۲۳۸۵۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جواهر یوونتوس با ۲۰ میلیون یورو در بایرن

روزنامه بیلد آلمان از پیوستن کینگسلی کومان، جواهر یوونتوس به بایرن با رقم ۲۰ میلیون یورو خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه بیلد آلمان، باشگاه بایرن مونیخ با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال کینگسلی کومان مهاجم جوان این تیم ایتالیایی به توافق نهایی رسید و او را با ۲۰ میلیون یورو جذب کرد. این خبری بود که روزنامه بیلد آلمان آن را منتشر کرد.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی از اختلاف زیاد دو باشگاه بر سر قیمت این ستاره جوان فرانسوی سخن به میان آورده بودند اما در نهایت این بایرن بود که رقم پیشنهادی خود را بالا برد و توانست این بازیکن را جذب کند تا خط حمله خود را تقویت کند.

کومان در فصل تابستانی سال قبل به صورت رایگان از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست. او ۲۰ بار در رقابت‌های مختلف پیراهن یووه را بر تن کرد اما نتوانست گلی برای این تیم به ثمر رساند. او شش بار پیراهن تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه را بر تن کرده است و توانسته دو گل به ثمر رساند.

این بازیکن ۱۹ ساله فرانسوی سود بسیار خوبی برای یوونتوس داشت، چرا که بیانکونری‌ها برای جذب او هیچ مبلغی پرداخت نکردند. او همه را به یاد پل پوگبا می‌اندازد؛ دیگر بازیکن فرانسوی یووه که به صورت رایگان از شیاطین سرخ به بیانکونری‌ها پیوست اما الان قیمت او در فصل جابجایی تابستانی به ۸۰ میلیون یورو رسیده است.

کومان هم مانند پوگبا نشان داده است در صورتی که فرصت به او داده شود می‌تواند به مهاجم بزرگ تبدیل شود. بدون شک گواردیولا با وجود ستاره‌هایی همچون گوتسه و لواندوفسکی این بازیکن جوان را در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد. او سومین بازیکن گران قیمت بایرن در فصل جابه جایی سال جاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج