۲۳۹۰۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف رقیب عشقی در یک دوئل مرگبار

پسر جوانی که در دوئل عشقی رقیب خود را با شلیک گلوله از پا درآورده بود، با حضور در اداره آگاهی خود را تسلیم کرد.

خبرگزاری مهر: پسر جوانی که در دوئل عشقی رقیب خود را با شلیک گلوله از پا درآورده بود، با حضور در اداره آگاهی خود را تسلیم کرد.

بساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ۲۶ اردیبهشت امسال ماموران پلیس از قتل پسر جوانی در خیابان سردار جنگل با خبر شدند.

با حضور ماموران در محل و تایید خبر، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که با حضور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم ، تحقیقات از همان محل وقوع جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات ، زنی حدود ۲۵ ساله به نام "مینا . ز" در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت : پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که ناگهان دو نفر پس از سوار شدن به داخل ماشین ، با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها با اسلحه اقدام به تیراندازی به نفر دوم ـ در صندلی جلو ـ کرد و پس از آن نیز از ماشین پیاده و از محل متواری شد .

با توجه به اظهارات "مینا . ز" و وجود تناقضات متعدد میان گفته های وی با اسناد و مدارک به دست آمده از بررسی صحنه جنایت ، کارآگاهان اقدام به بازداشت مینا و انتقال وی به اداره دهم کردند .

با انتقال مینا به اداره دهم و آغاز تحقیقات تخصصی ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان داشت که جنایت از سوی جوانی ۲۴ ساله به نام "فرزاد . الف" انجام شده که از چندی پیش به او پیشنهاد ازدواج داده است .

مینا ادامه داد: از چند ماه پیش فرزاد به من پیشنهاد ازدواج داده بود و این در حالی بود که جوان دیگری به نام محسن . ف ۳۳ ساله نیز از من درخواست ازدواج کرد. همین موضوع باعث شد تا نتوانم به فرزاد که در پیشنهاد خود پافشاری می کرد ، جواب مشخصی بدهم.

شب حادثه نیز در حالیکه قصد داشتم تا شرایط ازدواج خود را با محسن در میان بگذارم و به او بگویم که من به فرد دیگری یعنی فرزاد علاقه دارم ، ناگهان فرزاد سوار ماشین شد و پس از قدری درگیری با محسن ، با شلیک گلوله اقدام به کشتن محسن کرد و بلافاصله از محل متواری شد .

با شناسایی متهم پرونده ، دستگیری وی در دستور کار اداره دهم قرار گرفت و کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که وی پس از ارتکاب جنایت ، تهران را به مقصد شمال کشور ترک کرده که با آموزش های ارائه شده به خانواده متهم ، سرانجام او ۳۰ اردیبهشت با مراجعه حضوری به اداره دهم ، خود را به کارآگاهان تسلیم کرد .

متهم در اعترافات خود با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت ، در اولین اظهارات خود به کارآگاهان گفت : به هیچ عنوان قصد کشتن مقتول را نداشتم و تنها می خواستم تا با اسلحه او را بترسانم که ناگهان اسلحه شلیک شد و گلوله به سرش خورد . چند وقتی بود که با وجود تماس های فراوان برای گرفتن پاسخ درخواست ازدواجم ، مینا پاسخ تلفن های مرا نمی داد و هر بار که جواب تماس هایم را می داد ، به بهانه های مختلف از دادن جواب نهایی به من خودداری می کرد . برای همین با تصور اینکه او قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد ، تصمیم گرفتم تا او را تحت نظر بگیرم .

شب حادثه ، مینا را در میدان پونک با جوان دیگری دیدم که آن جوان سوار ماشین مینا شد و به سمت خیابان سردار جنگل حرکت کردند . پس از آنکه جلو ماشین مینا را گرفتم ، به صندلی عقب ماشین رفتم و از آن جوان پرسیدم که در داخل ماشین مینا چه کاری دارد که او پاسخ داد "به تو هیچ ارتباطی ندارد" و پس از آن بود که میان ما دو نفر درگیری ایجاد شد . مقتول از لحاظ بدنی از من بسیار قوی تر بود و وقتی که دیدم او در حال کتک زدن من است ، قصد داشتم تا با اسلحه ای که از چند روز قبل تهیه کرده بودم او را بترسانم که ناگهان گوله ای از اسلحه شلیک شد و به سر مقتول خورد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اشاره به کشف سلاح از سوی خانواده متهم و تحویل آن به پلیس آگاهی ، گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی برای متهم صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و همچنین مشخص شدن نحوه و زمان تهیه سلاح در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      واقعا" جای تأسف داره ، هم اون دختر که خیلی راحت با فرزاد ارتباط داشت و بعد هم با محسن که البته وقوع این حادثه اجازه نداد به فکر دل دادن به نفر بعدی باشه و متأسفم برای این دو جوون خام و مغرور که مث آب خوردن حوادث تلخی رو رقم میزنند .
      دختری که در بروز این قتل بی تقصیر نیست ، پسری که سرنوشت تلخی در انتظار اوست و خانواده ای که در سوگ فرزندش ماتم گرفته است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج