جاباما
۲۳۸۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وقتی مستشار از مرگ نمی ترسد

برای مردم جالب بود بدانند بازیگر نقش مستشار «قهوه تلخ»، به هنر تکه دوزی فرش علاقه دارد، بولینگ بازی می کند و خلاصه علایق کاملا مجزایی از بازیگری هم دارد.

وقتی مستشار از مرگ نمی ترسد

هفت صبح: برنامه «گپ» رامبد جوان، این پنجشنبه سراغ سیامک انصاری رفته تا طبق تعریف برنامه، در زندگی خصوصی اش سرک بکشد و به مردم نشان دهد او غیر از بازیگری، علایق دیگری هم دارد.

قطعا برای مردم جالب بود بدانند بازیگر نقش مستشار «قهوه تلخ»، به هنر تکه دوزی فرش علاقه دارد، بولینگ بازی می کند، تا چند وقت دیگر عروسی می کند (اتفاقی که چند هفته ای است ازدواج کرده) و خلاصه علایق کاملا مجزایی از بازیگری هم دارد. در دومین برنامه «گپ»، رامبد جوان به دلایلی نامعلوم از اشکان خطیبی هم خواسته بود کنارش باشد تا کار را باهم اجرا کنند.

از تکه دوزی فرش تا پنهان کردن دستمزد

برنامه با بازدید رامبد جوان و اشکان خطیبی از افتتاحیه نمایشگاه «پچ ورک» (هنر تکه دوزی فرش) انصاری و توضیحات او درباره این هنر شروع شد. انصاری گفت از بچگی به خاطر اینکه پدرش حجره فرش فروشی داشته، کنار فرش ها بزرگ شده و فرش های مناطق مختلف را از روی تجربه تشخیص می دهد.

وقتی مستشار از مرگ نمی ترسد

صحبت از شوخی رامبد جوان درباره پولدار بودن انصاری به خاطر سرو کار داشتن با فرش به دستمزد بازیگران رسید. جوان از انصاری پرسید که چرا دستمزد بازیگران معلوم نیست و نمی گویند چقدر می گیرند؟! او هم مساله را به یک جور طرز فکر درباره بازیگران ربط داد: «خیلی ها فکر می کنند بازیگرها کاری نمی کنند که بخواهند این همه پول بگیرند! همین طرز فکر هم باعث می شود بازیگران دستمزدشان را پنهان کنند.»

البته به نظرش چندان هم لزومی به پنهان کاری نیست اما با این حال تا آخر بحث هم با وجود اصرارهای زیاد جوان، نگفت که چقدر دستمزد می گیرد. از همین قضیه دستمزد، صحبت به موضوع ازدواج انصاری کشیده شد و جوان اعلام کرد که انصاری قرار است به زودی ازدواج کند. انصاری هم گفت که آدم پولداری نیست اما صددرصد، با پول بازیگری می تواند زندگی را بگذراند.


بازی بولینگ و کم کاری انصاری بعد از ازدواج

بعد از صحبت درباره فرش ها و دستمزد و... به خاطر علاقه انصاری به بولینگ، قرار شد سه تایی با هم بروند بولینگ! بقیه برنامه در سالن بولینگ و وسط سر و صدای زیاد آنجا ضبط شد. انصاری گفت که مدت هاست تمرین می کند و این ادعا از بازی اش هم معلوم است. جالب اینجا بود که آنها در سالن بولینگ تنها نبودند و در تمام مدت، سروصدای بازی دیگران را هم وسط حرف هایشان می پیچید.

حتی جوان هم یک بار به صدابردار گفت که «از سر و صدا دیوونه شدی نه! اما جای جالبیه! ویژگی هایی داره». همزمان با بازی بولینگ، صحبت هایی هم درباره بداهه پردازی و مدیریت زمان میان شان رد و بدل شد و بعد رامبد از اشکان خواست از او راجع به ازدواجش بپرسد.

اشکان خطیبی که تا آن زمان سوال خاصی نپرسیده بود و کمکی هم در پیشبرد کار نداشت، اولین سوالش را پرسید: «می ترسی از اینکه داری ازدواج می کنی؟» انصاری هم گفت نه اصلا! بعد پرسید که چرا اینقدر دیر ازدواج می کند. انصاری گفت: «به نظر خودم دیر نیست. سر وقت است. هرکسی که این تصمیم را می گیرد حتما وقتش رسیده!»

بعد هم گفت که حتما بعد از ازدواجش، کمتر کار می کند. سوال بعدی خطیبی از انصاری، درباره ترس بود و اینکه از چه می ترسد. او هم گفت که از هیچ چیزی نمی ترسد حتی مرگ: «از م رگ نمی ترسم اما مرگ کسانی که خیلی دوست شان دارم واقعا مرا می ترساند.»

وقتی مستشار از مرگ نمی ترسد


انتخاب نامناسب جا و مشخص نبودن دیالوگ ها

وقتی مساله به توقع انصاری از مردم و مردم از او رسید، انصاری پیشنهاد کرد که بهتر است دیگر بازی نکنند و بنشینند یک گوشه گپ بزنند تا تمرکزشان به هم نخورد. در طول برنامه، صداهای پیرامونی آنقدر میان گفت و گوهای این سه نفر جریان داشت که خیلی وقت ها حتی صدای آنها هم به گوش نمی رسید. اگر صدای تلویزیون را بلند می کردیم صدای برخورد توپ ها به زمین آزاردهنده می شد و در غیر این صورت هم اصلا متوجه صحبت ها نمی شدیم.

با اینکه می توانستند ادامه بحث را در محلی کم و سروصداتر پیش ببرند اما بازهم در گوشه ای از همان سالن شلوغ نشستند. انصاری درباره این توقع ها توضیح داد: «به نظر من کسی که بازیگری را انتخاب می کند باید بداند که دارد خودش را در معرض چه خطری قرار می دهد. وقتی جلوی چند میلیون نفر بازی می کنی ناخودآگاه اجازه دادی مورد نقد قرار بگیری. نمی توانی از آنها بخواهی انتقاد نکنند. امضا نگیرند یا... تو حق نداری بگویی من حوصله ندارم. البته باید متعادل باشد. من تا به حال در این مدت، مورد خاصی ندیدم که اذیتم کند.»


حذف «قهوه تلخ» از گپ

در بخشی از برنامه، صحبت به اخلاق جالب سیامک انصاری در دوست شدن و رابطه گرفتن با اقشار مختلف کشیده شد. رامبد جوان به او گفت: «در «شب های برره» تو یک آدم بخصوصی بودی میان یک عالم غریبه، ولی با همان تفاوت ها همه قبولت می کنند. در برره همه لهجه عجیب و غریب دارند و به تو می خندند.»

این را می گوید تا نتیجه بگیرد او در کارهاش هم مثل زندگی، اخلاق بسازی دارد. در چند بخش دیگر هم در بحث بازی کمدی، آنها بحث را به سمت «نقطه چین» و «پاورچین» هم می برند اما جالب اینجاست که در هیچ قسمتی، صحبتی از «قهوه تلخ» به میان نمی آید. آنها در هیچ جا حرفی از نقش مستثشار نمی زنند و حتی درباره اینکه انصاری دو سال است ظاهرش را به خاطر این کار تغییر نداده هم اظهارنظری نمی شود. در حالی که مهم ترین کار انصاری، این اواخر «قهوه تلخ» بوده است.


ترک سیگار و کاشت نهال

در اواخر برنامه هم بحث به خرافاتی بودن یا نبودن انصاری کشیده شد که گفت تا حدی خرافاتی است. به یک چیزهایی مثل پاقدم و چشم زدن اعتقاد دارد و پاقدم خودش هم خوب است.

رامبد درباره ترک سیگار سیامک هم صحبت کرد، گفت که چهار سال است سیگار نمی کشد. خودش هم راجع به این اتفاق گفت: «یک اتفاق خوبی در زندگی من بود. واقعا که می گویند مرگ تدریجی است راست می گویند.»

دست آخر هم طبق رسمی که در این برنامه برای حمایت از محیط زیست وجود دارد از او خواستند در یک زمینی نهال بکارد. آخرین بخش برنامه، کاشتن نهال توسط انصاری بود که با همراهی جوان و خطیبی انجام شد؛ بخشی که در انتهای تمام قسمت های گپ وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج