۲۳۸۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باند سارقان وحشت متلاشی شد

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از انهدام باند پنج نفره سارقان منازل كه با شناسايي ويلاهاي پراكنده و با بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت مي‌كردند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از انهدام باند پنج نفره سارقان منازل كه با شناسايي ويلاهاي پراكنده و با بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت مي‌كردند، خبر داد.

سرهنگ اصلان با بيان اينكه ماموران انتظامي پاسگاه زركان شهرستان شهريار در حين گشت‌زني در سطح شهر به فردي به نام «فردين» مظنون و وي را دستگير كردند، گفت: متهم در بازجويي‌هاي اوليه به سرقت منزل اعتراف و سارق براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي منتقل شد.

وي افزود: با ارجاع پرونده سرقت به پليس آگاهي كارآگاهان تحقيقات خود را از متهم دستگيرشده آغاز كرده و «فردين» در بازجويي‌ها،‌ پرده از راز سرقت‌هاي منزل در سطح شهرستان شهريار، رضي‌آباد و زركان برملاء كرد و مشخص شد متهم با همدستي چهارنفر ديگر با تشكيل باند اقدام به سرقت منازل مي‌كرده است.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با بيان اينكه با اطلاعات به دست آمده، ماموران پليس آگاهي پس از شناسايي محل تجمع اعضاي باند سارقان در يك عمليات غافلگيرانه چهارعضو باند سرقت منازل به نام «رحيم»، «امير»، «سيروس» و «پرويز» را در زيرزمين منزلي در رضي‌آباد شهريار دستگير كردند، گفت: اعضاي اين باند در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كردند كه پس از شناسايي منازلي كه در مناطق خلوت قرار داشته يا با شناسايي ويلاهاي پراكنده در ساعات پاياني شب با گماردن فرد به عنوان نگهبان در محل سرقت وارد ساختمان شده و با ارعاب و تهديد و بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت طلا و وجوه نقد آنان مي‌كردند.

وي با بيان اينكه سارقان در بازجويي پليس به ۱۲ فقره سرقت به عنف و يك فقره سرقت احشام در شهرهاي شهريار، رضي‌آباد و زركان اعتراف كردند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج