جاباما
۲۳۸۹۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: برانکو می‌تواند شرایط را عوض کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه اولویت این تیم حل مشکل دو بازیکن برزیلی است، گفت: وقتی احسان حاج‌صفی بحث حضورش در تیم آلمانی را مطرح کرد مقابل او تسلیم شدم.

خبرگزاری مهر: حسین فرکی درباره برنامه‌های سپاهان برای تعطیلات لیگ برتر با بیان مطالب فوق اظهار کرد: این اولین وقفه در پانزدهمین دوره لیگ برتر است که به خاطر برنامه‌های تیم ملی و تیم امید ایجاد شده است. ما در پنج هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم و با توجه به شرایط مشکلاتی که داریم این وقفه در لیگ به نفع ماست. البته شاید این تعطیلی ما را از روند مسابقه دور کند ولی فرصتی پیش آمد تا به بازیکنان استراحت بدهیم. با توجه به اینکه امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم باید دقت کنیم تا به مشکل نخوریم.

استارت تمرینات از امروز

وی افزود: بعد از بازی با سایپا چهار روز به بازیکنان فرصت دادیم و از امروز تمرینات را استارت می‌زنیم. برنامه جام حذفی هم که اعلام شد و ما باید اجبارا در این جام هم به میدان برویم.

اعتراضی به جام حذفی نداریم

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سئوال که «آیا همانند باشگاه پرسپولیس به برگزاری جام حذفی در شرایط فعلی اعتراض دارید یا خیر؟» گفت: خیر ما اعتراضی به این موضوع نداریم. این برنامه‌ای است که از قبل اعلام شده است. دو فصل است که سپاهان در جام حذفی مقابل تیم‌های دسته اولی حذف می‌شود و امسال امیدواریم این اتفاق دیگر تکرار نشود و در این جام هم مدعی باشیم.

امیدوارم نویدکیا برگردد

فرکی درباره دغدغه‌هایش در تیم سپاهان خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایمان مسائلی از جمله شرایط «پریرا» و «پادوانی» دو بازیکن برزیلی، رفتن احسان حاج صفی از سپاهان، نبود ملی پوشان و غیبت محرم نویدکیا است. امیدواریم نویدکیا برگردد. من صحبتی با این بازیکن نداشته‌ام و اطلاعی از شرایطش ندارم ولی امیدوارم که به تیم اضافه شود.

مقابل حاج صفی تسلیم شدم

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر جدایی احسان حاج صفی از سپاهان و احساسش از این اتفاق، یادآور شد: وقتی احسان پیشنهاد خارجی‌اش را با من در میان گذاشت، اول از همه به خودش فکر کردم و اینکه دوست دارد این اتفاق بیافتد. من مقابل احسان تسلیم شدم چون بازیکن بسیار خوبی است و دوست دارم بازی در اروپا را تجربه کند و یک روز هم در سطح اول اروپا توپ بزند. او با همین هدف به اروپا رفته و اعتماد به نفس لازم را هم دارد.

تا پایان هفته از بازیکنان برزیلی خبر می‌دهند

سرمربی سپاهان در خصوص آخرین وضعیت مشکل بازیکنان برزیلی این تیم، تاکید کرد: برای حل این مشکل وکیل گرفته‌ایم. خودم شخصا امروز با وکیل آنها صحبت کردم که در حال طی شدن مراحل قانونی است. قرار شده است تا پایان هفته خبری از این دو بازیکن به ما بدهند.

نبود پریرا و پادوانی برایمان مشکل‌ساز می‌شود

فرکی افزود: ما روی پریرا و پادوانی حساب کرده‌ایم. یک مقدار صبر و حوصله زیادی به خرج می‌دهیم و خدا هم به ما تا الان لطف داشته است ولی غیبت این دو بازیکن در ادامه برایمان مشکل‌ساز می‌شود. ما در ادامه لیگ کار سختی در پیش داریم و بودن پریرا و پادوانی برایمان در اولویت است.

شروع ما رویایی بوده ولی رویایی فکر نمی‌کنم

وی در ادامه درباره شروع رویایی سپاهان در لیگ برتر و کسب ۱۳ امتیاز از پنج مسابقه، گفت: شروع ما رویایی بوده ولی من رویایی فکر نمی‌کنم. دوست دارم منطقی فکر کنم و جلو بروم. تیم سپاهان شایسته نتایجی که به دست آورده، بوده است. ضمن اینکه با غیبت پادوانی و پریرا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد قدرتمان را نداشتیم.

پرونده پنج مسابقه را بسته‌ایم

فرکی اظهار کرد: در هر صورت ما پرونده پنج بازی گذشته را همینجا بسته‌ایم و باید به ادامه کار و تلاش بیشتر فکر کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم تا امتیازات را جمع کنیم و در پایان لیگ به هدفمان برسیم. برای همین نباید رویایی فکر کنیم.

باید به برانکو زمان داد

سرمربی سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس و وضعیت این تیم هم یادآور شد: شاید درست نباشد که درباره مربی یک تیم دیگر صحبت کنم ولی ما چند سال با همدیگر در تیم ملی کار کرده‌ایم و این ذهنیت وجود دارد که او از دوستان خوب من است. از همان ابتدای لیگ نظرم این بود که باید به برانکو فرصت کافی داده شود چون تغییرات نیاز به زمان دارد.

برانکو می‌تواند شرایط را عوض کند

فرکی تاکید کرد: اگر پرسپولیس در بازی‌های اول لیگ نتیجه می‌گرفت، با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کرد ولی چون نتیجه نبود، حاشیه‌ها خودش را در چهار هفته نشان داد. هرچند پرسپولیس در هفته پنجم کار بزرگی کرد و فولاد را در اهواز شکست داد. این تیم در پنج هفته ابتدایی از نظر فنی قابل قبول بود و حرکت رو به جلویی داشت. قطعا جایگاه پرسپولیس در ادامه لیگ تغییر خواهد کرد و برانکو می‌تواند شرایط را عوض کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج