جاباما
۲۳۸۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی: امیدوارم روزی خادم امام رضا شوم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم روزی بتوانم به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) به زائران خدمت کنم.

خبرگزاری فارس: علی کریمی که امروز برای بازدید از آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش راهی مشهد شده است، در خصوص حضورش در این آسایشگاه گفت: اینجا آمده‌ام تا بتوانم کار خیری انجام بدهم. دوستانم هم به من لطف داشتند و قرار است یک خودروی پیکان بدهند تا آن را به فروش برسانیم و درآمد حاصل از آن را به آسایشگاه فیاض‌بخش هدیه کنیم.

وی در مورد اینکه علاقمند هست به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) انتخاب شود، اظهار داشت: این مسئله برای هر فردی افتخار است که بتواند روزی خادم حرم امام رضا (ع) شود. من البته تا الان این افتخار را نداشتم و این توفیق نصیب من نشده و امیدوارم روزی بتوانم در حرم امام رضا به زائران خدمت کنم.

وی در مورد بازی روز گذشته تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و تماشاگران زیادی هم به استادیوم آمدند. البته شاید نتیجه دلچسب نبود اما تماشاگران از انجام این بازی راضی بودند. بازیکنان بزرگی در تیم منتخب جهان بازی می‌کردند که بازی برابر آنها افتخار بود. البته ما در این بازی چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر در این بازی یک گل می‌زدیم بازی جذاب‌تری هم شاهد بودیم.

کریمی در مورد لایی انداختن یکی از بازیکنان تیم ستارگان ایران به یکی از بازیکنان ستارگان جهان اظهار داشت: تا آن موقع که ما فوتبال بازی می‌کردیم می‌دانستیم کسی که لایی می‌زند باید از آن بازیکن هم عبور کند حالا اگر دوستان دوست دارند با این شرایط خوشحال شوند برایم فرق ندارد و اگر با این لایی زدن خوشحال می‌شوند بگذارید خوشحال شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای سرخ‌پوشان افزود: شرایط پرسپولیس شرایط خیلی خوبی است و در بازی با ذوب‌آهن دیدید که چندین موقعیت خوب هم داشتند اما نتوانستند به گل برسند. با این شرایط من فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از شانس‌های قهرمانی است.

کریمی در مورد این اظهارنظر که گفته بود برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است و این صحبت او آیا کنایه‌ای به سایر مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران بوده یا نه،‌تصریح کرد: این حرف نظر من بوده و به بقیه مسائل کاری ندارم. چرا باید حرف من به دیگران بربخورد؟ آن چیزی که طبق آمار موجود است این است که برانکو عملکرد موفقی داشته و توانست تیم ملی را به مقام سومی جام ملت‌ها برساند. در نیمه نهایی جام ملت ها و در بازی با چین با ناداوری باختیم و به رده بندی رفتیم و سوم شدیم همچنین با هدایت او بدون دغدغه به جام جهانی رفتیم. من فقط نظرم را گفتم آنهم در حالی که از نظر آماری برانکو عملکرد خوبی داشته است و اگر غیر از این است بگویند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج