جاباما
۲۳۸۲۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جوانان ایران و عراق به تساوی رضایت دادند

تیمهای ملی فوتبال جوانان ایران و عراق در دومین بازی تدارکاتی خود در مشهد همچون مسابقه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

خبرگزاری ایرنا: در این دیدار که در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد، ابتدا مجید عباس بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان عراق دروازه تیم ملی کشورمان را باز کرد اما رضا شکاری در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی این گل را پاسخ داد. داوری این دیدار را مهدی مرجان زاده بر عهده داشت و داریوش صابر مطلق، محمد حسین محمدیان و سعید رضایی وی را در این قضاوت یاری می دادند و محمد حسین واقعی نماینده فدراسیون در برگزاری این مسابقه بود.

تیمهای ملی فوتبال ایران و عراق دیداری پر از درگیری و برخورد داشتند و چندمورد درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد و داور مسابقه مجبورشد به چند نفر از بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان دهد. حنیف آقاسی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دقیقه ۶۸ توسط داور مسابقه اخراج شد.

تیمهای ملی فوتبال ایران و عراق در نخستین دیدار تدارکاتی خود نیز در مشهد به همین تساوی یک بر یک دست یافته بودند. نخستین بازی این دو تیم هم بسیار پر برخورد بین بازیکنان دو تیم سپری شد به طوری که در آن بازی احمد عبد بازیکن تیم ملی عراق اخراج شده بود.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای افزایش آمادگی حضور در رقابتهای مقدماتی فوتبال جام باشگاههای آسیا بازی های تدارکاتی با تیمهای ملی فوتبال عراق و سوریه در مشهد در دستور کار خود قرار داد که بازی نخست این تیم در مقابل تیم سوریه با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسیده بود و دو بازی دیگر با تیم ملی عراق انجام شد. مسابقات مقدماتی فوتبال جوانان باشگاههای آسیا مهرماه جاری در مشهد برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج