۲۳۸۶۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گرشاسبی: تغییر برانکو اصلا مطرح نبود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید تغییر برانکو به هیچ عنوان مطرح نبوده است و دلیل تاخیر در انتخاب اسپانسر پرسپولیس این است که قداست باشگاه حفظ شود.

خبرگزاری ایسنا: حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران درباره اسپانسر پرسپولیس بیان کرد: اولا این سوال را باید از طاهری پرسید، عبدی نیز سخنگوی باشگاه است اما آن چیزی که در حال حاضر وجود دارد این است که باشگاه به شدت به دنبال اسپانسر است اما نه به هر قیمتی. اسپانسر باید از لحاظ وجهه اجتماعی در شأن پرسپولیس باشد، مسائل حاشیه‌ای نداشته باشد و برای ما قداست باشگاه پرسپولیس در اولویت قرار دارد. پیشنهادهای خوبی به ما شده اما نه به هر قیمتی یا به خاطر پول بخواهیم آن را واگذار کنیم. ما به دنبال این هستیم که تمام موازین، مسائل رعایت شود و تاخیر در انتخاب اسپانسر هم به همین دلیل است. همان طور که گفتم قداست پرسپولیس در بخش اسپانسر اولویت ما است. با توجه به پیشنهادهایی که شده در هیات مدیر درباره هر کدام به جمع‌بندی برسیم اعلام می‌شود و قرار شده در جلسه آتی هیات مدیره که هنوز زمان آن را اعلام نکرده‌اند و فکر می‌کنم طی دو، سه روز آینده باشد این اتفاق رخ دهد.

گرشاسبی درباره صحبت‌های وزیر مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس و استقلال وضعیت مالی خوبی دارند گفت: تیم‌های دیگر هرچقدر هم از قرارداد بازیکنان‌شان باقی مانده باشد هیچ حساسیتی وجود ندارد زیرا آن‌ها مانند پرسپولیس آنقدر طرفدار ندارند. متاسفانه تعدادی از افراد که از قبل دستی در کار داشتند، ناخواسته دخالت‌هایی می‌کنند و نقطه نظراتی دارند که به نفع باشگاه و تیم نیست. همه ما و همچنین وزیر دغدغه این را داریم که هرچه زودتر تکلیف اسپانسر مشخص شود. در مورد بدهی‌ها نیز ۷۰-۸۰ میلیارد بدهی از گذشته بر روی دوش باشگاه سنگینی می‌کند و همین موضوع باعث شده هر روز چند طلبکار بیایند و وقت همه را بگیرند که البته حق هم دارند و آن‌ها به باشگاه اعتماد کرده‌اند اما باید بررسی شود و همچنین پول بیاید و طبق قانون اجازه نداریم تعهدی ایجاد کنیم که در توان ما نیست و نباید کاری کنیم که کوهی از بدهی‌ها برای نفرات بعدی باقی بماند و در واقع زمانی که می‌خواهیم صحنه را ترک کنیم نباید به این شکل باشیم که بدهی‌های غیر منطقی را بگذاریم. به نظر شما ۷۰-۸۰ میلیارد بدهی برای باشگاهی مثل پرسپولیس که در رشته‌های دیگر نیز کار نمی‌کند منطقی است؟ این رقم انباشت بدهی کمر تیم را خم می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که کنار گذاشتن طاهری از صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان به دلیل برداشت ۳ میلیارد بوده است یا خیر گفت: چنین چیزی نیست. هر کسی که به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود، بعد از سه، چهار ماه باید تعیین تکلیف شود. در صندوق حمایت از ورزشکاران حجم کار بسیار بالا بود. مدیرعاملی باشگاه هم که شرایط خود را دارد و مدیرعامل باید شب و روز کار کند بنابراین منطقی و انصاف نبود که فشار بر روی یک نفر باشد و رفتن از صندوق ربطی به این مسائل ندارد.

گرشاسبی درباره اینکه در جلسه هیات مدیره بحث تغییر برانکو مطرح بوده است تصریح کرد: اصلا و ابدا بحث تغییر برانکو را نداشتیم. شما کدام بازی پرسپولیس را دیدید که بد بوده باشد. پرسپولیس هر بازی بهتر جلو می‌رفت. ما در مقابل یکی از تیم‌هایی که نمی‌خواهم اسمش را بگویم ۱۱ گل صد در صد را نتوانستیم وارد دروازه کنیم. اتفاقاتی که به وجود آمد و اتفاقات داوری هم جزو بازی است و نمی‌گوییم عمدی در کار بوده است.

وی همچنین افزود: برخی از بازیکنان پرسپولیس اگر بتوانند از دانش فنی برانکو به خوبی استفاده کنند، شاهد رشد خودشان خواهند بود و بهتر شکوفا می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه گفته بوده به دنبال گرفتن حق پرسپولیس در بحث مسائلی داوری است، گفت: من نه به عنوان هیات مدیره بلکه به عنوان مدیرکل ورزش استان تهران برای حق تمام تیم‌های تهرانی کوتاه نمی‌آیم. من اصلا دوست نداشتم فغانی که خودش تهرانی است محروم شود اما حق و حقوق همه تیم‌های تهرانی را از تمامی رشته‌ها پیگیری می‌کنم. در خوزستان هم که بودم چنین روحیه‌ای داشتم و نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس دیگر از لیست واگذاری خارج شده است و گفته می‌شود ابلاغ آن نیز توسط وزیر ارسال شده است گفت: من چیزی ندیدم و باید از طاهری پرسید. البته چیزی که تصویب می‌شود تا مکتوب نباشد، قابل اجرا نیست و هنوز نامه‌ای نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج