۲۳۸۱۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۵ رای فاصله تا پیروزی حامیان «برجام»

ماری، بیست و نهمین سناتور دموکراتی است که حمایت خود را از توافق هسته ای با ایران اعلام کرد، تنها ۲ سناتور دموکرات با برجام مخالفت کرده اند. بر این اساس، کاخ سفید در آستانه کسب اطمینان از عدم شکسته شدن وتوی اوباما در صورت رد توافق قرار دارد.

نامه نیوز: ماری، بیست و نهمین سناتور دموکراتی است که حمایت خود را از توافق هسته ای با ایران اعلام کرد، تنها ۲ سناتور دموکرات با برجام مخالفت کرده اند. بر این اساس، کاخ سفید در آستانه کسب اطمینان از عدم شکسته شدن وتوی اوباما در صورت رد توافق قرار دارد.

واشنگتن پست نوشت؛ مخالفان اوباما برای به دست آوردن رای بیش از دو سوم از اعضای سنای این کشور برای شکستن وتوی اوباما به اعلام مخالفت ۱۵ نماینده دموکرات دیگر نیاز دارند که تاکنون رای و نظر خود را درباره توافق اعلام نکرده اند.

حامیان رئیس جمهوری آمریکا به طرز گسترده ای اطمینان دارند که می توانند حداقل ۳۴ رای مورد نیاز در مجلس سنای این کشور(حداقل رای مورد نیاز برای نگه داشتن وتوی اوباما) را به دست خواهند آورد و اکنون به دنبال آن هستند تا رای حداقل ۴۱ دموکرات را در حمایت از توافق هسته ای به دست آورند.

ماری در بیانیه حمایت از توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵، گفت: من متقاعد شده ام که حرکت رو به جلو با توافق به دست آمده با ایران، بهترین فرصت پیش روی ما در راه حل قدرتمند دیپلماتیک است. این توافق ما را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد. معتقدم رد این توافق منجر به آن خواهد شد که ایران مسیری که اکنون در پیش گرفته است را ادامه دهد.

انتظار می رود در روزهای آتی دموکرات های بیشتری رای خود را درباره توافق هسته ای ایران اعلام کنند و این احتمال وجود دارد که اوباما از رای لازم برای پایدار ماندن وتو برخوردار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج