کد خبر: ۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۴۴۷۵۷
تعداد نظرات: ۶۵ نظر
طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني در پايتخت 





































برای دیدن قسمت دوم عکس ها  اینجا را کليک کنيد


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
3
62
بله...............
چی بگیم..........
پاسخ ها
نظر marjan
| UNITED STATES |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
vaghan chee begam ,,,kash hamishe hame moshkelate jameh ro enghadr jedii migerftan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
16
36
خوب الان هرچی بگم که منتشر نمی کنی ... فقط اینو بدونید آدمی که از اول این جوری بوده فرم و شکلش و تربیتش . با یه دفعه گرفتن هیج نتیجه ای ندارد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
16
36
این کارا فایده نداره
باید مشکل از ریشه درست شه که نخواهد شد ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
4
17
ina ke ok hastan man fek mikardam mankan manzoreshon chize digas onaro meske nemigiran adiaro migiran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
93
22
لازم نیست چیزی بگید،،،،فقط یه فکر اساسی کنید برای این موضوع،،،بی قیدی هم دیگه حدی داره،،،وقتی کسی خودش نمیتونه موضوع فساد توی جامعه رو درک کنه و حیا نداره،،به بهش بفهمونن
پاسخ ها
نظر سپیده2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
لطفا بدون اینکه کسی روبشناسید بهش تهمت بی حیایی نزنید. چطور می تونید اینقدر راحت قصاوت کنید؟شما ازکجا می دونین کی خوبه کی بد؟
نظر مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آخییی
اذیت نشی یه موقع؟؟
کشتی خودتو!!!
فساد فقط تو لباس پوشیدن ماست؟؟؟
حالا چرا ناشناس؟؟؟
اسم نداری؟؟
نظر یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این قدر منفی گرفتی که دیگه بسته چیزی بهت نمیگم خود منفی ها مشخصه که چی گفتی
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما خودتو درست کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
10
16
آره دوست عزیز ، چی بگیم ؟؟
پاسخ ها
نظر ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
اگه بخوایم چیزی هم بگیم نمی دونیم به کی باید بگیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
32
5
سایتتون عالیه فقط لطف کنید درباره ماشین بیشتر مطلب بزارید
پاسخ ها
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تو خیلی باحال نظر دادیا.
نظر یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این چه ربطی به موضوع داشت؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
1
22
man ke har kio didam ba in kareshoon movafegh naboode
UNITED STATES
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
2
46
گشت ارشاد.!! با این کار واقعا این جوونها مسیر زندگیشون عوض میشه...؟؟!!
پاسخ ها
نظر ali
| - |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واقعا این کار درسته یا فقط بدترش می کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
3
49
به نظر من این برخورد ها پاک کردن صورت مسئله است نه حل کردن مسئله. اگه مشکل کار وشغل جوان ها حل بشه خود به خود مشکل ازدواج هم حل میشه وبعدهم بیشتر این بندگان خدا میرن سر خونه زندگیشون نه اینکه از روی بیکاری و واسه سرگرمی بیان ولگردی توی خیابونها.
پاسخ ها
نظر 123
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اون وقت به نظر شما کسی که ازدواج کرده نباید از خونه بیاد بیرون؟ تورو خدا یه کم موقع حرف زدن فکر کنین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
32
77
آیا کسی مخالف برخورد با کسایی که بصورت جلف و زننده (چه پسر و چه دختر)خودشون رو درست میکنن هست؟
بقیه هم دارن چوب اونا رو میخورن
پاسخ ها
نظر یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چه عجب محسن جان یک بار هم اسم آقایون رو آوردی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
2
12
بابا اينا كه حجاب دارن بايد بياين دختراي شهر ما ببينيد از حد گذروندن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
28
هر کی بی زبون تر باشه میگیرن
بعضی با یه وضعی میان بیرون ولی مامورین جرات ندارن سمتشون برن
خود منو یه بار گرفتن
اگه لباس منو میدیدین دلتون برام میسوخت از سر کار خسته وکوفته نالان داشتم برمیگشتن گرفتنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
9
9
به نظر من این کارها مشکل رو حل نمی کنه دولت ما باید یه فکر اساسی برای این کار بکنه باید فرهنگ سازی کنه باید این لباس های بد حجاب را از مغازه ها برداره . باید لباس هایی در جامعه رایج باشه که در شان یک دختر و زن ایرانی باشه و همچنین باید برای مسئل اعتقادی مردم یه کاری کرد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
22
69
باسلام:زمانی تعدادزیادی ازجوانان وطن باخون خودااستقلال کشورحراست کردند والآن درسنگرعلم ودانش زحمت میکشند افرادی هم بااین ریخت وقیافه فرهنگ مردم راموردهجوم قرارداده اند واقعا"فکر اساسی باید بکنند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
55
76
یکی به من بگه مانکن های خیابانی یعنی چی؟؟
اینا ایرادشون چی بود؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
27
15
خوب میگیرن بعد چی کار میکننننننننننننننننننن؟!
پاسخ ها
نظر nili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
bad vel mikonan sevda jun :D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
81
21
اگه كسي بخواد خوب باشه تو هر لباسي باشه خوبه.
پاسخ ها
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نه اینطور نیست!! وقتی دیگران رو تو گناه بندازه چطور میتونی بهش بگی خوب!! این موضوع شخصی نیست که بگیم هر کی هر جور دوست داشت!! دختر و پسر نداره هر کدوم با لباس ناجور جنس مخالف رو تو گناه میندازه . این حرف من نیست حرف خداست. پوشش هم دستور خداست. با همه لجبازی با حرف خدا هم لجبازی!!!؟
نظر shakib
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
یعنی فکر میکنند با گرفتن مفعول, فاعل خودشو عوض میکنه! خیلی مسخرس! دنیای وارونه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
این از ضعف آدمهایی مانند تو هست. فکر بسیار محدودی دارید. خدا؟! فقط همینش یاد تو مونده؟! چرا بقیه رو نمیاری توی ذهنت که میگه تو هم باید سرتو بندازی پایین و بجای چشم چرانی و وارد گناه نشی؟

"این موضوع شخصی نیست که بگیم هر کی هر جور دوست داشت"

این موضووع کاملا" شخصی هست و شما با این نگاه محدود در مقامی نیستی که بخوای تعیین کنی چه چیزی درسته.
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
با نظر ناشناس موافقم!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
منم با ناشناس موافقم
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من نگفتم بقیه چشم چرانی کنن بعد یه عده پوشش داشته باشن!!!!!! خودتون فهمیدین چی گفتین؟!! باید دو طرفه باشه. نه اینکه هر کی هر جور دلش خواست بعد بگین تو نگاه نکن . اینجوری طرف مقابل هم میگه منم هر جور دلم خواست تو برو درست لباس بپوش!! اگه این شخصیه اونم میتونه بگه نگاه کردن منم شخصیه!!! بعد میشه هرج و مرج و همین وضعی که میبینین. حرفم از اول واضح بود منتهی کلا شما دوست دارین با دشمنی و نگاه منفی به قضیه نگاه کنین!!! ولی من کاملا دوستانه گفتم . منم یکی مثل شما .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
15
بهتر نيست اين عزيزان كمي هم وقت صرف مترو كنند تا آقايون وارد واگن خانمها نشوند و هر روز شاهد دعوا و مزاحمت در مترو نباشيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
14
10
همش تقصیرندانم کاری مسئولین کشور اینها باید همون اول که این فساد لعنتی خودشو نشون داد جلوشو میگرفتند نه حالا که کار از کار گذشته-انها با ندانمکاریشون به اسلام وشیعه وجوانان دوستدار اهل البیت ضربه زدند اون از سینما وتلوزیونشون از کارو گرونی که خودتون خبر دارید(فقط خدایا فرج آقا امام زمان را برسان همین وبس)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
6
1
خواهشمندم نظر منو بذارید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
1
bayad ye fekre dige kard
GERMANY
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
6
برای شما هم متاسفم که نظرات رو پاک میکنید . من قبل از ظهر نظر گذاشتم شما نظرات کسایی رو که بعدازظهر گذاشتن تایید کردین پس معلومه نظر من پاک شده متاسفم براتون . همین .
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
2
15
خیلی حرکت زشتیه که از این خانومها عکس میگیرن و شما هم پخش میکید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
5
چرا نظرهايي كه مي گم رو نميذارين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
10
12
ميدونيد بياد حرف امام عزيزم افتادم .ميگفت يه روزي مياد كه دخترا به شكل بسرا بشن بسرا هم شكل دخترها به خدا راست گفت
امروزه ميري توي خيابون ميگي اقا بسر چرا ابروهاتو برداشتي ميگه برو بابا تو عقب مانده اي . نميدونم چي ميشه اخر اين مملكت بايد برخورد بشه اما ابي كه ريخته شد جمع نميشه ...****
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
0
2
efrat va tafrit hamishe to tamame karaye ma dad mizane va hade vasati nist va poshesh har kas bayangare shakhsiateshe on khanom va aghaie ke khodesho be sheklhaye ajib dar miare ziba nemishe balke khalae shakhsiati dare ke injori fekr mikone ono poshehsh mide .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
7
خب مثلا که چی این بیچاره ها رو میگیرن مشکلات حل میشههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا وقتی کسی نخواد کاری رو انجام نده نمیده چرا مجبور میکنیم کسی طوری باشه که ما میخوایییییییم
اییییی خدااااااااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
6
16
ای کاش ما ایرانی ها روی فرهنگ سازی حجاب کار میکردیم تا طرف با علاقه حجاب ررو انتخاب کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
8
13
اینا برای سر کار گذاشتن و مشغول کردن من و شماست تا از دزدی و بی مسئولیتی و خیانت و خیلی کارای دیگه ی مسئولین بیخبر باشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
7
iina be pesaram ie nega bendazan bad nista
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
11
7
خلاصه این بد حجابی (بی حجابی )یک معضل اجتمائی شده کنترل کردن آن لازم است پلیس هم چاره ای ندارد دستور العملی است که باید اجرا کند حال اگر کسی طرحی بهتر وروشی کارآمد تر دارد کمک کند تا این موضوع حل شود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
2
6
این که بخوام بگم مخالفم یا موافق ربطی به من نداره من بگم موافقم هر کاری بخوان میکنن و بگم موافقم که نیستم بازم کار خودشون رو میکنن.اما انصاف داشته باشید یه ذره بعضی از خانوم های بسیار خوب ایرانی هستن که خیلی زننده میان بیرون.این که بگم تحریک کننده هستش یا نیستش چرت و پرته برای اینکهکسی که با این چیزها تحریک میشه....خلاصه کلام کسایی که اینجوری میان بیرون درصد زیادشون هستن که تحت تاثیر بعضی چیزها قرار گرفتن اما خواهران گرامی سعی کنید همیشه سنگین رفتار کنید تا بهونه دست کسی ندید.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اینکه میگید با گفتن من چیزی عوض نمیشه کاملا" اشتباه هست. اگه قطره قطره جمع شود رو بکار ببریم زیاد صحیح نیست، اما هر انسانی باید نظر خودشو بیان کنه. معلومه که با گفتن شما چیزی عوض نمیشه. با گفتن رئیس جمهور هم همون لحظه چیزی عوض نمیشه. باید توسط چند تا مقام دیگه بررسی بشه و بعدش بهش عمل میکنند.

جای تعجب هست اگه با گفتن این حس حقارتی به شما دست نده. هیچ وقت این اجازه رو به خودتون ندید که ایده و نظر خودتون رو حقیر بشمارید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
16
5
من موافقم براي چي بايد من كه توان ازدواج با 32 سال سن و ندارم هروز اين تيپ دخترارو ببينمو حسرت بخورم
پاسخ ها
نظر یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خوب چشمتو درویش کن داداش من
نظر بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چشاتو درویش کن حرص نخور
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ببین دادا شما تو خیابون یه مدت سنگ هارو بشماری کاملا سر به زیر میشی......
نمیخاد پرندهای تو اسمونو بشماری......
GERMANY
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
5
نظر منو تایید کردین که بگین پاک نمیکنین نظراتو ؟؟؟؟؟؟؟؟ پس اون کامنتی که اول گذاشتم چی شد ؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
8
5
ه ه ه ه خيلي خوب گفتي شكيبا جان آفرين
راست ميگه اقا نويد 1كم از اقا شاهين ياد بگير حتما سر به زير و خوب بوده زود ازدواج كرده به هيچكي هم محل نميده همين كارارو ميكنيد كه دخترا امنيت ندارن همش نگاشون مي كني ديگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
9
8
دستشون درد نكنه
GERMANY
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
4
6
سانسورم که میکنین .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
2
5
فکر کنم باید نظر موافق داد که درج کنن!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
2
1
احسنت به پلیس.... کنار کار فرهنگی باید برخورد قانونی (محترمانه) و قضایی هم باشه. وگرنه فایده نداره!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
پاسخ
2
1
واقعا طرح خوبی.دستشون درد نکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ
0
0
به چه چیزایی گیر میدین خوشگلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
پاسخ