ممنوع الفعالیت شدن این خواننده عنوان شد. بابت آن خبر از سیروان توضیح خواستند و او هم با تکذیب کامل خبر از این خبرگزاری شکایت کرد و در حال حاضر هم پروسه اداری این شکایت در حال سپری شدن است.

اینکه خواننده ای به خاطر خبر یک خبرگزاری ممنوع الفعالیت شود هم از آن اتفاقات است که برای خود ما هم عجیب و غیرقابل درک بود. هر اتفاقی که در پشت صحنه آن برنامه افتاده بایستی به خواننده ابلاغ شود که مثلا بنا بر گزارش حراست یا فلان ارگان این تصمیم ابلاغ شده است.

منتها وقتی ما خواستار ابلاغ گزارش دلایل این ممنوع الکاری شدیم، خبر خبرگزاری پانا دلیل اصلی این اقدام از سوی عوامل حراست معرفی شد! همین ماجرا هم باعث شد که خون سیروان در همان جلسه به جوش بیاید و با تندی و حالت بدی با مسوولان مربوطه صحبت کند و همین تندی باعث شد که متاسفانه پروسه پیچیده تر شود و کار به اینجا برسد».

این تهیه کننده درباره آخرین اخبار از حل و فصل این ماجرا نیز به تماشا گفت: «آخرین صحبتی که شده این است که به ما ابلاغ کرده اند که پرونده برای رسیدگی نهایی به ارشاد بهارستان فرستاده شده و منتظر پاسخ نهایی آنها هستیم».

حاتم پور همچنین درباره تاریخ مدنظر برای برگزاری کنسرت جدید سیروان در آینده نیز گفت: «اگر ان شاءالله با همکاری دوستان و برطرف شدن سوءتفاهم ها حکم رفع ممنوعیت سیروان صادر شود ما قطعا برای اوایل تیر یا اواخر خرداد برای سیروان اجرا خواهیم گذاشت. البته همه این گمانه زنی ها بستگی مستقیم به صدور حکم رفع ممنوعیت دارد».


آلبوم چه خبر؟

آلبوم جدید سیروان خسروی «جاده رویاها» نام دارد که تمام مراحل اخذ مجوز اعم از مجوز ترانه و ملودی را طی کرده و در مرحله آخر فعلا از صدرو مجوز نهایی باز مانده. دلایل اصلی این اتفاق هم به همان درگیری لفظی برمی گردد و قطعا با روی کارآمدن مدیران جدید باید منتظر واکنش و دستور آنها درباره پرونده این خواننده شد. پرونده ای که تاکنون مهر ممنوعیت را به خود می بیند و این خواننده در اوج عمر هنری خود از انتشار هرگونه آلبوم و اجرای برنامه زنده باز مانده است.


توضیح

پیگیری های خبرنگار تماشا برای ارتباط گرفتن با شخص آقای میرزمانی مثل اکثر اوقات با توجه به گرفتاری های مدیر دفتر ایشان بی نتیجه ماند و از عوامل حراست دفتر موسیقی نیز کسی حاضر به گفت و گو درباره این خواننده و تصمیمات اتخاذشده در مورد او نشد تا بلاتکلیفی سیروان همچنان ادامه داشته باشد و برنامه های آتی این خواننده و فعالیت های رسمی اش در بازار موسیقی همچنان در تردید باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      سلام و عرض ادب
      واژه "ممنوع الکار" نادرست است، چراکه در آن پیشوند "ال" که عربی است بر سر کلمه "کار" فارسی است در آمده است. واژه درست: "ممنوع الفعالیت"
      با سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج