جاباما
۲۳۸۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتفاقات تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که حنیف عمران‌زاده خود را به کادر فنی معرفی کرد و هافبک برزیلی نیز با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری کرده بود از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی زیر نظر کادر فنی و در غیاب مجید صالح کار استقامتی و بدنی را پشت سر گذاشت.

در تمرین عصر استقلالی‌ها خسرو حیدری و امید ابراهیمی به دلیل حضور در تمرین تیم ملی حضور نداشتند و حنیف عمران‌زاده بعد از یکی دو جلسه غیبت خود را به کادر فنی معرفی کرد. عمران زاده پیش از شروع تمرین برای دقایقی با مظلومی در رختکن گفت‌وگو کرد و امروز جدا از سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هنگامی که هنوز تمرین استقلالی‌ها آغاز نشده بود محمد پنجعلی سرپرست فصل گذشته تیم پرسپولیس به محل تمرین آبی‌پوشان آمد. وی که تصور می‌کرد تیم فوتبال ستاره‌های ایران در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند به این محل آمد ولی وقتی به اشتباه خود پی برد مجموعه ورزشی آزادی را ترک کرد.

* یک هوادار ایرانی مقیم فرانسه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد و با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت همچنین یک هوادار خردسال که پیراهن فرهاد مجیدی را به تن داشت قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو عکس یادگاری گرفت.

* ریوالدو هافبک برزیلی آبی‌پوشان که عدم حضور وی در تمرینات روز گذشته و صبح امروز استقلال باعث ناراحتی پرویز مظلومی شده بود امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد ولی باز هم با این تیم تمرین نکرد. وی بلافاصله با یک آژانس به ورزشگاه آمد و پس از گفت‌وگو با پرویز مظلومی سوار بر همان خودرو شد و محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد.

* حسین تراب‌پور مربی دروازه‌بانان استقلال در تمرین امروز تیمش حضور نداشت به همین علت محمد نوازی که این روزها به دلیل حضور در تیم ستاره‌های ایران در تمرینات استقلال به آقای ستاره معروف است با رحمتی و طالب‌لو تمرین دروازه‌بانی انجام داد.

* برگزاری یک همایش در ورزشگاه بزرگ آزادی و پخش آهنگ‌های محلی باعث ایجاد سر و صدای بسیار زیادی در اطراف تمرین استقلال شده بود و هنگامیکه آهنگ‌های محلی معروف پخش می‌شد استقلالی‌ها نگاهشان به سمتی می‌رفت که صدا از آنجا به گوششون می‌رسید.

* منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و قبل از شروع تمرین چهره خندان وی و پرویز مظلومی به همراه دیگر اعضای کادر فنی استقلال جلب توجه می‌کرد.

* محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان کار هوازی بود که بازیکنان زیر نظر قربانعلی‌پور این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند. نکته جالب اینجا بود که هیچکدام از بازیکنان استقلال کفش استوک‌دار نپوشیدند و با کفش‌های سالنی به تمرینات هوازی پرداختند.

* با وجود اینکه تمرین امروز بدون توپ برگزار می‌شد، پرویز مظلومی چندین بار از بازیکنان خواست تا با تمام قوا کار هوازی را انجام دهند.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال عصر فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان از روز شنبه به اردو خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج