۲۳۷۰۶
۲۱ نظر
۵۸۷۱
۲۱ نظر
۵۸۷۱
پ

تجاوز به پسران نوجوان توسط یک دلال فوتبال

پسران نوجواني كه با روياي فوتباليست شدن‌ميليون‌ها تومان پول به يك دلال داده بودند به جاي شهرت آزار و اذيت جنسي نصيب‌شان شد.

شرق: پسران نوجواني كه با روياي فوتباليست شدن‌ميليون‌ها تومان پول به يك دلال داده بودند به جاي شهرت آزار و اذيت جنسي نصيب‌شان شد.

متهم كه يك دلال تهراني است ۱۵ نوجوان اصفهاني را به عضويت يك باشگاه فوتبال در آورده‌ و در خوابگاه شبانه‌روزي مورد آزار و اذيت قرار داده و از آنها فيلمبرداري كرده است.

اولين شكايت از اين دلال كه سعيد نام‌دارد اواسط سال گذشته به ماموران پليس اصفهان ارايه شد و پدر يك نوجوان به ماموران گفت فرزندش از سوي يك دلال فوتبال به‌شدت شكنجه شده است. او در توضيح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: «مدتي قبل مردي كه گفته بود دلال فوتبال است وعده داد مي‌تواند پسرم را فوتباليست حرفه‌اي كند.

اين دلال به ما مي‌گفت با فوتباليست‌هاي مشهوري رابطه و آنقدر در ميان باشگاه‌ها نفوذ دارد كه مي‌تواند پسرم را حتي به تيم‌هاي عربي بفرستد. من هم قبول كردم پولي را كه خواسته بود به او بدهم.

سعيد حدود سه‌‌ميليون تومان از من پول گرفت و گفت، پسرم را عضو باشگاه كرده است سپس او را به خوابگاه برد اما بعد از مدتي متوجه شدم آثار جراحت روي بدن پسرم وجود دارد وقتي از او پرسيدم چه شده گفت سعيد ما را در خوابگاه كتك مي‌زند و آزارمان مي‌دهد و فيلمبرداري مي‌كند.»

تحقيقات پليسي با شكايت اين مرد آغاز شد و ماموران فهميدند سعيد ۱۵ نوجوان اصفهاني را كه ۱۳ تا ۱۷ ساله هستند در قالب اردو به تهران آورده و در خوابگاهي آنها را جاي ‌داد و بچه‌ها را مورد سوء‌استفاده قرار داده و از آنها فيلمبرداري كرده است.

پليس سعيد را بازداشت و تحقيقات را از او آغاز كرد اين مرد ادعا مي‌كرد آنچه پسر نوجوان در مورد او گفته دروغ است اما شكايت‌هاي بعدي دليلي بود تا اينكه بازپرس همچنان متهم را در بازداشت نگه دارد زيرا چند نوجوان ديگر نيز شكاياتي مشابه به ماموران ارايه دادند و مدعي شدند از سوي مرد دلال مورد آزار قرار گرفته‌اند.

يكي از اين نوجوانان به پليس گفت: وقتي سعيد ما را به خوابگاه برد بچه‌ها را وادار كرد با هم كارهاي خلاف اخلاق بكنند و از آنها فيلمبرداري ‌كرد. وقتي به حرفش گوش نمي‌كرديم با اين فيلم تهديدمان مي‌كرد و مي‌گفت فيلم را منتشر مي‌كند يا اينكه موضوع را به والدين‌مان مي‌گويد.

اين پسر همچنين ادعا كرد مرد دلال از اين فيلم استفاده مي‌كرد آنها را وادار كند به خواسته‌هاي غيراخلاقي او تن بدهند. در حالي‌كه تعداد شكايت‌ها به ۹ فقره رسيده بود پليس بررسي‌هاي خود را ادامه‌داد و توانست «سي‌دي» را كه بچه‌ها ادعا مي‌كردند به دست آورد. اين فيلم در خوابگاهي كه سعيد، نوجوانان را برده‌ تهيه شده بود و نشان مي‌داد سعيد بچه‌ها را مورد شكنجه قرار داده و برخي از آنها را تا سرحد مرگ كتك زده‌ و آنها را مورد آزار قرار داده است.

همچنين عكس‌هايي به دست آمد كه نشان مي‌داد سعيد بچه‌ها را در يك سالن سرپوشيده تمرين داده و با پوشاندن لباس فوتبال بر تن آنها عكس‌هاي دسته‌جمعي از آنان گرفته است. در اين عكس چند كاپ و تقديرنامه هم ديده مي‌شد.

وقتي اين مدارك به دست آمد سعيد اعتراف كرد بچه‌ها را كتك مي‌زده است، او گفت: من براي اينكه بچه‌ها را تنبيه و وادارشان كنم به حرفم گوش دهند و بتوانند تمرين‌هاي سخت را پشت سر بگذارند آنها را كتك مي‌زدم و قصدم اين نبود كه اذيتشان كنم.

اين در حالي بود كه يكي از نوجوانان ادعا كرد در اثر كتك‌هايي كه سعيد به او زده بيهوش شده است. پدر اين پسر گفت: بيشتر از يك هفته بود از پسرم خبرنداشتم چندبار تماس گرفتم اما گفتند تمرين‌ها فشرده است و نمي‌تواني با او صحبت كني تا اينكه يكي از دوستان پسرم با من تماس گرفت و گفت پسرم آنقدر از دست سعيد كتك خورده كه بيهوش شده و حالش خوب نيست. اين مرد از من شش ميليون تومان پول گرفت و بعد هم آنقدر پسرم را زد كه بيهوش شد. من از اين مرد به اتهام كلاهبرداري و آزار پسرم شكايت دارم.

با توجه به اينكه شاكيان اعلام كرده بودند از سوي متهم مورد آزار جنسي نيز قرار گرفته‌اند و فيلمي هم در اين خصوص به دست آمده و محل وقوع جرم و دستگيري متهم هم تهران بوده ماموران پرونده را به دادگاه كيفري‌استان تهران فرستادند و قاضي شعبه ۷۷ بعد از بررسي اوليه پرونده نواقصي را در تحقيقات ديد و دستور رفع آنها را صادر كرد.

اين پرونده بعد از تكميل در اصفهان يك‌بار ديگر به شعبه ۷۷ فرستاده شد و هيات قضات اين شعبه به‌زودي آن را مورد بررسي قرار مي‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشق سرابی فوتبال چه می کنه !!!!!!!!
      آخ چرا پدر و مادر ها اینقدر بفکر پول در اوردن از طریق بچه های معصومشون هستند.آیا این بچه می تونند به زندگی عادیشون برگردنند؟؟؟؟ بعید می دونم.واقعا متاسفم برای همچنین پدر و مادرهای.البته نمی توان منکر ادمهای شرور و بد ذات شد و لی نمی توان آنها را ابین برد بلکه باید بیشتر آگاه شد و پیشگیری کرد.....

    • M

      In afrade KHABIS bayad Edaam beshan /:

    • مانی

      خدا لعنتش کنه ... خدا می دونه به غیر از

      زخم های جسمی چه زخمهای روحی و ذهنی

      خوردن ...

    • hossein

      این یکی از هزاران مورد دلالی تو فوتبالی.اگه تیمهای ایرانی هم بیشتر بهشون بها داده بشه هم خود تیم کادر استعداد یاب داره و دست دلال ها هم کوتاه میشه و هم اینکه خود تیم ها درامد زا میشن نه مصرف کنند بیت المال

    • یلدا

      واقعا دردناکه

    • AAA

      اگر بچه میخواستن فوتبالیست بشن چرا به حرف دلالی که نمیشناسنش گوش دادن؟
      اون دلال گفته:شمارو فوتبالیست حرفه ای میکنم.
      از کجا معلوم حرفش راست باشد؟
      مگه اون را میشناسند؟گوش دادن به حرف یه آدم غریبه نتیجش این میشود
      میگن تو این دور زمونه نباید به {هیچکس}اعتماد کرد.

    • بدون نام

      خباثت تا ‏ چه حد؟خدا لعنت کنه این آدمها رو

    • بدون نام

      نباید بسپاریمش به خدا - باید بهش تجاوز کنیم و کتکش بزنیم تا بفهمه اگه نفهمید دوباره بهش تجاوز کنیم و کتکش بزنیم تا وقتی که بفهمه

    • Ali

      این مرد باید به خاطر کارهای غیر اخلاقی اش اعدام شود...فقط اعدام نه مجازات دیگری...خاک بر سرش

    • عمار

      بنظرمن؛اين آدم همجنسگرا بوده؛كه همجنس گرايی ياداشتن حس شهوت به همجنس موافق؛يک بيماری شديدروانی است؛كه بايددرمان گردد-پس بايد به اين مرد يعنی‏"‏آغاسعيد‏"‏ كمک بشه تااين عمل ناشايست رو ترک هرچه زودتربكنه%

    • بدون نام

      اگه تو امریکا اتفاق می افتاد آقای ضرغامی شد بار نشون میاد از تیلیویزیونش!

    • بدون نام

      واقعاهمجنسبازي كاركٽىفى است ازلباس وجوراب فوتبال خجالت بکشند

    • جواد

      من واقعانمیدون که چراباید توجامعه مایه چنین اتفاقاتی باید بیفتد باید ریشه ای به چنین کارها نگاه کرد

    • فیروز

      خیلی درد ناک بود

    • senator

      ايادراكادميهاي فوتبال اروپا هم اينجوريه اخه بابام ميخواد منوبفرسته
      اونجا خواهش ميكنم جواب بدين

    • بدون نام

      چه ادم بى ناموسى بوده,,,,,,,,

    • مهدی

      باید زنده زنده دفنش کنن تا واسه بقیه دسته عبرت بشه, بیچاره طفلکی ها چی کشیدن,

    • بدون نام

      باید دست وپاهای لین بی ناموس را قطع کنند

    • بدون نام

      واو

    • پرنیا

      ادم واقعا نمیدونه چی بگه؟

    • الهه ناز ...

      همه بفکر جیب خودشونن ومنافع خودشون بفکر اصلاح جامعه وقت کم میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج