۲۳۷۱۴۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مکانی: پرسپولیس بچه یتیم است!

داوری علیرضا فغانی و اخراج محسن بنگر تنها سوژه بازی پرسر و صدای پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان نبود.

خبر ورزشی: داوری علیرضا فغانی و اخراج محسن بنگر تنها سوژه بازی پرسر و صدای پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان نبود. درگيري لفظي سوشا مكاني با گزارشگر برنامه ۹۰ هم اتفاق ديگري بود كه ما را واداشت تا با دروازه‌بان اول پرسپوليس تماس گرفته و دقايقي با وي هم‌كلام شويم.

چرا با دوربين برنامه ۹۰ درگير شدي؟

من درگير نشدم ولي همكار شما شب بعد از بازي ما رفت و در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام نوشت آب كه سربالا برود، قورباغه هم ابوعطا مي‌خواند!

همكار ما؟!

گزارشگر برنامه ۹۰ هم به نوعي دوست و همكار شماست ديگر! من مي‌خواهم بپرسم چرا همين حرف‌ها را جلوي خودم نگفت؟ همه مي‌دانند او استقلالي است و مي‌خواست تيم‌ ما را به‌هم بريزد!

يك خبرنگار هرگز نمي‌تواند استقلالي يا پرسپوليسي باشد. شايد اين شائبه براي تو به وجود آمده كه ...

نه، من مي‌توانم ثابت كنم آن گزارشگر استقلالي است.

به نظر مي‌رسد تو با برنامه ۹۰ مشكل داشته باشي؟

به هيچ‌ وجه، هرگز مشكلي با عادل فردوسي‌پور ندارم و اتفاقاً او را خيلي هم دوست دارم. هر چند سه سال است كه در اين برنامه توي كار من مي‌گذارند و هرگز هيچ تعريفي از من نشده است. با اين حال از ته دل عادل را دوست دارم و در صداقت و سلامت او هيچ شكي نيست؛ منتهاي مراتب در برنامه هفته گذشته ۹۰، كارشناس برنامه خداداد افشاريان به جاي كارشناسي جدي خودش را لوس كرده بود. يعني چي كه به جان من پنالتي است يا نيست.

آيا اين دليل موجهي براي درگيري با يك گزارشگر تلويزيوني است؟

من درگير نشدم. فقط گفتم كارشناسي و آناليز خودتان را درست كنيد. بازي ما با ذوب‌آهن بايد ۱۱ بر يك به نفع پرسپوليس تمام مي‌شد. حالا بايد ببينيم برنامه ۹۰ چه آناليزي انجام مي‌دهد.

چه ديالوگي بين شما و گزارشگر ۹۰ رد و بدل شد؟

گفتم چيز خاصي نبود!

ولي صدايت بالا رفته بود و...

يك مقدار شايد ولي عصباني بودم. بعد از آن بازي تلخ من اولين نفر از رختكن بيرون آمدم و خارج از منطقه ميكسدزون و از آن گوشه داشتم رد مي‌شدم كه گزارشگر ۹۰ جلو آمد و خواست مصاحبه كند و من هم آن لحظه ناراحت شدم.

به هر حال از بازيكن پرسپوليس و همين‌طور استقلال انتظار مي‌رود تسلط بيشتري روي اعصاب خود داشته باشد. وظيفه خبرنگار سؤال پرسيدن است و بازيكن مي‌تواند جواب بدهد يا عذرخواهي كرده و رد شود.

‌به شرطي كه غرض‌ورزي در كار نباشد. از آن گذشته كارشناس داوري چنين برنامه پربيننده‌اي بايد عدالت پيشه كند و جدي باشد. نه اينكه صحنه‌هاي داوري بازي پرسپوليس را به شوخي رد كند!

به فرض هم خداداد افشاريان مي‌گفت خطاي مدافعان سپاهان روي اميد عاليشاه پنالتي بوده است. آيا كمكي به اين پرسپوليس مي‌كرد؟

حداقل مرهمي بر زخم ما مي‌شد. يا اينكه در برنامه ۹۰ مرتب روي قعرنشين بودن پرسپوليس مانور مي‌شد. تازه شروع ليگ است و ما بايد در هر سه بازي گذشته برنده از زمين خارج مي‌شديم. آيا مسخره كردن پرسپوليس درست است؟ اين برنامه طنز كه نيست آقاي افشاريان آنقدر مي‌خندد. همان‌طور كه پيش‌تر گفتم عادل فردوسي‌پور را خيلي دوست دارم. حق پرسپوليس در سه بازي قبلي ضايع شده است و اميدوارم اين مرتبه يك كارشناس عادل و جدي بياورند تا صحنه‌هاي مشكوك بازي ما مقابل ذوب‌آهن را كارشناسي كند.

راستي مديرعامل ذوب‌آهن هم عنوان كرد كه تفاوت ما با پرسپوليس درون دروازه دو تيم بود؟

اين نظر آقاي آذري است. من جواب او را نمي‌دهم چون مديرعامل ذوب‌آهن از جنس ورزش است و احترامش واجب (كمي آرام‌تر مي‌شود)‌. از عادل فردوسي‌پور هم گلايه‌اي ندارم ولي انتظارات از اين برنامه پربيننده بسيار بالاست. توجه شما را به يك نكته جلب مي‌كنم كه چرا داوري‌ها سهواً به ضرر پرسپوليس است.

منظورت چيست؟

گل دوم استقلال تهران به استقلال اهواز را ديديد؟ صددرصد بازيكن استقلال روي دروازه‌بان حريف خطا كرد اما داور نديد تا همان توپ سرگردان به گل سه امتيازي مسابقه تبديل شود. يا آن پنالتي‌اي كه به نفع استقلال تهران گرفته شد واقعاً پنالتي بود؟ متأسفانه به نظر مي‌رسد استقلال تهران عزيزدردانه فوتبال ماست و پرسپوليس بچه يتيم!

‌چطور؟

هركس از راه مي‌رسد يك توسري به پرسپوليس مي‌زند و تمام اتفاقات داوري به ضرر تيم ماست. كسي هم به فكر نيست.

ولي عليرضا فغاني رسماً از هواداران پرسپوليس عذرخواهي كرده است.

اين بزرگي و شهامت آقاي فغاني را نشان مي‌دهد اما آيا براي ما امتياز مي‌شود؟ محسن بنگر به بازي فولاد مي‌رسد؟ ما نمي‌گوييم به نفع پرسپوليس سوت بزنند و انتظار داريم قضاوت‌ها عادلانه باشد.

‌ به عنوان سؤال آخر بازي اين هفته مقابل تيم سابقت فولاد خوزستان را چطور ارزيابي مي‌كني؟

با تمام احترامي كه براي مردم خوزستان قائل هستم بايد هر سه امتياز اين بازي را بگيريم. در واقع محكوم به برد هستيم. هر چند سه بازي قبلي را هم بايد مي‌برديم كه... بگذريم! مي‌دانم اين حرف‌ها هم بي‌فايده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوا

      متهم اصلی دق دادن باباش خودتی.

    • user

      دست از پا درازتر

    • بدون نام

      همه حرفاش واقعیت بود.

    • فرناز

      برو بابا بچه پررو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج