جاباما
۲۳۸۶۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احتمال پرداخت وام ۸۰ میلیونی به مجردها

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به بررسی پیشنهاد بانک مسکن برای تغییر شرایط اعطای تسهیلات وام مسکن ۸۰ میلیون تومانی در بانک مرکزی، گفت: حذف شرط تأهل و مشمول شدن افراد ۱۸ سال به بالا از محورهای این پیشنهاد است.

خبرگزاری فارس: سید علی اصغر میرمحمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به پیشنهاد بانک مسکن برای حذف شرط تاهل در ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی مسکن، اظهارداشت: این درخواست بعد از بررسی در بخش اعتباری و اقتصادی بانک مرکزی به کمیسیون اعتباری ارائه خواهد شد.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط سنی هم برای تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی در نظر گرفته خواهد شد، گفت: بانک مسکن پیشنهاد کرده که متقاضی حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

توافق برای پرداخت تسهیلات بافت فرسوده/ بانک‌ها تمایلی به پرداخت وام ۶۰ میلیونی ندارند

وی درخصوص وام ۵۰ و ۶۰ میلیون تومانی خرید مسکن، اظهارداشت: جلسات متعددی با بانک‌ها داشته‌ایم؛ بانک‌های خصوصی به دلیل دوره زیاد بازپرداخت (۱۲ سال) و نرخ سود ۲۱ درصد، تمایلی به پرداخت این تسهیلات ندارند.

محمد صادقی با بیان اینکه به بانک‌ها تاکید کردیم این مصوبه هیات وزیران است و باید اجرا شود، تصریح کرد: با جلساتی که با مدیران عامل بانک‌های دولتی و اصل چهل و چهاری داشتیم، اعطای تسهیلات خرید مسکن و نوسازی بافت‌های فرسوده مورد توافق قرار گرفت و هم‌اکنون در این بانک‌ها این تسهیلات پرداخت می‌شود، اما سرعت اعطای آن پایین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج