۲۳۸۷۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار: می‌خواهم با بارسلونا تاریخ‌‌ساز شوم

مهاجم برزیلی تیم آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا می‌گوید که می‌خواهد به تیمش برای تکرار افتخارات فصل گذشته و ثبت رکوردهایی جدید در تاریخ باشگاه کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: نیمار که فصل گذشته جزو مهره‌های کلیدی تیم فوتبال بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی در لالیگا، لیگ‌قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا بود، درباره اهدافی که برای خود در فصل جدید فوتبال اروپا در نظر گرفته است، گفت: من می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم. صرف‌نظر از کارهایی که خودم در این فصل انجام خواهم داد، امیدوارم که فصل جدید برای بارسلونا داستانی زیبا و پر از موفقیت‌ را رقم بزند و علاوه بر موفقیت‌های تیمی، موفقیت‌های انفرادی هم کسب کنیم.

نیمار ۲۳ ساله که در یک مراسم تبلیغاتی برای اسپانسر خود، شرکت نایکی با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که بزرگترین نگرانی‌اش در این فصل چیست، اظهار داشت: نمی‌دانم بزرگترین ترس من چیست. همیشه سعی کرده‌ام که از چیزی نترسم. فقط تلاش می‌کنم که کارم را درست انجام دهم و از آن راضی باشم. حرف زدن درباره خودم برای من کار سختی اما فکر می‌کنم که فردی خوشحال هستم که عاشق خانواده‌اش، فرزندش، دوستانش و محبوبانش است. من همچنین همیشه تلاش می‌کنم که نه تنها در زمین بازی بلکه خارج از آن از زندگی‌ام لذت ببرم.

نیمار ادامه داد: والدین من بزگترین افراد الهام‌بخش زندگی‌ام هستند. آنها کسانی هستند همیشه الگوی خودم قرار خواهم داد و به خاطر چیزهایی که به من آموخته‌اند، قدردان‌شان خواهم بود. البته من هنوز هم دارم از آنها درس می‌گیرم. خارج از زمین بازی هم من کسی هستم که ۲۴ ساعت روز دارد به فوتبال فکر می‌کند. قبل از هر بازی بعد از پوشیدن لباس‌هایم و گرم کردن، از خدا می‌خواهم کمکم کند.

نیمار به دلیل ابتلا به بیماری یرقان اولین بازی این فصل بارسلونا را در لالیگا از دست داد اما با برطرف شدن این بیماری امشب در بازی خانگی تیمش برابر مالاگا می‌تواند به میدان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج