جاباما
۲۳۸۵۱۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

راه پله ها حس عجیبی دارند، آن ها محیط عالی را در اختیار شما می گذارند تا زیبا های خانه تان را دو چندان کنید، در این مطلب جذاب همراه ما باشید تا ببینید چگونه راه پله هایتان می تواند تبدیل به فضایی رویایی شود.

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها





وب سایت چیدانه: راه پله ها حس عجیبی دارند، آن ها محیط عالی را در اختیار شما می گذارند تا زیبا های خانه تان را دو چندان کنید، در این مطلب جذاب همراه ما باشید تا ببینید چگونه راه پله هایتان می تواند تبدیل به فضایی رویایی شود.

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

پله ها منبع الهامی برای به اوج رسیدن و کمال گرایی هستند، مظهر رفتن و رسیدنی با شکوه. راه پله ها حس عجیب اما خوبی را به انسان منتقل می کنند، آن ها مسیر های دسترسی به فضاهای مورد نظرمان را هیجان انگیز تر و متفاوت تر می کنند. به ما یادآوری می کنند که بعضی وقت ها برای رسیدن به جایی که می خواهی باید پستی و بلندی های زیادی را طی کنی.

راه پله ها حس عجیبی دارند، آن ها محیط عالی را در اختیار شما می گذارند تا زیبا های خانه تان را دو چندان کنید، به شما اجازه می دهند زیبا ترین نورپردازی ها را داشته باشید یا به راحتی گلدان های زیبایتان را برای شما را نگه می دارند یا خیلی چیزهای دیگر، در این مطلب جذاب ببینید چگونه راه پله هایتان می تواند تبدیل به فضایی رویایی شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

برج جام بانک ملت، ساختمانی رقصان در تهران

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

گاهی اتفاق می افتد که برخی ساختمان ها در میان بافت شهری تبدیل به المان و نشانه ای در خاطر شهروندان می شود. این موضوع زمانی بیشتر به چشم خواهد آمد که این ساختمان دارای ارتفاع بسیار زیاد و طراحی معمارانه باشد. ساختمان برج جام بانک ملت اثر معمار شناخته شده رضا دانشمیر از این دسته ساختمان هاست که به خاطر ارتفاع و طراحی حجم معمارانه آن در میان خیابان شریعتی تهران می درخشد.

این برج در سایتی به متراژ ۴۶۰۰ متر مربع واقع شده است. این پروژه یکی از دو شریان مرکزی و تاریخ این منطقه به حساب می آید. برج جام از محور شمال-جنوب به منطقه شمیران و از شرق در موقعیت قدیمی و سنتی تاریخی تهران مشرف می باشد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

چگونه پلان معماری ساختمان را بخوانیم؟

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

پلان رایج ترین ترسیم معمارانه است. از سازندگان تا معماران، از پیمانکاران تا ناظران، همه ی کسانی که در این حرفه دستی دارند، از پلان (نقشه) استفاده می کنند. دلیلش این است که یک پلان بیشترین اطلاعات را در مورد یک خانه می دهد. از نوع خانه گرفته تا اندازه ی آن، یک پلان مساحت، سازه، الگوی حرکتی، محل درب و پنجره ها، جزییات اتاق ها و اطلاعات بسیار دیگری را در اختیار ما قرار می دهد.

پلان ها در حالی که اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های عملکردی یک خانه در اختیار ما می گذارند، اغلب قادر نیستند حس کلی خانه را نشان دهند و دلیل آن این است که پلان ها بعد سوم ندارند. بنابراین در هنگام دیدن یک پلان به خاطر داشته باشید که شما تنها از یک زاویه دارید خانه را می بینید و برای درک کامل خانه باید زوایای دیگر آن را نیز در نظر بگیرید. در این مطلب به شما می گوییم که یک پلان حاوی چه اطلاعاتی است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

ساخت میز تحریر زیبا از کابیت های قدیمی آشپزخانه

۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها

وقتی شهریور ماه از راه می رسد، دیگه کم کم باید برای شروع مدرسه ها و آماده کردن وسایلی که فکر می کنیم کودکانمون بهش احتیاج دارند، برنامه ریزی کنیم. در این میان شاید برخی از این وسائل را بتوانیم با استفاده از چیزهایی که در منزل داریم، بسازیم.

با این کار هم می توانیم در هزینه هایمان صرفه جویی کنیم هم می توانیم از وسیله های دور ریختنی خانه استفاده ای دوباره کنیم که این کار حس خیلی خوبی به انسان می دهد. قطعا داشتن یک میز تحریر برای هر محصلی در هر سنی لازم است، شما می توانید انواع مختلف میز تحریرها را با قیمت های مختلف در بازار پیدا کنید، اما نظرتان نسبت به درست کردن یک میز تحریر مناسب کودکان کلاس اولی با سلیقه خودتان چیست؟

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج