۲۳۸۵۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشانی: با کار کی‌روش آچمز شدیم

مدیر تیم ملی امید ایران گفت: اگر کی‌روش زودتر اعلام کند، ما حتی ۵۰ بازیکن تیم امید را هم در اختیارش قرار می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: حبیب کاشانی در خصوص وضعیت بازیکنان دعوت شده امید به تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: قطعا برای ما هم اولویت تیم ملی بزرگسالان است اما منتظر هماهنگی‌های بیشتر از سوی فدراسیون هستیم چون اکنون کار از دست کی‌روش و خاکپور خارج شده است. ما از اسلامیان، اسدی و کفاشیان می‌خواهیم که جلسه‌ای بگذارند تا این مشکلات حل شود.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم اردوی خارج از کشور داشته باشیم باید از مدت‌ها قبل کارهای مربوط به ویزا را انجام دهیم تا بتوانیم مقدمات سفر را فراهم کنیم و وقتی تقاضای ویزا می‌کنیم ۱۴ روز طول می‌کشد تا مقدمات سفر فراهم شود. به همین دلیل پیدا کردن بازیکن جایگزین غیرممکن است.

کاشانی ادامه داد: ما از قبل چون می‌دانستیم آزمون،‌جهانبخش و ترابی ممکن است به تیم ملی دعوت شوند جایگزین آنها را انتخاب کردیم اما اینکه یک دفعه علی کریمی هم به تیم ملی دعوت می‌شود واقعا پیدا کردن جایگزین و گرفتن ویزا راحت نیست و وقتی هم ابزار لازم در اختیار سرمربی نباشد نمی‌توانیم در آینده از او سؤال کنیم که به چه دلیلی نتیجه نگرفته است. هر مربی بخواهد تفکراتش را در تیم حاکم کند نیاز به ابزار دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که مگر انتخاب بازیکنان و تعیین اردو برنامه‌ای از قبل تعیین شده نبوده پس چرا این ناهماهنگی به وجود آمد،‌گفت: قطعا ما از قبل برنامه‌های خود را در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون قرار دادیم تا خسارتی به کسی و باشگاهی وارد نشود.

کاشانی در جواب این پرسش که به نظر می‌رسد فدراسیون در ایجاد هماهنگی کم‌کاری کرده است، تاکید کرد: من معتقدم که فدراسیون فوتبال می‌توانست حداقل کاری که انجام دهد جلسه مشترکی بین خاکپور و کی‌روش برگزار کند. از نظر ما هم اولویت با منافع ملی است چون تیم ملی اکنون بازی رسمی دارد اما اردوی ما دوستانه است. حرف ما این است چون از قبل ویزا گرفته‌ایم و با مشکلات زیادی توانسته‌ایم این اردو را در نظر بگیریم بهتر بود که از قبل این هماهنگی باشد.

وی ادامه داد: من برای اینکه بتوانم ویزای این بازیکنان را بگیرم از مربیان و مدیران تیم‌های باشگاهی‌شان خواهش کردم یک روز این بازیکنان به تهران بیایند و کارهایشان انجام شود و وقتی یکدفعه یک بازیکن ما اینطور می‌شود آچمز می‌شویم و همه این مربوط می شود به اینکه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار کند تا ما بدانیم روی چه بازیکنانی حساب کنیم. من هم باید در آینده به رسانه‌ها پاسخگو باشم و اگر بدانیم کی‌روش روی چه بازیکنانی نظر دارد سراغ جایگزین آنها برویم.

کاشانی ادامه داد: در هر صورت فعلا که این بازیکنان را نداریم و من امروز پاسپورت علی کریمی را تحویل تیم ملی می‌دهم چون اولویت ما هم تیم ملی است.

کاشانی درخصوص اینکه ظاهرا پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم به بازیکنان ملی‌پوش امیدش تاکید کرد که باید ۱۵ شهریور در تمرین استقلال حاضر شوند، گفت: در این خصوص قطعا خود فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد چون ما از قبل همه این هماهنگی‌ها را انجام دادیم. حتی خود آقای کفاشیان ۱۵ شهریور به هلند می‌آید و در آنجا دیداری دارد. این سفر از قبل تنظیم شده و حالا اگر مظلومی سؤالی دارد می‌تواند از فدراسیون بپرسد. ما حتی برای اینکه روی قولمان باشیم و بازیکنان امید را به موقع به تهران برگردانیم سفرمان را تغییر دادیم و از دوسلدورف به تهران بازمی‌گردیم.

کاشانی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف با کی‌روش چه می‌شود، گفت: ما ۵۰ بازیکن ثبت نام کرده‌ایم که یکی از یکی تواناتر هستند. البته این ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان شاکله اصلی ما را تشکیل می‌دهند اما اگر بدانیم از قبل چه کسانی را در اردوی خود نداریم می‌توانیم به موقع بازیکنان جایگزین را انتخاب کنیم. ما در داخل کشورمان استعدادهای بیشماری داریم.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سؤال که چرا با توجه به حساسیت کی‌روش تیم ملی امید قید بازیکنان مورد علاقه کی‌روش را نمی‌زند تا دچار این ناهماهنگی‌ها نشود،‌گفت: به نظرم همه چیز با جلسه حل می‌شود. استعداد ما بیش از ۵۰ نفر است. حرف ما این است که در زمان خاص خودش این هماهنگی‌ها ایجاد شود اصلا کی‌روش بگوید روی همه ۵۰ بازیکن نظر دارد. ما می‌رویم دوباره استعدادیابی می‌کنیم یا در نهایت آقای کفاشیان مسئولیت تیم امید را هم به کی‌روش بدهد که اتفاقا مشکلی نیست و خیلی هم خوب است و خیالمان راحت می‌شود اما اینکه دقیقه ۹۰ به شما بگویند چند بازیکن را نداری مشکل‌ساز است. ما خیلی هم خوشحالیم که بازیکنان تیم امید توسط کی‌روش دیده‌ شده‌اند و به تیم ملی رسیده‌اند. همه بحث ما مربوط به وقت است. روی پیراهن تیم امید هم پرچم ایران است و همانقدر که مردم می‌خواهند تیم ملی را در جام جهانی ببینند می‌خواهند تیم امید هم به المپیک راه پیدا کند.

کاشانی در پایان گفت: قرار است تیم امید به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کند پس وقتی قرار است وارد چنین مسابقاتی شویم باید سابقه حضورمان هم در مسابقات را در نظر بگیریم و چه خوب است که این هماهنگی باشد تا ما با ابزار لازم وارد این مسابقات شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج