۲۳۸۱۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نویل: ونگر یا ساده است یا مغرور

ستاره سابق شیاطین سرخ به انتقاد تند از آرسن ونگر پرداخت و او را دلیل اصلی ناکامی های آرسنال در این چند سال اخیر دانست. او می گوید سرمربی فرانسوی توپچی ها یا آدم بسیار ساده ای است و یا مغرور.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، هواداران آرسنال قبل از آغاز فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس بسیار امیدوار بودند که طلسم ناکامی تیم محبوب آنها در لیگ جزیره به پایان رسد و بعد از یک دهه، قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنند اما به نظر می رسد که توپچی ها در فصل جاری شانس بسیار کمی برای بالا بردن جام دارند.

آرسنال در سه بازی اخیر خود تنها چهار امتیاز به دست آورده و نکته جالب اینکه در دو دیدار خانگی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است و این نشان می دهد که توپچی ها شرایط خوبی ندارند.

گری نویل، ستاره سابق منچستر یونایتد که الان در نقش مفسر ورزشی فعالیت می کند به انتقاد تند از ونگر پرداخت و او را دلیل اصلی ناکامی آرسنال در این چند سال اخیر دانست. او گفت: واقعا نمی توانم کارهایی را که ونگر انجام می دهد هضم کنم. تیم کنونی آرسنال ناتوان نشان می دهد اما نمی دانم چرا ونگر با این وجود به دنبال جذب چند بازیکن بزرگ نیست؟

نویل ادامه داد: ونگر اشتباهات زیادی انجام داده است. او الان ۱۰ سال است که نتوانسته آرسنال را در لیگ جزیره به قهرمانی برساند و این یک لکه سیاه در کارنامه ورزشی او است. چرا او در پست میانی خود از بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار استفاده نمی کند؟ ونگر از دو حالت خارج نیست یا بسیار ساده است و یا بسیار مغرور.

هر چند گری نویل این سخنان تند را درباره ونگر بر زبان آورد اما سرمربی فرانسوی توپچی ها ترجیح داد تا جواب این انتقادات را ندهد.

او در گفت و گویی که با شبکه "اسکای اسپورت" داشت درباره انتقادهای نویل گفت: نمی دانم که او از من می خواهد چه کارهایی انجام دهم. من تنها می‌خواهم به کاری که به آن ایمان دارم بپردازم و دیگران را رها کنم تا هر انتقادی که می خواهد بکنند. هر انسانی این حق را دارد که انتقاد کند و نظر خود را بیان دارد. به راحتی می توانم ثابت کنم که نویل اشتباه می کند، اما اجازه بدهید که وارد این جدل نشوم. آیا هر بار که تیم برنده نمی شود مقصر من هستم؟ نقد باید منصفانه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج