۲۳۷۹۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یک نماینده: روحانی از مردم نمره قبولی گرفت

اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم گفت: می‌توان گفت که روحانی توانسته است از مردم نمره قبولی بگیرد.

نامه نیوز: اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم گفت: همانگونه که پیش بینی می شد دولت هم در بحث مدیریت تورم و هم در حوزه بین المللی بویژه در حوزه سیاست خارجی برای ایجاد یک فضای مناسب وآرام برنامه ریزی کرده بود که توانست در این زمینه ها موفق عمل کند و سربلند باشد.

وی اظهارداشت: البته همچنان بحث بیکاری و رکود در تولید و اقتصاد از مشکلات جدی است که گریبانگیر جامعه است و امیدواریم در زمان باقیمانده و با توجه به شرایطی که بعد از توافق هسته‌ای حاصل می‌شود دولت بتواند از فرصت های مناسب بویژه در بخش سرمایه گذاری برای تحرک در بخش تولید و ایجاد اشتغال اقدامات لازم را با بهره گیری از منابع داخلی و فرصتی که از منابع بیرونی حاصل می شود این معضل را نیز رفع کند.

جلیلی بیان کرد:در مجموع دولت با توجه به شرایطی که محدودیت منابع و تحریم ها، خوب عمل کرد گرچه نیاز به تحرک بخشی در برخی حوزه های باید مورد توجه قرار گیرد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بیان کرد:ما معتقدیم هر دولتی تحت تاثیر عملکرد دولت های قبلی خود خواهد بود و مجموعه عملکرد دولت ها تحت تاثیر سیاست ها و برنامه های بلندمدت و میان مدت کشور است و مهم این است که از ظرفیت های که در اختیار دولت است به نحو مطلوب استفاده شود

وی ادامه داد :دوات ها براساس برنامه ها و اهدافی که در دوران انتخابات ارائه کردند باید بتوانند گام بردارند و آن اهداف را محقق کنند ،بخشی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته تحت تاثیر برنامه ها و شعارهای دولت هاست بخشی تحت تاثیر برنامه های بالادستی و بخشی نیز در ادامه فعالیت دولت های قبلی است .

جلیلی گفت: دولت یازدهم توانست از ظرفیت‌ها تا حدود زیادی استفاده کند اما در برخی بخش‌هایی نیاز است که ظرفیت ها کامل شناسایی و از آنها استفاده شود.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: می‌توان گفت که روحانی توانسته است از مردم نمره قبولی بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج