جاباما
۲۳۸۰۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شانس اول جمهوری خواهان برای کاخ سفید

نظر سنجی ها نشان می دهد "دونالد ترامپ" بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات دورن حزبی جمهوی خواهان و کاندیداتوری از طرف این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را دارد.

عصر ایران: نظر سنجی ها نشان می دهد "دونالد ترامپ" بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات دورن حزبی جمهوی خواهان و کاندیداتوری از طرف این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را دارد.

رویترز گزارش داد؛ تاکنون ۱۷ نفر از اعضای حزب جمهوری خواه آمریکا قصد خود را برای کاندیداتوری و مشارکت در رقابت درون حزبی اعلام کرده اند. پس از رقابت درون حزبی، کاندیدای برنده می تواند کاندیدای نهایی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوی ۲۰۱۶ آمریکا باشد.

دونالد ترامپ ۶۹ ساله یک بازرگان بزرگ، نویسنده، مجری تلویزیونی و سرمایه گذار است.

وی دارای نظرات افراطی در زمینه های سیاست خارجی و مهاجرت است.

نتیجه جدیدترین نظرسنجی صورت گرفته از سوی موسسه تحقیقاتی ایپسوس و رویترز در آمریکا می گوید شانس پیروزی "دونالد ترامپ" در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان و معرفی به عنوان گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیشتر و بیشتر می شود.

شانس اول جمهوری خواهان برای کاخ سفید

در مقابل، میزان حمایت از "جب بوش" (برادر رئیس جمهور سابق) به عنوان نامزد ریاست جمهوری از سوی اعضای حزب جمهوری خواهان نیز در حال کاهش است.

این نظرسنجی ها نشان می دهد میزان حمایت از دونالد ترامپ در میان جمهوری خواهان به عنوان نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ۲۰ درصد بیش از "جب بوش" است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد در ۵ روز اخیر میزان محبوبیت جب بوش از ۱۶ درصد به ۸ درصد کاهش یافت.

این در حالی است که میزان محبوبیت ترامپ در طول هفته گذشته تغییری نکرد و با ۳۰ درصد در راس جدول کاندیداهای حزب جمهوری خواهان قرار دارد.

هم اکنون در حزب جمهوری خواه، ۱۷ نفر کاندیدا شده اند که قرار است پس از مشارکت در انتخابات درون حزبی، از میان آنها تنها یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی حزب برای انتخابات اصلی ریاست جمهوری معرفی شود.

انتخابات ریاست ایالات متحده آمریکا در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ اجرا خواهد شد.

طبق نظرسنجی های موسسه آمریکایی، شانس موفقیت بوش در کسب کاندیداتوری جمهوری خواهان کاهش یافته و او به همراه "بن کارسون» جراح سابق مغز و اعصاب در رده سوم قرار گرفت.

"مایک هوکابی" شهردار سابق ایالت ارکنسو در حال حاضر در رتبه دوم کاندیداهای جمهوری خواه قرار دارد.

طبق نظرسنجی، ۷۷ درصد از جمهوری خواهان بر این عقیده اند که دلیل پیشرفت ترامپ را توانایی وی در رویارویی با رسانه ها می دانند در حالی که به عقیده ۶۸ درصد، دلیل این حمایت ها ثروت شخصی اوست که وی را بی نیاز از حامیان مالی می کند.

در مقابل، در میان حزب دموکرات های آمریکا هم هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا هم بخت اول حضور در انتخابات از سوی این حزب است گرچه خبرهای جدی درباره حضور "جو بایدن" معاون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در انتخابات آتی منتشر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج