جاباما
۲۳۸۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

زرینچه: درگیری مجیدی و عزیزی صحت ندارد

بازیکن تیم ستارگان ایران تاکید کرد که بین فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی درگیری لفظی بوجود نیامده است.

خبرگزاری تسنیم: جواد زرینچه درباره دیدار روز گذشته ستارگان ایران و ستارگان جهان که با برتری ۳ بر صفر ستارگان جهان به پایان رسید، اظهار داشت: مهمترین موضوع این دیدار مسئله معنوی آن بود که به نفع بیماران ام‌ اس برگزار شد. بازیکنان بزرگ دنیا آمده بودند و در مجموع در روزی که ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: تنها تفاوت ستارگان ایران با ستارگان جهان مسئله بدنی بود. آنها نشان دادند که پس از بازنشستگی هم حرفه‌ای زندگی می‌کنند و اضافه وزن ندارند. ستارگان جهان بازیکنان باهوشی بودند، اما در نیمه دوم توپی روی دروازه ما نیامد و اگر کمی تمرین می‌کردیم، عملکردمان بهتر از روز گذشته بود.

بازیکن تیم ستارگان ایران در مورد احساس خودش هم گفت: باتوجه به اینکه به یکباره دور هم جمع می‌شویم تا بازی کنیم، کمی اذیت می‌شوم. ضمن اینکه عدم هماهنگی و اضافه وزن بازیکنان باعث شد که نتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. باید تشکیلات این مسئله بهتر باشد تا بازیکنان به لحاظ بدنی آماده مسابقه باشند.

زرینچه در خصوص درگیری لفظی فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. فرهاد بین دو نیمه کنار من نشسته بود و حرفی پیش نیامد. خداداد مثالی در جمع زد، ولی مسئله خاصی نبود. مجیدی و عزیزی با هم صحبتی نکردند که این حرف‌ها مطرح شده است.

وی درباره اینکه علیرضا منصوریان، مجید نامجو مطلق و فرهاد مجیدی با شماره هفت به میدان رفته بودند، گفت: این مسئله عیبی ندارد و مهم این است همه دور هم باشند.

بازیکن تیم ستارگان در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان، مجیدی و نوازی با هم قهر بودند، عنوان کرد: چرا باید با هم قهر باشند؟ نمی‌دانم به چه دلیلی این صحبت‌ها مطرح می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Utopia

      اینم یه شایعه و شانتاژ خبری دیگه!!

      یکی دو روز قبل تیتر زده بودید "دو شایعه درباره غیبت فرهاد مجیدی" که مربوط به بازی ستارگان بود که شایعه دوم این بود که: مجیدی با زرینچه مشکل دارد..

      الان خود زرینچه داره میگه مجیدی بین دو نیمه کنارش نشسته بود..

      کلا و اساسا شما دروغ نگید و شایعه پردازی نکنید اموراتتون نمیگذره و باید تخته کنید دوکون رو..

      اینم مث بقیه منتشر نکن چون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج