۲۳۸۰۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنگستون، بدون پول و بدون خانه در ایـران

بی‌پولی‌، تنها بخشی از روزمرگی پرسپولیس است که هنوز هیچ مربی و بازیکنی با آن خو نگرفته و خارجی‌های تازه‌وارد هم از آن بی‌خبرند؛ که اگر اینطور نبود، امروز نه برانکو را در پرسپولیس می‌دیدیم و نه این بازیکنان خارجی را.

ایران ورزشی: بی‌پولی‌، تنها بخشی از روزمرگی پرسپولیس است که هنوز هیچ مربی و بازیکنی با آن خو نگرفته و خارجی‌های تازه‌وارد هم از آن بی‌خبرند؛ که اگر اینطور نبود، امروز نه برانکو را در پرسپولیس می‌دیدیم و نه این بازیکنان خارجی را. مایکل اومانیا و جری بنگستون را می‌گوییم که هر دو از آمریکای لاتین به فوتبال ایران آمده‌اند اما آن که کم‌تجربه‌تر است و تازه‌وارد، از پول هم بی‌نصیب مانده است.

اومانیا یک سالی هست که در تهران روزگار می‌گذراند و از آنجا که پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها را خوب می‌شناخت، اول پولش را گرفت و بعد رفت سر تمرین. او البته پیش از آن و با وجود همه بدحسابی‌های باشگاه، هیچ اعتراضی نکرد اما آخر فصل که می‌رفت، کلی شرط و شروط گذاشت و گفت وقتی برمی‌گردد که پرسپولیس این شرط‌ها را عملی کرده باشد. ۲۰۰ میلیون تومان باقی مانده از قرارداد فصل پیش‌اش را می‌خواست و یک خانه تا با خیال راحت خانواده‌اش را به تهران بیاورد.

سر آخر، هم قرارداد فصل پیش خود را تسویه کرد، هم خانه‌دار شد و هم اینکه در ازای تخفیف ۵۰ هزار دلاری قرارداد جدیدش جری بنگستون را به پرسپولیس آورد تا اینجا دست کم یک همزبان داشته باشد. همزبانی که البته به اندازه اومانیا خوش شانس نبود که باشگاه هم پولش را بدهد و هم برایش خانه بگیرد. بنگستون تنها در یک مورد به اومانیا شبیه است و آن، اینکه هیچکدام‌شان بازیکنان محبوب سرمربی کروات نیستند. با این تفاوت که اومانیا به خاطر مصدومیت و محرومیت هم‌پستی‌هایش گاهی فرصت بازی پیدا می‌کند اما مهاجم هندوراسی حالا حالاها باید پشت خط مهاجمان گلزن پرسپولیس منتظر بماند. او نه تنها در ترکیب یازده نفره پرسپولیس جایی ندارد، بلکه در جیبش هم پولی نیست و بدتر از همه اینکه حتی برایش خانه هم نگرفته‌اند.

بنگستون از وقتی به تهران آمده، در هتل المپیک زندگی می‌کند و همچنان منتظر خوش قولی مسوولان باشگاه است که وعده‌ داده‌اند برایش خانه اجاره می‌کنند تا بتواند خانواده‌اش را هم به تهران بیاورد. ضمن اینکه این مهاجم هندوراسی هنوز حتی یک دلار هم از باشگاه نگرفته- حتی موقع امضای قرارداد هیچ پولی به او ندادند- و فعلا از جیب مدیر برنامه‌های ایرانی‌اش می‌خورد! همین چند وقت پیش بود که جری بنگستون با گلایه مشکلاتش در تهران را به زبان آورد و حالا همان حرف‌ها را در رسانه‌های آمریکایی هم می‌خوانیم. از جمله در روزنامه Diez که صفحه اول خود را به لژیونر فوتبال هندوراس اختصاص داده و با انتشار عکسی از بنگستون نوشته: «جری بنگستون که اخیرا به فوتبال ایران رفته نه تنها هنوز گل نزده، بلکه همراه با پرسپولیس سه شکست را هم تجربه کرده و تیمش در حال حاضر قعرنشین لیگ برتر ایران است. این مهاجم درباره مشکلاتش در حضور چند هفته‌ای در ایران گفته که نه پول دارد، نه خانه و باشگاه پرسپولیس به هیچ یک از تعهداتش در قبال او عمل نکرده است.»

نیمکت‌نشینی در پرسپولیس جری بنگستون را چنان نگران کرده بود که می‌گفت «می‌ترسم تیم‌ملی را هم از دست بدهم.» او اما همین دو روز پیش به‌عنوان یکی از ملی‌پوشان هندوراس معرفی شد تا تیم‌ملی کشورش را در دو بازی دوستانه برابر ونزوئلا و اکوادور همراهی کند. اتفاقا با توجه به تعطیلی لیگ برتر، برانکو هم با جدایی موقت بنگستون موافقت کرده و او به زودی تهران را ترک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج