۲۳۸۳۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تغییر تاکتیک در صبا جواب داد

اوسانی می گوید برد برابر پدیده را مدیون تلاش بازیکنان باتجربه شان هستند.

ورزش سه: محمد اوسانی در گفت و گویی درباره بازی با پدیده مشهد گفت : این بازی نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر و هماهنگ تر کار کردیم. در دفاع بدون اشتباه بودیم و حامد لک روز خوبش را گذراند. یک تغییر تاکتیک داشتیم نسبت به بازیهای قبل که جواب مثبت داد و توانستیم با دو مهاجم فشار بیشتری به حریف بیاریم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم . البته ما با کار خوب دوتا از بازیکن های با تجربه مان آقای قاضی و بیگ زاده توانستیم موقعیت گل بسازیم وبا ضربه تمام کننده آقای ابراهیمی به گل دست پیدا کنیم تا اولین پیروزیمان را به دست بیاوریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم اندیمشکی صبا همچنین گفت : جمعه عازم اردبیل هستیم تا یک اردوی ده روزه داشته باشیم و بتوانیم در این تعطیلات شرایط جسمانی و تاکتیکی تیم را به اون چیزی که باید باشد برسانیم تا در ادامه مسابقات ، بازیهای چشمگیری به نمایش بگذاریم.

آقای گل مسابقات دانشجویی جهان در ادامه نیز به " ورزش سه " درباره وضعیت خودش گفت : خودم هم مصدومیت جزئی بعد از مسابقات دانشجویان برایم پیش آمد و هنوز هم بعضی اوقات باعث می شود نتوانم در تمرینات کاملا شرکت داشته باشم که با زحمت های دکتر شهاب و دکتر رضایی خیلی اوضاع بهتری دارم و خدا را شکر مشکل تا حدود زیادی رفع شده و امیدوارم بتونم برای تیم و تفکرات آقای دایی مثمر ثمر باشم.آقای دایی و کادر فنی تا اینجا خیلی به من اعتماد کرده اند که ممنون او هستم و امیدوارم بازهم بتوانم جبران کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج