۲۳۸۰۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی پروین وسط معرکه است

دور تا دور زمین ایستاده‌اند، به هوای ستاره‌هایی که هر کدام خاطره زنده می‌کنند و یادها را دوباره از ذهن بیرون می‌کشند، حالا یا با ریزه‌کاری‌های مجید نامجو، یا شیطنت‌های خداداد و یا رقص توپ زیر پای علی کریمی.

ایران ورزشی: دور تا دور زمین ایستاده‌اند، به هوای ستاره‌هایی که هر کدام خاطره زنده می‌کنند و یادها را دوباره از ذهن بیرون می‌کشند، حالا یا با ریزه‌کاری‌های مجید نامجو، یا شیطنت‌های خداداد و یا رقص توپ زیر پای علی کریمی. جمع ستاره‌ها جمع شده، حمید استیلی، کریم باقری، خداداد عزیزی و حامد کاویانپور تازه واردهای تیم هستند تا با جواد زرینچه و عابدزاده و بقیه همه چیز رویایی‌تر شود.

ورزشگاه کارگران، حال خوش ستاره‌های دیرپا و این اتفاق خوب. رفته‌ایم ببینیم چه خبر است، رفته‌ایم ببینیم علی پروین با استایل منحصر به فردش دوباره چقدر حوصله مربیگری دارد. بازار عکس‌های سلفی داغ است. بدیهی ست که علی کریمی و ستاره‌هایی که تازه خداحافظی کرده‌اند هنوز بازارشان نزد هوادار داغ باشد اما خاطرات دیگران هم از یادها نرفته، خاطرات ستاره‌های فوق‌العاده‌ای که هر کدام داستانی در فوتبال ساخته‌اند.

علی پروین یک بازی تدارکاتی سبک و در تایم کوتاه برای ستاره‌ها در نظر گرفته. ستاره‌ها حدود ۲۰ دقیقه مقابل تیمی بازی می‌کنند که چهره‌هایش را می‌شناسید؛ از احمد جمشیدیان تا داود حقی و علی آذری و مسعود زارعی و دیگران. تیم جوانتر یک - صفر برنده می‌شود و پروین بازی درون تیمی را ترجیح می‌دهد. مراعات سن و سال ستاره‌ها را هم باید کرد. پروین می‌داند ستاره‌های سالیان پیش را که نمی‌توان به شلاق تمرین گرفت.

ستاره‌های فوتبال یک طرف تیم می‌شوند و جمعی از بازیگران و مجریانی که نمی‌دانیم چه کار به کار این تیم دارند هم تیم مقابل را می‌سازند. پچ پچ‌هایی هست که پروین می‌خواهد از جمع بازیگران چند نفری را خط بزند و بازی برسد به بازیکنان فوتبال. تصمیم بدی هم نیست. فوتبال را اگر فوتبالیست‌ها بازی کنند، ما که حظ بیشتری می‌بریم.

علی پروین وسط معرکه ایستاده، سوت را گوشه لب گذاشته و داوری می‌کند و همه چیز را زیر نظر دارد. چه حال خوشی دارد که دوباره شاگردانش را می‌بیند. ستاره‌هایش زودتر به نفس نفس می‌افتند اما شیطنت‌های‌شان، تکنیک تماشایی‌شان و شور و حال‌شان را که از کف نداده‌اند. احترام هم یادشان نرفته و نمی‌رود، همدیگر را با پیشوند آقا صدا می‌زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج