۲۳۸۳۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارات شهرام ناظری درباره کشتی و تختی

استاد آواز ایران با ابراز خوشحالی از حضور در هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز جهان پهلوان تختی گفت: ورزشکاران ما باید تختی را الگوی خود قرار دهند و مانند او دستگیر محرومان باشند.

خبرگزاری ایسنا: استاد آواز ایران با ابراز خوشحالی از حضور در هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز جهان پهلوان تختی گفت: ورزشکاران ما باید تختی را الگوی خود قرار دهند و مانند او دستگیر محرومان باشند.

شهرام ناظری در حاشیه حضور در مراسم هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز جهان پهلوان تختی درباره حضور در این مراسم و اجرای برنامه اظهار کرد: برای چندمین مرتبه است که به پاس احترام بسیاری که برای مرحوم جهان پهلوان تختی و همچنین رشته پرطرفدار کشتی قائلم در مراسم زادروز تختی که به عنوان روز ملی کشتی نیز نام گرفته حضور پیدا کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.

استاد آواز ایران تختی را نماد پهلوانی و جوانمردی در سرزمین کهن ایران دانست و گفت: ورزش ایران باید از داشتن بزرگمردی چون تختی به خود ببالد و احساس غرور کند چرا که تختی نه تنها در ورزش موفق بود و بارها دل مردم را شاد کرد بلکه در برخورد با مردم نیز بسیار فروتن بود و از هیچ کمکی به محرومان دریغ نمی‌کرد. ورزشکاران ما نیز باید مانند او دستگیر محرومان باشند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران ایران باید از جهان پهلوان تختی و نحوه رفتار و زندگی او الگو بگیرند و همانند تختی با مردم رفتار کنند تا بتوانند جای خود را به معنای واقعی در دل مردم باز کنند.

ناظری در پایان بار دیگر از حضور در میان اهالی کشتی و پیشکسوتان و افتخار آفرینان این رشته ورزشی ابراز خوشحالی کرد و گفت: همانطور که بارها در مراسم گرامیداشت تختی حضور پیدا کرده‌ام در آینده نیز این کار را انجام خواهم داد و به اجرای برنامه خواهم پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج