۲۳۷۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واردات بی.ام.و به ايران متوقف شد

تازه‌ترين فهرست منتشر شده از سوي سازمان توسعه تجارت حاكي از آن است كه هيچ‌يك از خودروهاي بي.ام.و فعلا اجازه ورود را به ايران ندارند.

خبرگزاری ایسنا: تازه‌ترين فهرست منتشر شده از سوي سازمان توسعه تجارت حاكي از آن است كه هيچ‌يك از خودروهاي بي.ام.و فعلا اجازه ورود را به ايران ندارند.

فهرست نهایی خودروهای قابل ثبت سفارش در سال جاري در حالي به تازگي از سوی سازمان توسعه تجارت اعلام شد كه در اين فهرست نام هيچ‌يك از خودروهاي شركت بي.ام.و به چشم نمي‌خورد.

این فهرست که با مجوزهای مورد تایید اداره کل ماشین‌سازی و نيروي محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه شده، شامل خودروهای خارجی مي‌شود که قرار است امسال وارد کشور شوند.

اداره کل ماشین‌سازی و نيروي محرکه هر سال با بررسی تقاضای واردکنندگان مبنی بر ورود خودروهای قابل حمل به ایران، فهرستي را در این زمینه تهیه و به سازمان توسعه تجارت برای ثبت سفارش ارسال می‌کند.

اين اداره خودروهای وارداتی مجاز را مانند سالهای گذشته پس از دریافت تاییدیه‌هاي لازم از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی استاندارد و سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و نیز داشتن نمایندگی معتبر در ایران به منظور ارائه خدمات پس از فروش، به صورت فهرست به سازمان توسعه تجارت ایران اعلام، تا ثبت سفارش آنها امکان‌پذیر شود.

امسال نيز با وجود انتشار اخباري مبني بر تحريم بازار خودرو ايران از سوي شركتهايي مانند تويوتا، پورشه، بنز، كيا و هيونداي نام محصولات اين شركتها در فهرست ثبت سفارش براي واردات ديده مي‌شود.

واردات بی.ام.و به ايران متوقف شد

تنها نامي كه در اين فهرست ديده نمي‌شود، بي.‌ام.و است كه با اين حساب خودروهاي اين شركت آلماني فعلا اجازه ورود را به بازار ايران نخواهند داشت.

به نوشته يكي از روزنامه‌هاي اقتصادي داخلي، نمایندگی رسمي بي.ام.و در ايران امسال هنوز نتوانسته برخی از مجوزهای درخواستی اداره کل ماشین‌سازی و نیروي محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کند.

غيبت بي.ام.و در فهرست ثبت سفارش واردات در حالي رخ داده كه ديگر خودروسازان آلماني مانند بنز، پورشه و اپل امسال در بازار خودروهاي وارداتي به ايران حضور فعالي خواهند داشت.

بنز بيشترين تعداد خودرو را در فهرست مجاز براي ثبت سفارش واردات خودرو به ايران دارد. پورشه و اپل نيز به ترتيب هشت و سه درصد در اين فهرست سهم دارند. سال گذشته حدود ۲۶۰ دستگاه انواع مدلهاي بي.ام.و به ارزش تقريبي ۱۷ ميليون دلار وارد ايران شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج