۲۳۸۳۱۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نیویورک تایمز: امید ایرانیان زنده شد

روزنامه نیویورک تایمز درباره توافق هسته ای نوشت: ملت ایران امیدوار است توافق هسته ای اوضاع زندگی آنها را به حالت بهتری تبدیل کند.

پایگاه خبری انتخاب: ملت ایران امیدوار است توافق هسته ای اوضاع زندگی آنها را به حالت بهتری تبدیل کند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: این توافق برای ایران خوب است. اما از نظر برخی ها در آمریکا مساعد نیست. این افراد بر این باورند ایران، غرب را به دادن امتیازات بسیاری فریب داده است بنابراین ملت وطن پرست و مغرور ایران پیروزی بر شیطان بزرگ را جشن می گیرند.

برخی دیگر خود را با این حقیقت راضی کرده اند که دولتشان هرگز با تحقیر قدرتهای خارجی موافقت نخواهد کرد، چه رسد به تسلیم شدن به آنها.

چهاردهم ژوئیه، پس از اعلام توافق هسته ای ملت ایران جشن گرفتند، از پیام های کوتاه تبریک که برای یکدیگر می فرستادند، پوشش خبری مداوم از توافق هسته ای در تلویزیون، رادیو، اینترنت و روزنامه ها تا جشن های خیابانی در شهرهای بزرگ. ایرانی ها نفس راحتی کشیدند که شاید اوضاع از نظر اقتصادی برای آنها بهتر شود.

هیجان بسیاری از ایرانی ها از توافق هسته ای به معنای ابراز امیدواری بود. این توافق فقط خبر خوبی برای آنها پس از سال ها سختی بود حتی اگر نتایج آن یک شبه مشخص نشود. ورود مقامات اروپایی به تهران چند روز پس از توافق برای تجارت با ایران «جدید»، برای ایرانی ها نشانه آن بود که امیدهایشان بی مورد نبوده است.

در خاتمه این مقاله آمده است این توافق فقط به آمریکا مربوط نمی شود. اگر ایران به این توافق متعهد بماند، بقیه جهان نیز متعهد خواهد ماند و اگر آمریکا این توافق را تصویب نکند، اعتبار و منافع اقتصادی خود را از دست خواهد داد زیرا ایرانی ها با متعهد ماندن به این توافق با جهانی بدون آمریکا تعامل خواهند کرد و در سال ۲۰۱۷ به رئیس جمهوری که به وعده خود به آنها برای زندگی بهتر عمل کرده است، رای خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقیقتا نوشتن این گونه تحلیلها حکایت از گستاخی وبی شرمی آمرکایی دارد وشوربختانه اگر افرادی درایران با این سخنان همراه باشند وبراستی عده ای ساده لوحانه ازاین مثلا توافق خوشحال باشند جای آن دارد که خون گریه باید کرد.وقتی که در خود این نوشته آمده است که مردم ایران "امید"آن دارند که پس از سالها اوضاع زندگی آنها به حالت بهتری تبدیل شود،چندسال تحریم؟!چند سال جنگ؟!چه نوع تحریمهایی؟!ایا درطول جنگ بمب های شیمیایی هم استفاده شده است؟!این بمب ها درکدام کشورها ساخته میشوند؟!این همه سختی که در طول 37 سال به این ملت ومملکت به زبان خودشان تحمیل شده است ازسوی چه کسانی بوده است؟وحالا ما جشن میگیریم که جهان!تصمیم گرفته است پنجه های خون آلودش را از گلوی به خیال خودش نحیف ما بردارد!جای آن است که خون موج زند در دل هر ایرانی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج