۲۳۸۰۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تبعیض آشکار استقلال در پرداخت ها

قهر کردن و حضور پیدا نکردن در تمرین به یکی از عادات فوتبالیست‌های ایرانی بدل شده است.

ایران ورزشی: قهر کردن و حضور پیدا نکردن در تمرین به یکی از عادات فوتبالیست‌های ایرانی بدل شده است. البته از آنجا که موضوع عمل نکردن مدیران به تعهدات‌شان در میان است، معمولا در این قهرها حق با فوتبالیست‌ها است و این مدیران هستند که توانایی پرداخت مطالبات بازیکنان را ندارند و برای آنها دردسر ایجاد می‌کنند.

به نظر می‌رسد این مشکلات برای بازیکنان خارجی بیشتر است. آنها برخلاف بازیکنان ایرانی به تیم خاصی علاقه ندارند و تنها برای کسب درآمد راهی ایران شده‌اند، پس باید به موقع حقوق بگیرند تا بتوانند هزینه زندگی و زن و بچه خود را بپردازند.

با این حال خیلی‌ها به امثال جاسم کرار خرده می‌گیرند که چرا قهر می‌کند و مدیران را برای برخورد با آنها تحریک می‌کنند و هزار راه حل نادرست دیگر مقابل پای آنها قرار می‌دهند. چرا هیچ‌کس در این میان به بازیکن حق نمی‌دهد؟ چرا جاسم کرار باید بدون اینکه حق و حقوقش را بگیرد به تمرین برود؟

البته این تنها مشکل جاسم کرار نیست. مشکلات مالی باشگاه‌های ما تا حدی است که صدای سجاد شهباززاده، بازیکن آرام استقلال را هم درآورده است. او چند روزی در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا اینکه مدیران این باشگاه مشکل او را حل کرده و مطالباتش را واریز کردند. حال بازیکنانی مانده‌اند که مانند شهباززاده مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند اما به دلیل اینکه بلد نبودند قهر کنند، فعلا به پول خود نمی‌رسند.

در حال حاضر تنها راه رسیدن بازیکنان به پول‌شان، قهر کردن است و این راه هم برای همه بازیکنان جواب نمی‌دهد. مدیران تنها طلب بازیکنانی را پرداخت می‌کنند که در تیم‌شان ستاره باشند و نبودشان به چشم بیاید. یعنی اگر محسن کریمی استقلال از این تیم طلب داشته باشد، زیاد برای افشارزاده مهم نیست اما اگر خسرو حیدری، مهدی رحمتی، امید ابراهیمی یا سجاد شهباززاده چنین وضعی داشته باشند، در اسرع وقت طلب آنها پرداخت می‌شود تا مشکلی برای تیم پیش نیاید. البته این شیوه فقط مختص استقلال نیست و در پرسپولیس و تیم‌های دیگر نیز وضعیت به همین شکل است.

مشخص نیست چه زمان این مشکل فوتبال ایران حل خواهد شد و مدیران ورزش کشور راه حل جدیدی برای این معضل بزرگ پیدا می‌کنند. یعنی روزی می‌رسد که مدیران قبل از قهر بازیکنان، حق و حقوق آنها را پرداخت کرده و از ایجاد حاشیه جلوگیری کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج