۲۳۸۶۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خوروش: حاج‌صفی به تیم آلمانی پیوست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه رسمی از اتریش برای سپاهان نیامده است. ملاک دعوت نامه است. نه می‌توانیم بگوییم رفتن مهدی شریفی جدی است نه می‌توانیم بگوییم جدی نیست. به هر حال صحبت‌هایی شده است.

خبرگزاری ایسنا: رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان، اظهارکرد: از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را در ورزشگاه جروکان از سر می‌گیریم. تمام بازیکنان حضور خواهند داشت و با جدیت به تمرین خواهند پرداخت. شرایط خیلی خوبی داریم و هیچ مشکلی نداریم و مطمئن باشید از این هم که الان هستیم بهتر خواهیم شد.

وی افزود: احسان حاج صفی دیگر با سپاهان نیست و به یکی از تیم‌های آلمان پیوسته است. هنوز نمی‌دانیم به چه تیمی رفته است و اعلام کرده‌اند فعلا اسم باشگاه اعلام نشود تا مذاکرات حاج صفی نهایی شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در باره مهدی شریفی، گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه رسمی از اتریش برای سپاهان نیامده است. ملاک دعوت نامه است. نه می‌توانیم بگوییم رفتن مهدی شریفی جدی است نه می‌توانیم بگوییم جدی نیست. به هر حال صحبت‌هایی شده است.

خوروش تصریح‌کرد: در بازی با سایپا سپاهان با کیفیت‌تر بازی کرد و احسان حاج صفی در آخرین بازی خود برای سپاهان، دِین خود را به این تیم ادا کرد و با زدن ۲ گل نشان داد که یک سپاهانی اصیل است و هیچ ترسی از مصدومیت ندارد که رفتنش به اروپا را لغو کند.

وی در باره نویدکیا گفت: ما هم در روزنامه‌ها خوانده‌ایم که نویدکیا قرار است به سپاهان بازگردد و هیچ خبر رسمی دیگری نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان‌کرد: بدون شک در ادامه لیگ بازی‌ها سخت‌تر می‌شود بنابراین باید در این ۳ هفته تعطیلی نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج