۲۳۸۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فولاد اول ، فولاد آخر؛

وضعیت متفاوت مدعیان اصلی لیگ برتر

۷ تیمی که مدعیان اصلی لیگ برتر به حساب می آیند وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

ورزش سه: ۷ تیم استقلال تهران ، پرسپولیس ، سپاهان ، ذوب آهن ، فولاد ، نفت و تراکتور سازی که مدعیان اصلی لیگ برتر به حساب می آیند وضعیت متفاوتی با یکدیگر دارند و پراکندگیشان از رتبه ی اول تا رتبه ی آخردر جدول دیده می شود.

سپاهان و استقلال تهران توانسته اند همانگونه که ازشان انتظار می رفت نتیجه بگیرند و سپاهان ۱۳ امتیازی است و البته بر صدرجدول تکیه زده ، استقلال با یک بازی کم تر نسبت به تیم های دیگر با ۹ امتیاز سوم جدول است.اما ۵ تیم مدعی دیگر انتظارات را تا کنون برآورده نکرده اند.

ذوب آهن با ۷ امتیاز که ۶ امتیاز آن در برابر استقلال و پرسپولیس گرفته شده بود در جایگاه ۵م قرارگرفته است ، این در حالی است که همه از یحیی ذوب آهن هماهنگ و فوق العاده ی فصل قبل را انتظار دارند.

تراکتور سازی نیز با ۶ امتیاز ۸ م قرار دارد.تراکتور که سربازان زیادی را به خدمت دارد تا کنون تیم هماهنگی نشان نداده است و انتظار می رود با هماهنگی بازیکنان جدید این تیم بتواند نتیجه ی متفاوتی بگیرد.

پرسپولیس ، نفت تهران و فولاد خوزستان سه تیم انتهایی جدول را تشکیل داده اند با این تفاوت که نفت تهران یک بازی عقب افتاده برابر استقلال را در پیش خواهد داشت و می تواند با این برد خود را تا رتبه ی ۸م بالا بکشد و جای تراکتور سازی را بگیرد.

پرسپولیس با برد برابر فولاد خود را کمی بازیافته است تا بتواند در ادامه ی لیگ موفق تر شود و البته به صحبت های برانکو در مورد قهرمانی نزدیک شود.غواتد خوزستان و اسکوچیچ به انتهای جدول چسبیده اند و بردهای پیاپی در هفته ی های بعد تنها می تواند هواداران را از حالا کنونی خارج کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج