۲۳۸۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس: در توانایی رونالدو شکی نیست

سرمربی اسپانیایی رئال‌ مادرید با تمجید از شاگردانش به خاطر برد قاطعانه برابر بتیس، نگرانی به خاطر ناکامی رونالدو در گلزنی را بی‌مورد دانست.

خبرگزاری تسنیم: رافائل بنیتس پس از پیروزی خانگی ۵ بر صفر برابر رئال بتیس در هفته دوم لالیگا گفت که از عملکرد تیمش راضی است و به تمجید از شاگردانش پرداخت.

بنیتس در خصوص نکات مثبت و منفی این بازی اظهار داشت: نقطه مثبت بازی این بود که سوای پنج دقیقه ابتدایی، تیم هجومی، جنگنده و سوار بر بازی نشان داد. نکات منفی؟ دو یا سه بار توپ لو دادن و آن پنالتی که به حریف تقدیم کردیم با این حال تعداد نکات مثبت بازی‌مان به مراتب بیشتر از نکات منفی‌اش بود.

بنیتس در تحلیل روند بازی نیز گفت: زمانی که بازیکنانم خوب بازی می‌کنند، دیگر لازم نیست که من چیزی به آنها بگویم. در این عصر که همه چیز شبکه‌های اجتماعی و از این قبیل چیزها شده است، بازیکنان فقط باید تمرکزشان را حفظ کنند. من دوست دارم ببینم که کیلور ناواس در تمام بازی‌های ما عملکردی شبیه آن چیزی که در این بازی داشت را به نمایش بگذارد اما ترجیح می‌دهم که ببینم مهاجمانم در کانون توجه قرار بگیرند.

سرمربی کهکشانی در پاسخ به این سؤال که از کدام یک از پنج گل تیمش بیشتر لذت برده است، تأکید کرد: هر وقت که یکی از اعضای تیمم گل بزند، من خوشحال می‌شوم.

سرمربی پیشین ناپولی درباره برنامه بازی رئال‌مادرید عنوان کرد: من دارم تلاش می‌کنم در آزادی که به بازیکنان هجومی‌ام در یک سوم دفاعی زمین حریف می‌دهم، تعادل برقرار کنم. تیم دارد خوب حمله و در عین حال خوب دفاع می‌کند.

مصدومیت مودریچ موضوع دیگری بود که رافا به آن اشاره داشت. او گفت: جای نگرانی نیست. پای او فقط پیچ خورده است. او کمی درد داشت اما توانست به بازی‌اش ادامه دهد. تعویض‌های‌مان را برای محافظت از بازیکنان ترکیب اصلی انجام دادیم نه به خاطر آنکه نیازی به انجام آنها داشتیم. به این ترتیب من می‌توانم به دیگر بازیکنان تیمم هم فرصت بازی بدهم.

بنیتس در تمجید از خامس رودریگس که دو گل از پنج گل رئال‌ مادرید را زد هم اظهار داشت: او دیرتر از بقیه به ما ملحق شد. هیچ داستانی هم درباره او وجود ندارد. او هنوز باید خودش را با ریتم بازی تیم هماهنگ کند. کسی در توانایی‌های او شک ندارد. زمانی که آماده باشد به میدان می‌رود.

آیا کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی رئال‌ در این تیم می‌ماند؟ این سؤالی بود که بنیتس با خنده و اینگونه به آن پاسخ داد: جواب من در چند هفته اخیر درباره سه دروازه‌بان‌مان چه بوده است؟ من از هر سه آنها راضی هستم و فقط می‌خواهم از این پیروزی ۵ بر صفر لذت ببرم. من از تمام بازیکنانم راضی‌ام، واقعاً راضی‌ام.

بنیتس درباره رونالدو و تداوم روند ناکامی او برای گلزنی در فصل جدید هم تأکید کرد: او کسی که بیشترین تعداد شوت را به سمت دروازه رقبا داشته است و در این بازی هم مانند بازی قبل برابر خیخون او بیشتر از همه شوت کرد که این نکته مثبتی است. هیچ کسی به توانایی‌های او شک ندارد. او در ادامه فصل گل‌های فراوانی برای ما خواهد زد و موقعیت‌های زیادی خواهد ساخت.

دومین بازی بدون گل خورده رئال‌‌مادرید نیز آخرین موضوعی بود که سرمربی پیشین لیورپول به آن اشاره داشت و عنوان کرد: چیزی که مرا بیشتر خوشحال کرد، زدن پنج گل بود. بعد از آن چیزی که یک مربی می‌خواهد بسته ماندن دروازه‌اش است. ما فقط دو سه بار تمرکز‌مان را از دست دادیم. چیزی که بیش از همه مرا خوشحال می‌کند، تلاش تیم برای موقعیت‌سازی مقابل دروازه حریف است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج