۲۳۶۹۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کریمی: پرسپولیس به جایگاهش می‌رسد

کاپیتان سابق پرسپولیس اعتقاد دارد که برانکو می‌تواند این تیم را به جایگاه اصلی‌ خود برساند و پرسپولیس پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد .

باشگاه خبرنگاران: علی کریمی در گفتگویی گفت: برای من افتخار است که کنار بچه‌های تیم هنرمندان تمرین می‌کنم و امیدوارم برای بازی روز جمعه اماده شویم و برابر تیم منتخب جهان بازی خوبی را انجام دهیم . امیدوارم جمعه با استقبال روبرو شویم و نتیجه هم مهم نیست چون بازی دوستانه است و فقط امیدوارم بازی جذابی شود.

در حالی که علی دایی از حضور در بازی روز جمعه انصراف داده است، علی کریمی در این رابطه و آشتی کردنش با دایی گفت:خیلی ازبازیکنان پرسپولیس و استقلال و هنرمندان و هنرمندان در این مسابقه حضور دارند و هرکس که دعوت شده بیاید و در بازی جمعه شرکت کند.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در این تیم نیز اظهار داشت : امیدوارم بازیکنانی کی می‌تئانند کمک کنند بیایند و تیم زودتر جمع شود تا در بازی جمعه یک حریف دست و پا بسته نباشیم .

کریمی درباره میزان آمادگی‌اش بیان کرد : من که اصلا آماده نیستم چون از زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم این سومین مرتبه‌ای است که پا به توپ شدم و بچه‌های دیگر مثل نیکبخت و هاشمینسب چون تمرین داشتند خیلی آماده‌تر از من هستند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم بیان کرد : پرسپولیس این پتانسیل را دارد که خودش را به صدر جدول برساند و امیدوارم بازیکنان این تیم هماهنگی لازم را پیدا کنند.

در بازی قبل هم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند که متاسفانه در ضربات آخر بی‌دقت بودند و نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند.

امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنند و فعلا هم اتفاق خاصی نیفتاده و فقط چهار بازی انجام شده با یک برد می‌شود هفت یا هشت پله در جدول بالا آمد.

من به این تیم اعتماد دارم و فکر می‌کنم که تیم ما این پتانسیل را دارد که جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

وی افزود: برانکو مربی است که قبلا امتحانش را پس داده و خیلی‌ها همان موقع هم که او سرمربی تیم ملی بود از وی انتقاد می‌کردند ولی برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است و اگر هواداران حمایت کنند و امکانات هم در اختیارش قرار دهند می‌تواند پرسپولیس را موفق کند.

کریمی درباره بحث کاپیتانی در پرسپولیس گفت: مربی باید این قضیه را مدیریت کند، هیج بازیکنی به خودش اجازه نمی‌دهد که درباره مسئله کاپیتانی حرف بزند. بعضی از مربی‌ها سابقه بازیکنان را برای کاپیتانی در نظر می‌گیرند و بعضی دیگر نگاه می‌کنند که بقیه بازیکنان از چه بازیکنی حرف‌شنوی دارند.

هرکس فاکتور خاص خودش را یرای انتخاب کاپیتان تیمش دارد و همه چیز به نظر مربی بستگی دارد و هیچ بازیکنی نمی‌تواند در این رابطه نظر دهد.

وی درباره مربیگری در پرسپولیس بیان کرد : من اصلا قصد مربیگری ندارم و امیدارم آنهایی که هستند تیمشان را به جایگاه اصلی خود برسانند .

کریمی در مورد بایگانی نشدن پیراهنش هم بیان کرد : این بحث‌ها فقط در ایران است و درهیچ جای دنیا به اندازه ایران راجع به این قضیه صحبت نمی‌‌شود و مارادونا با آن اسم و رسمش پیراهنش را بایگانی نکردند چه برسد به بقیه بازیکنان. من فکر می کنم فقط پیراهن باره‌سی بایگانی شده و تا قبل از آن چنین چیزی را ندیده بودم.

این بازیکن است که به شماره شخصیت می‌دهد و شماره و پیراهن به بازیکن شخصیت نمی‌دهد.

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آماری را منتشر کرده است که در آن سطح لیگ ایران از امارات و قطر هم پایین‌تر اعلام شده اما کریمی اعتقاد دارد که سطح لیگ ما پایین نیست . وی دراین باره ادامه داد: من نمی‌دانم که آنها چه فاکتور‌هایی را برای این آمار در نظر گرفتند ولی فکر نمی‌کنم سطح لیگ ما پایین باشد ولی در مجموع چون ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم ، باید سعی کنیم بازی‌های بهتری را انجام دهیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اسی

      اتفاقا باید گفت پرسپولیس الان در جایگاه واقعی اش که آخر جدول لیگ برتر است قرار دارد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج