۲۳۸۰۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسکوچیچ در نقل و انتقالات شکست خورد

فولاد آن تیمی نیست که همه انتظارش را می‌کشیدند!

ایران ورزشی: فولاد آن تیمی نیست که همه انتظارش را می‌کشیدند! از تیم قدرتمند فصل قبل که دراگان اسکوچیچ ساخته بود، حالا یک مشت هافبک وسط و کنار باقی مانده که قریب به اتفاق‌شان کارایی لازم را برای موفقیت فولاد ندارند.

دراگان اسکوچیچ چه خریدهایی انجام داده و چه خریدهایی انجام نداده؟ این سوالی است که ذهن علاقه‌مندان به فوتبال را درگیر کرده است. این مربی کروات، در دو پست با کمبود بازیکن مواجه است و در چند پست با ازدیاد بازیکن! مثلا فولاد فقط دو مدافع وسط تخصصی دارد. بهمن کامل و لئوناردو مساریچ. آنها محمدرضا خانزاده را نیز جذب کرده‌اند اما این مدافع محروم از بازی چگونه می‌تواند نیازهای فولاد را برآورده کند؟ اگر یکی از مدافعان مرکزی فولاد آسیب ببیند نتیجه چه می‌شود؟ حتما نتیجه‌ای مثل بازی فولاد مقابل پرسپولیس رقم خواهد خورد. روزی که بهمن کامل مصدوم شد و مهدی بدرلو به ناچار جای او را در قلب خط دفاع گرفت، پرسپولیس به لطف عدم آشنایی بدرلو با پست دفاع وسط، دو گل به ثمر رساند و چندین بار هم تا آستانه فرو ریختن دروازه فولاد پیش رفت.

نتیجه جذب یک مدافع محروم همین می‌شود که فولاد مقابل پرسپولیس تجربه‌اش کرد. دل بستن به تنها دو مدافع مرکزی، ریسک بزرگی بود که اسکوچیچ انجامش داد و کمتر کسی هم از پشت پرده‌اش خبر دارد!

کمی به جلو می‌رویم و خط حمله فولاد را رصد می‌کنیم. یک خروار گوش‌چپ و راست می‌بینیم اما دریغ از یک مهاجم هدف. اسماعیل شریفات، امیرحسین فشنگچی، حسین مالکی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغله و حتی ساسان انصاری. جملگی بال کناری هستند که مشخص نیست به چه دلیلی در فولاد بازی می‌کنند و بهانه حضورشان چیست؟!

اسکوچیچ در فصل نقل و انتقالات و در روزهایی که حسین ابراهیمی موفق در نفت تهران را خریده بود تصمیم گرفت حسین مالکی را از تیم سقوط کرده نفت مسجدسلیمان وارد فولاد کند و البته امیرحسین فشنگچی را از پیکان! این دو همراه با مهدی دغاغله که فصل موفقی را در پرسپولیس سپری نکرده بود در حالی جذب فولاد شدند که این تیم پس از جدایی آلویز نانگ، جای خالی یک مهاجم هدف و گلزن را به شدت احساس می‌کرد.

اینکه چرا اسکوچیچ مهاجم نوک جذب نکرده و همه‌اش بال کناری خریده بر همه پوشیده است. فقط نتیجه‌اش را می‌شود مشاهده کرد. حسین ابراهیمی که سال‌ها در نقش گوش چپ و راست بازی کرده به یکباره به نوک خط حمله می‌رود و در این پست ناآشنا بازی می‌کند.

فولاد در این فصل به نابسامانی‌ها و تغییرات مدیریت و البته تفکرات دراگان اسکوچیچ باخته. تفکراتی که در پس آن چه می‌گذرد را فقط دراگان اسکوچیچ می‌داند و می‌تواند پاسخگوی آنها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج