۲۳۷۹۸۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش ۴۰۰ درصدی حقوق وزیران!؟

معاونت ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست‌جمهوری طی توضیحاتی افزایش ۴۰۰ درصدی حقوق وزاری دولت یازدهم را غیرواقعی خواند.

دنیای اقتصاد: معاونت ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست‌جمهوری طی توضیحاتی افزایش ۴۰۰ درصدی حقوق وزاری دولت یازدهم را غیرواقعی خواند و تأکید کرد که تمامی وزرا و اعضای هیات دولت، حقوق و مزایای متعلقه را در چارچوب قوانین و مقررات حاکم که از سال‌ها قبل عمل می‌شده است، دریافت نموده و افزایش سنواتی آنان نیز محدود به افزایشات قانونی بوده که وفق ضوابط و در اجرای مقررات جاری توسط مراجع قانونی ابلاغ می‌شود.

متن کامل این توضیحات به شرح ذیل است:

« احتراماً در گزارش منتشره مورخ ۹۴/۶/۲ به شماره ۱۳۹۴۰۶۰۲۰۰۰۰۰۳ آن خبرگزاری محترم ادعایی در قالب مصاحبه تفصیلی با جناب آقای کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت قبل در خصوص حقوق و مزایای دریافتی وزرای محترم دولت یازدهم مورد اشاره قرار گرفته است.

با توجه به کذب و غیر واقعی بودن اظهارات یاد شده که بی تردید موجبات قضاوت ناروا و تشویق افکار عمومی را در حق دولتمردان خدوم دولت تدبیر و امید ایجاد می‌نماید و دقیقا در زمان هفته دولت این اظهارات بیان گردیده است، به اطلاع آن خبرگزاری و خوانندگان محترم می‌رساند که تمامی وزرا و اعضای محترم هیات دولت، حقوق و مزایای متعلقه را در چارچوب قوانین و مقررات حاکم که از سال‌ها قبل عمل می‌شده است، دریافت نموده و افزایش سنواتی آنان نیز محدود به افزایشات قانونی بوده که وفق ضوابط و در اجرای مقررات جاری توسط مراجع قانونی ابلاغ می‌گردد.

ضمن آنکه هیچگونه رقمی افزون بر موارد یاد شده و خارج از چارچوب‌های اداری و قانونی به آنان پرداخت نمی‌گردد و افزایش ۴۰۰ درصدی حقوق اعضای هیات دولت که آقای دانشجو مدعی شده‌اند، کذب محض بوده و به دلیل نشر اکاذیب از نظر حقوقی قابل پیگرد خواهد بود. این نکته نیز حائز اهمیت است که ادعای نامبرده در خصوص حقوق دریافتی خودشان نیز کذب بوده که این موضوع نیز مستند به استناد مالی ثبت شده است.

با توجه به مراتب یاد شده و وفق مواد مربوط و مندرج در قانون مطبوعات و نیز ضرورت تنویر افکار عمومی و مخاطبین محترم آن خبرگزاری خواهشمند است نسبت به انعکاس این مطلب اقدام فوری معمول گردد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      چرا افکار عمومی رو تشویق می کنید !

    • بدون نام

      فکر نکنم مثلا آقایان وزیران اصلا برای پولهای ایرانی ارزش قایل باشند حتم دارم آقای وزیر بهداشت بخاطر اخلاق عجیبش ثروتش به دلار مقام جهانی دارد. آورده اند که پادشاهی بی مو دستور داد تمام مردان را سر بتراشند. کار وزیر بهداشت برای پزشکان

    • بدون نام

      یارانه بابک زنجانی ومهدی هاشمی قطع شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج