جاباما
۲۳۸۷۰۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اعدام تنها به جرم استفاده از واژه داعش!

گروه تروریستی_تکفیری داعش در ادامه اقدامات جنایت‌کارانه خود و صدور احکام عجیب و بسیار سختگیرانه، این بار برای استفاده از واژه «داعش» مجازات اعدام را برای خاطیان تعیین کرده است.

خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی_تکفیری داعش در ادامه اقدامات جنایت‌کارانه خود و صدور احکام عجیب و بسیار سختگیرانه، این بار برای استفاده از واژه «داعش» مجازات اعدام را برای خاطیان تعیین کرده است.

یک منبع محلی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که داعش به تازگی مرتکب جنایتی زشت دیگری شده و یک نگهبان ساده مدرسه‌ ابتدایی را تنها به جرم استفاده از لفظ «داعش» ابتدا بازداشت و پس از شکنجه با صدور حکمی وی را در میان انتقاد و نارضایتی ساکنان منطقه، با شلیک گلوله اعدام کرد.

این منبع محلی در توضیح این اتفاق گفت: یکی از فرماندهان داعش که به عنوان مامور بازپرسی این گروه شناخته می‌شود و تابعیتی مراکشی دارد حین گشت زنی در برخی از روستاهای اطراف شهرستان الشرقاط، در شمال استان صلاح الدین کودک پنج ساله‌ای را که در نزدیکی خانه‌شان مشغول جمع آوری هیزم بود، مورد بازجویی قرار داد.

این منبع ادامه داد: این عضو داعش نظر کودک خردسال را درباره داعش پرسید و این کودک پاسخ داد که پدرش به آنان ناسزا می‌گوید و آنان را داعشی می‌خواند. وی نیز فورا پدر این کودک را که یک نگهبان ساده مدرسه ابتدایی بود بازداشت و شکنجه کرد و سپس قاضی آنها حکم اعدام به ضرب گلوله را در میان انتقاد و نارضایتی مردم صادر کرد.

پیش از این داعش کفتربازی را در عراق جرم اعلام کرده و مجازات‌های سنگینی از جمله جریمه نقدی، زندان و شلاق را برای خاطیان در نظر گرفته بود.

حتی این گروه افراطی احکام عجیبی را برای طرفداران موسیقی و فوتبال صادر و پوشیدن لباس باشگاه‌های فوتبال اروپا و نیز گوش دادن به موسیقی را ممنوع اعلام کرده و مجازات ۸۰ ضربه شلاق برای خاطیان در نظر گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Utopia

      اون وقت خودشون به خودشون چی میگن که بخاطر این واژه میگید آدم میکشن؟!!

      خودتون توی مطلب آوردید:
      این عضو "داعش" نظر کودک خردسال را درباره "داعش" پرسید...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nazi

      اینا دیوونن به مولا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج